آشنایی با کانکس تره بار

آشنایی با کانکس تره بار

کانکس تره بار برای فروش انواع سبزیجات و میوه به شکل سازه ای پیش ساخته عرضه شده است. در بازارچه های میوه و میدان های کوچک و بزرگ تره بار می توان از کانکس های تولیدی برای فروش میوه و تره بار استفاده کرد. از کانکس تره بار ساخته شده می توان به عنوان کانکس فروشگاهی نیز استفاده کنید. در این مقاله با انواع کانکس تره بار، مشخصات و مزایای آن آشنا خواهید شد.

کانکس تره بار چیست؟

کانکس تره بار یک نوع کاربردی از کانکس های فروشگاهی محسوب می شود که صاحبان این مشاغل به راحتی با کمک آنها می‌توانند تمامی میوه‌ها و سبزیجات خود را در این سازه عرضه کنند. کانکس تره بار هزینه‌های میوه فروش‌ها را کاهش داده و محلی مناسب برای فروش تره بار و انواع میوه جات می باشد. افراد می‌توانند از کانکس تره بار تولیدی یک محل بسیار پرسود و معتبر برای فروش خود بسازند.

کانکس تره بار با مشخصات خاصی که دارد، برای فروش سبزیجات و میوه ها یک سازه کارآمد می باشد. این نوع از سازه همانند کانکس ویلایی از بهترین متریال باکیفیت تولید شده و محل امنی برای نگهداری انواع تره بار است.

آشنایی با کانکس تره بار

مزیت های استفاده از کانکس تره بار

کانکس تره بار یک سازه موقت و فروشگاهی بی نظیر برای فروش سبزیجات و میوه‌ها می‌باشد. این کانکس محلی کم هزینه و پرسود برای افراد فراهم ساخته تا بدون هیچ نگرانی به عرضه تره بار خود پرداخته و درآمد خوبی داشته باشند. کانکس اجرا در محل با توجه به نیاز و سلیقه صاحبین مشاغل طراحی و ساخته می شود. تمامی کانکس‌های تره بار مزیت‌های فراوانی به همراه دارند که عبارتند از:

انعطاف پذیر بودن کانکس

کانکس تولیده شده تره بار، قابلیت تنظیم برای افراد به همراه داشته و می‌توانند خیلی راحت این سازه را جابجا کنند. می توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی و نیاز خود کانکس مورد نظر را جابه جا کنید.

هزینه بسیار پایین کانکس

طراحی، ساخت و نگهداری کانکس تره بار نسبت به تأسیس یک فروشگاه دائمی برای صاحبین مشاغل هزینه بسیار کمتری دارد.

سرعت راه اندازی کانکس

این کانکس‌ها به سرعت ساخته شده و افراد می‌توانند بسیار سریع به عرضه میوه و سبزیجات خود پرداخته و سود بسیاری بدست آورند.

طراحی مدرن کانکس

کانکس تره بار در انواع مدرن طراحی و ساخته شده، ظاهر جذاب و زیبای این سازه موجب جذب مشتری بیشتری می شود.

انواع کانکس پرکاربرد تره بار

انواع کانکس تره بار براساس چگونگی ساخت، در دسته بندی مختلفی قرار می گیرند که عبارتند از:

کانکس معمولی:

این نوع از کانکس‌ها در مقایسه با کانکس‌های پیشرفته و مدرن میزان مقاومت کمتری داشته و هزینه ساخت آنها پایین‌تر می‌باشد.

کانکس ساندویچ پانل:

سازه ای سبک وزن که به نسبت سایر کانکس ها، مقاوم تر و محکم تر است. نمونه ای از کانکس های محبوب و پرطرفدار از انواع کانکس های تره بار محسوب می شود.

کانکس سایدینگ:

ظاهر این نوع کانکس همانند کلبه بوده، به دلیل ظاهر زیبا و جذاب بسیار رایج و پرطرفدار است.

طراحی و ساخت کانکس تره بار چگونه انجام می شود‌؟

طراحی و ساخت کانکس تره بار به گونه‌ای بوده که فضا برای خرید و فروش انواع میوه و سبزیجات فراهم باشد. همچنین طبقات مختلفی در قسمت‌های داخلی کانکس در نظر گرفته شده تا مشتری به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

برای ساخت اکثر کانکس‌های تر بار از ساندویچ پانل استفاده شده تا مقاومت بی‌نظیری داشته باشند. نکته بسیار مهم در ساخت کانکس تره بار، قرار دادن سرویس تهویه مناسب می باشد، تا میوه ها و سبزیجات تازه بمانند‌.

تمام قسمت‌های کانکس تره بار به طور کامل عایق بندی شده تا در زمان تغییر شرایط آب و هوایی، میوه ها و انواع تره بار آسیب نبینند.

مشخصات انواع کانکس تره بار

در فروش تره بار و انواع میوه یکی از نگرانی‌های صاحبین این مشاغل، حفظ کیفیت محصولات و تازگی آنها می باشد. کانکس تره بار به گونه‌ای طراحی و ساخته شده تا تمام امکانات لازم را برای این مشاغل داشته باشد. این کانکس های تولیدی به حفظ تازگی میوه و سبزیجات کمک کرده و بهترین شرایط را برای آنها فراهم می سازند.

1. شرایط محیطی کنترل شده:

در کانکس تره بار می‌توانید برای کنترل دما یا تهویه هوا از دستگاه‌های ویژه استفاده کرده و به نصب آنها بپردازید. در این کانکس‌های ویژه تره بار دما، رطوبت و نور به میزان مناسب کنترل شده و شرایط مطلوبی را برای نگهداری محصولات فراهم می‌سازد.

2. امکان استفاده از ظروف مخصوص بسته بندی میوه و تره بار:

در کانکس تره بار به دلیل تهویه مناسب می‌توان تمامی محصولات را در ظروف و بسته‌بندی‌های مخصوص قرار داد تا ماندگار تر باشند. دستگاه تهویه نصب شده در کانکس موجب می شود‌ تا میوه و تره بار بسته بندی شده تا زمان عرضه، سالم و تازه باشند.

قیمت کانکس تره بار

قیمت کانکس تره بار براساس پارامتر های متعددی مشخص می شود که عبارتند از:

• قیمت روز متریال استفاده شده برای ساخت کانکس:

یکی از تاثیرگذارترین پارامترها در قیمت کانکس ساخته شده، هزینه متریال آن می باشد.‌ برای سازه پیش ساخته مورد نظر، هر کدام از متریال های فلزی، چوبی، پلاستیکی و آهنی قیمت متفاوتی دارند که در قیمت کانکس تره بار تاثیر می گذارند.

• ابعاد و اندازه کانکس ساخته شده:

با توجه به میزان متریالی که برای ساخت کانکس استفاده شده، قیمت نهایی آن تعیین می شود. به طور کلی کانکس‌هایی که فضای بیشتری برای فروش تره بار دارند، گران تر هستند.

• هزینه حمل و نقل کانکس:

برای جابجایی کانکس اصلی ساخته شده و ارسال آن به محل مورد نظر به جرثقیل و تریلی احتیاج می‌باشد. با توجه به مسافت و هزینه حمل و نقل، قیمت کانکس متفاوت خواهد بود.

آشنایی با کانکس تره بار

 

سخن آخر
امروزه از سازه هایی به نام کانکس، برای عرضه محصولات مختلف استفاده می شود. کانکس تره بار سازه ای مقرون به صرفه و محلی پرسود برای میوه فروش ها می باشد تا با امکانات عالی تمام تره بار و میوه های خود را در این محل به مشتریان عرضه کنند. کانکس تره بار ساخته شده از  کانکس ساندویچ پانل بیشترین ماندگاری را داشته و با امکانات فراوان در مدلهای مختلف ساخته شده است.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس