کانکس ویلایی سایدینگ

خرید کانکس باغی و قیمت کانکس برای باغ

ساخت خانه‌های ویلایی زمان بر بوده و هزینه‌های زیادی را به همراه دارد. اما با وجود پیشرفت در ساخت‌ و ساز دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت. اگر شما هم به فکر یک سازه زیبا در باغ یا بوستان خود هستید پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.

شما با خرید کانکس باغی یا بهتر بگوییم کانکس ویلایی در کمترین زمان ممکن می‌توانید صاحب یک سازه‌ای زیبا و متفاوت، با هزینه بسیار کمتر در باغ خود شوید. این سازه‌ها مناسب باغ بود و می‌توان آنها را در انواع طرح‌ها بنا نمود. در کانکس‌های ویلایی به دلیل استفاده از مواد عایق مانند فوم‌های پلی‌اورتان تلفات انرژی نداشته و در نتیجه در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

از جمله محاسن این سازه‌ها متوان به شخصی‌سازی آنها نیز اشاره کرد. شما می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه موردنظر مواردی را از طرح حذف یا به آن اضافه کنید. عمر مفید این سازه حدود 15 تا 25 سال است. همچنین در صورت وجود مشکل در هر بخشی می‌توان قسمت موردنظر را تعویض یا تعمیر کرد.

اگر دارای زمین یا باغ هستید و به یک محیط سرپوشیده کوچک در کنار یا میان آن نیاز دارید، پیشنهاد ما کانکس باغی به شماست. کانکس باغی جزو سازه های جدید است. در گذشته کانکس ها بسیار ساده بوده و تنها به یک 4 چوب سر پوشیده ختم می شدند. اما با گذشت زمان و پیشرفت معماری و مهندسی و نیاز مردم ، تغییراتی در کانکس ها شکل گرفت و مجهز تر شدند بدین صورت که امروزه کانکس باغی طراحی همچون یک خانه باغ کوچک دارد.

از جمله امکانات کانکس باغی می توان به  سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، اتاق، کمد ، برق، لوله کشی آب، سیستم گرمایشی، سرمایشی و… اشاره داشت. کانکس های آماده باغی را می‌توان به شکل تکی، دوقلو، دوبلکس تهیه و نصب کرد و در کوتاه ترین زمان از آن ها استفاده کرد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد کانکس باغی و ویژگی های خاص آن می پردازیم.

در ادامه شما را با انواع مدل از کانکس‌ها آشنا خواهیم کرد.

کانکس برای باغ

کانکس باغ چیست؟

به‌طورکلی به سازه‌ها ازپیش‌ساخته شده کانکس (conex) گفته می‌شود. کانکس‌ها سازه‌های پیشرفته و مدرنی هستند که دارای کاربردهای متفاوتی هستند. ایده اولیه ساخت کانکس به‌عنوان سکونت گاهی با ساخت سریع که دارای شکلی ساده و با امکانات محدود و همچنین قابلیت جابه‌جایی بود. اما با پیشرفت هنر معماری و ساخت‌وساز انواع جدیدی از کانکس‌ها با کارایی متفاوت پا به عرصه گذاشتند.

مهم‌ترین کاربرد کانکس‌ها، موقت بودن اسکان در آنها است که امروزه با رشد و پیشرفت این صنعت به‌صورت سازه‌های دائمی نیز می‌توان این سازه‌ها را مشاهده کرد. از جمله نمونه‌های دائمی آن می‌توان به دکه‌های شهرداری و روزنامه‌فروشی، کانکس‌های ویلایی و مسکونی اشاره کرد.

انواع مدل کانکس برای باغ

کانکس‌ها بسته به کارایی و موارد مورد مصرف دارای انواع بسیاری هستند که در این قسمت به بررسی انواع کانکس‌ها پرداخته شده است:

کانکس نگهبانی برای باغ

این نوع از کانکس‌ها عموماً دارای ابعادی کوچک هستند. برای استقرار نگهبان یا پرسنل حراست تعبیه دیده شده است. طراحی کانکس نگهبانی بایستی به‌گونه‌ای باشد که بیشترین میزان دید را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

کانکس کارگاهی برای باغ

از کانکس‌های کارگاهی در پروژه‌های بلند و کوتاه‌مدت اجرای طرح‌ها یا دفاتر اداری کوتاه‌مدت استفاده می‌شود. این نوع سازه‌ها با داشتن ظاهری ساده و فضای بزرگ جهت اسکان کارگران، اتاق برای مهندسی اجرای طرح و… طراحی و ساخته شده است.

کانکس فروشگاهی در باغ

در مکان‌هایی با تردد زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرند، بیشتر در سایزهای کوچک هستند. برای فروش محصولات مختلف مانند نشریات از جمله روزنامه و سایر موارد استفاده می‌شوند. اکثر این کانکس‌ها دارای برق و کرکره هستند.

نحوه انتخاب و خرید انواع کانکس باغی

کانکس باغی به‌طورکلی به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند.

  1. کانکس‌های ویلایی آماده یا پیش‌ساخته شده
    این نوع سازه از قبل به‌صورت تکه‌تکه تولید شده و به محل اجرا حمل می‌شود. قطعات به‌هم‌پیوسته و کانکس ویلایی موردنظر آماده تحویل می‌شود. سرعت انجام این پروسه بالا بوده و نهایتاً تا 1 روز کاری آماده تحویل می‌شود. معایب این روش محدودیت در ساخت تکه‌های قطعه موردنظر به علت جابه‌جایی آن به محل موردنظر است
  2. کانکس‌های ویلایی ساخت در محل
    در این روش تمام مصالح و ادوات موردنیاز برای ساخت کانکس باغی به محل موردنظر منتقل شده و پروسه ساخت در همان جا انجام می‌شود. در روش کانکس اجرا در محل محدودیتی برای اجرای طرح موردنظر وجود ندارد. این روش زمان بر بوده و زمان اتمام کار بسته به نوع طرح و سازه متغیر خواهد بود.

نحوه انتخاب و خرید کانکس باغی

خرید و فروش کانکس باغی

کانکس‌ها به دلیل ساخت سریع و صرفه‌جویی در زمان و هزینه دارای ارزش خرید بالایی هستند. در مقابل این ویژگی می‌توان به امکان جابه‌جایی آنها، قابلیت ذخیره‌سازی، امکان اجرای طرح‌های مختلف و باب پسند مشتریان، مقاومت آنها در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله اشاره کرد که ارزش خریدوفروش این محصول را چندین برابر کرده است.

کانکس‌ها نیز مانند سایر موارد مصرفی پس از استفاده دارای افت قیمت 30 الی 40 درصدی می‌شوند. این تنها بخشی است که خرید و فروش کانکس را کمی با مشکل مواجه می‌کند. اما اگر کانکس مورد استفاده از یک مرکز مطمئن خریداری شده باشد، پس از استفاده کاربر به دلیل استفاده از متریال‌های باکیفیت دچار افت کیفیت چندانی نشده و در نتیجه افت قیمت کمتری را به دنبال خواهد داشت.

 شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه مامیس به‌ عنوان یک مرکز معتبر خرید کانکس با بهترین قیمت و کیفیت، کانکس موردنظر خود را با خیال راحت خریداری کنید.

قیمت کانکس باغی

بهای ساخت هر کانکس نسبت به نوع  و کیفیت متریال استفاده شده متغیر است. ازآنجایی‌که هر کانکس بسته به سفارش هر فرد دارای اندازه و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود است نمی‌توان قیمت دقیقی برای ارائه آنها در نظر گرفت. این مورد در خصوص کانکس‌های سفارشی صادق است. درصورتی‌که کانکسی از پیش به‌صورت تعداد ساخته شده باشد امکانات و ابعاد آن در قالب یک پیش‌فاکتور ذکر شده و قیمت آن نسبت به مقدار و نوع متریال‌های استفاده شده در فاکتور مورد ذکر خواهد شد.

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت کانکس‌های ازپیش‌ساخته شده به وب‌سایت مامیس کانکس مراجعه نموده و کانکس مورد نظرتان را انتخاب و ثبت سفارش کنید.  مجموعه صنعتی مامیس به‌عنوان بهترین مرکز خرید کانکس از دیدگاه شما مشتریان عزیز، آماده ارائه هرگونه خدمات در خصوص تولید و ساخت انواع کانکس برای شما عزیزان می‌باشد. این مجموعه با ارائه یک گارانتی ۶۰ماهه و قیمت مناسب آن نسبت به رقبا خیال شما مشتریان عزیز را از جانب خدمات پس از فروش آسوده نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که کالای دریافتی دارای بالاترین کیفیت ممکن در مقابل نمونه‌های مشابه است.

ویژگی های کانکس باغی

ابعاد کانکس برای باغ

امروزه با امکان سفارس و طراحی ساخت با توجه به نیاز خود دیگر محدودیتی در ابعاد کانکس های باغی وجود ندارد و شما می توانید در هر ابعادی که مد نظرتان است، کانکس را سفارش دهید. ابعاد کانکس به نوع استفاده از آن و نیاز مشتری با توجه به اینکه برای چه کاری از آن استفاده می شود، در نظر گرفته می شود. پروسه ساخت ابعاد بزرگ هم مانند ساخت ابعاد کوچک است اما از لحاظ استفاده مواد و وزن و قیمت تفاوت دارند.

اگر ابعاد سفارشی شما خیلی بزرگ باشد، می توان آن را به ابعاد کوچک تر تقسیم کرد و پس از ساخت و انتقال به محل، آن را نصب کرد. معمولا کانکس های آماده باغی در ابعاد 6*3 متر ساخته می شوند اما اگر به ابعادی بزرگتر نیاز دارید می توانید آن را سفارش دهید.

همچنین بخوانید:بهترین نوع خانه های پیش ساخته

کانکس باغی

جنس دیواره خارجی کانکس برای باغ

در ساخت نما و دیواره خارجی کانکس های باغی معمولا از  چوب یا ورق های پنل های ساندویچی طرح چوب استفاده می شود. این طرح در باغ نمایی زیبا داشته و بیشتر خود را نشان می دهد. زیرا نمای خارجی در یک کانکس باغی باید با اجزا همخوانی داشته و همچون یک کلبه چوبی کوچک ظاهر شود. البته عده ای به طرح چوبی تمایل ندارد و ترجیحشان بر کانکس ساده و نمای بیرونی از جنس صفحات سایدینگ و شبیه آن است.

در و پنجره کانکس برای باغ

درو پنجره های کانکس های باغی را می توان از دوجداره یو پی وی سی ساخت. استفاده از این در و پنجره باعث می شود تا از اتلاف و هدر رفت انرژی  در فصل های مختلف سال جلوگیری شود.در این صورت کانکس ایمنی بالاتری نسبت به شرایط مختلف آب و هوایی دارد و هم ظاهری شیک تر به خود می گیرد. حتی برای ایمنی بالاتر می توان از در های ضد سرقت که انواع مختلفی دارند و در بازار موجود است استفاده کرد.

کف کانکس برای باغ

برای ساخت کف کانکس های باغی می توان از تخته های چند لایه ضد آب بهره برد و روی آن را با سرامیک یا پارکت پوشاند. به دلیل اینکه محیط باغ و طبیعت دارای رطوبت بوده و با در فصل های مختلف به دلیل برف و باران ممکن از آب در محیط زیاد باشد ، کف کانکس های باغی را از تخته های ضد آب می پوشانند تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

دیواره داخلی کانکس برای باغ

دیواره داخلی هم همچون دیواره خارجی در انواع کانکس ها به خصوص کانکس باغی اهمیت دارد.برای این قسمت می‌توان از مصالح ساختمانی چون دیوارپوش های پی وی سی استفاده کرد. این دیواره های داخلی ضد آب بوده و به راحتی قابل شستشو با آب مستقیم می باشند و آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

بیشتر بخوانید: کانکس دو طبقه

جنس دیواره های کانکس باغی

جمع بندی:

کانکس های باغی بیشتر در محیط باغ ها و مزرعه ها از آن استفاده می شود. این کانکس ها هم در ابعاد از پیش ساخته شده قابل خریداری اند و هم می توان با توجه به نیاز در ابعاد مورد نظر سفارش داد. ساخت و طراحی کانکس های باغی جدید بسیار پیشرفته تر است و همچون یک خانه باغ زیبا عمل می کند.

در این راستا میتوانید به کارشناسان و مشاوران تیم ما اعتماد کنید. آنها با توجه به سال ها تجربه و دانشی که در اختیار دارند میتوانند راهنمایی های دقیق و کاملا صحیحی را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار دهند. کافیست سری به بخش تماس باما بزنید.

شما می توانید برای خرید و فروش کانکس و هم چنین اطلاع از قیمت کانکس با مشاورین ما از طریق سایت مامیس کانکس در تماس باشید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس