ارزانترین روش ساخت ویلا

خرید خانه پیش ساخته در بهترین نوع

خانه های پیش ساخته در مدت زمان کوتاهی تولید و فضای زندگی راحتی را فراهم می کنند. طراحی مدرن و خلاقانه ای را در خانه های پیش ساخته خواهیم دید. با این خانه ها که طرحی زیبا دارند صاحب سوئیتی ارزان و در عین حال با کیفیت بالا خواهید شد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره بهترین نوع خانه های پیش ساخته خواهیم پرداخت.

امروزه استفاده از خانه پیش ساخته به امری پرطرفدار در میان فعالان صنعت ساختمان تبدیل شده است. استفاده از سبک های پست مدرن و فیوچر در میان سازندگان این محصولات باعث شده است تا افراد زیادی تمایل به استفاده از آن ها و کانکس داشته باشند.

خانه های پیش ساخته

خانه پیش ساخته سازه هایی قابل حمل هستند که با توجه به درخواست کارفرما زیر نظر متخصصین ساخته می شوند تا خریدار استفاده مطلوبی از آن داشته باشد. با این سازه دیگر لازم نیست نمای آجری و یا هر بنای دیگری بسازید و به راحتی از این خانه ها در باغ های خصوصی خود می توانید استفاده کنید.

ابعاد و اندازه های مختلفی از کانکس پیش ساخته موجود است که با بالاترین کیفیت و خدمات از جانب مجموعه مامیس کانکس ارائه می شود. برای ساخت خانه پیش ساخته باید به بودجه خود دقت کنید و برای مکان مورد نظر این خانه ها را سفارش دهید. طرح مورد نظرتان را نیز می توانید به مجموعه ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد. ویلاهای دوبلکس نیز یکی از انواع خانه پیش ساخته هستند که طرفداران بی شماری دارند.

کانکس کشاورزی

بهترین انواع خانه های پیش ساخته

ویلاهای پیش ساخته و خانه های چوبی بهترین نوع برای خرید کانکس پیش ساخته هستند که بسیار زیبا و مدرن می باشند. این دستاورد حوزه معماری و عمران بعد از ساخته شدن به محل مورد نظر منتقل می شود و به سادگی با تعدادی پیج و مهره و جوش کار نصب آن را می توان انجام داد.

شاید زمانی ساخت سازه هایی که از قبل ساخته و در محل مورد نظر نصب می شدند به یک رویا شبیه بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه ساخت چنین سازه هایی با سبک های مختلف و با طراحی های گوناگون به امری کاملا عادی تبدیل شده است. خانه هایی که به سادگی توسط چرخ به پشت خودرو متصل و در مکان های مختلف قابل استفاده و سکونت باشد دیگر یک خواب نیست. این خانه ها در کارگاه ها به صورت ها مختلف تولید و به مشتری تحویل داده می شود.
اما کانکس پیش ساخته به چند صورت خاص قابل اجرا است. این موارد هر کدام به نوعی خاص و با ویژگی های مشخصی تولید می شوند. از انواع خانه های پیش ساخته می توان به این موارد اشاره نمود:

  • خانه های ماژولار
  • خانه های پیش ساخته به صورت کامل
  • کانکس ها یا خانه های قابل حمل

هر کدام از این خانه های پیش ساخته خود با متریال های مختلفی قابل اجرا هستند که باعث تنوع وسیع در این خانه ها می شود. از مزایای بهترین نوع خانه های پیش ساخته مقاومت آن ها در برابر آتش سوزی، زلزله و سیل می باشد. بهترین نوع این خانه ها که مقاوم و مستحکم باشد خانه هایی است که جنس سازه آن از فولاد باشد. از جمله خصوصیات خوب خانه های پیش ساخته زمان ساخت کوتاه، نصب آسان، مقاومت در برابر زلزله، عایق رطوبت، عایق صدا و حرارت، بالا بودن عمر مفید سازه و … است.

بهترین نوع خانه های پیش ساخته

مزایای استفاده از خانه پیش ساخته

چند ویژگی مهم باعث می شود تا این نوع خانه ها بیشتر از سازه های سنتی مورد توجه قرار گیرد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • عدم صرف زمان زیاد برای طراحی، ساخت و استفاده
  • ساخت هر کدام از انواع خانه های پیش ساخته توسط افراد متخصص در همان حوزه
  • عدم اتلاف وقت
  • کم کردن اموری که در محل نصب سازه صورت می گیرد.
  • عدم ایاب و ذهاب کارگران به محل سازه و صرف زمان زیاد
  • قسمت بندی هر سازه به بخش های قابل حمل برای سهولت در انجام کار
  • ساخت در کارگاه با مزیت دسترسی آسان به ابزار آلات مخصوص و ساخت سازه با دقت بیشتر
  • قابل استفاده بودن سازه های قدیمی به صورت دوباره

معایب سازه های پیش ساخته

با دارا بودن مزایای فراوان این سازه ها در صورتی که در زمان ساخت به طراحی و متریال آن ها توجه نشود و توسط نیروی متخصص اجرای آن انجام نشود خسارت های زیادی به مشتری وارد می شود. علاوه بر آن خانه پیش ساخته در بعضی از موارد نیاز به اسکورت پلیس برای رسیدن به محل نصب دارند. محدودیت میزان حمل بار توسط ماشین آلات حمل و ایجاد هزینه های اضافی در زمان مونتاژ نیز از معایبی است که ساخت این سازه ها معمولا به همراه دارد.

سفارش خانه پیش ساخته

برای سفارش خانه های پیش ساخته با شماره تماس موجود در صفحه تماس با ما وب سایت مامیس کانکس تماس حاصل فرمایید و نیاز خود و اطلاعات دیگر را مطرح کنید تا بهترین نوع از خانه های پیش ساخته برای تان مشخص و پیشنهاد گردد. این امکان وجود دارد که محصولات را از نزدیک ببینید و به انتخاب نهایی بپردازید. در این زمان نقشه های معماری و جزییات برای تان ارسال می شود تا در صورت تایید وارد مرحله تولید و نصب آن شوید.

نکات مهم درباره خانه پیش ساخته

بهترین نوع از خانه پیش ساخته باید بتواند آسایش خانواده و محافل دوستانه آن ها را فراهم کند. امکانات و فضاهایی نظیر اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، پذیرایی و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و … باید در این خانه ها در نظر گرفته شود.

امکانات تفریحی از دیگر مسائلی است که در این خانه ها می توان در نظر گرفت. این خانه ها که یک یا دو طبقه هستند بهره برداری سریع در کوتاه ترین زمان خواهند داشت. کلیه قطعات و اجزای این خانه ها قابل حمل است و به راحتی به هر مکانی برده خواهد شد. سبک هایی که در ساخت خانه پیش ساخته به کار می رود شامل فیوچریسم و مدرنیسم خواهد بود که با استقبال خوبی رو به رو شده است.

بهترین نوع خانه های پیش ساخته

امکانات خانه پیش ساخته

یک خانه پیش ساخته امکانات متنوعی نظیر کمد دیواری، آشپرخانه کابینت، سرویس بهداشتی، حمام بزرگ، سالن پذیرایی، سیستم لوله کشی تورکار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … دارد. درب ضد سرقه در برخی از انواع آن وجود دارد که ضمن محافظت در برابر سرقت زیبایی ظاهری نیز دارد. پنجره های دوجداره پی وی سی موجب می شوند صدا از بیرون وارد نشود و دز فضای داخلی نور مناسب ایجاد می کند.

بهترین نوع خانه های پیش ساخته

در زمان خرید کانکس به چه نکاتی باید توجه کنید؟

از جمله نکاتی که در زمان خرید این نوع از خانه های کانکسی باید به آن توجه کنید نوع متریال مصرفی در ساخت آن است. استفاده از آهن های بازیافتی در زمان ساخت علاوه بر قیمت، کیفیت کانکس را نیز کاهش می دهد. نوع عایق بندی بدنه و سقف، در عایق بندی این سازه ها از انواع عایق پلی استایرن، پلی یورتان، و ترکیبی پلی استایرن و پشم سنگ استفاده می شود. عایق پلی اورتان نسبت به انواع دیگر عایق از قیمت بیشتری برخوردار است. نوع کاربری کانکس نیز در زمان خرید بسیار مهم است. بعضی از انواع این سازه ها قابلیت استفاده در موارد دیگر را ندارند.
نوع و ضخامت تیر آهن نیز در خانه پیش ساخته باعث می شود تا اسکلت بندی از استقامت بیشتری در برابر عوامل محیطی داشته باشد. با توجه به این که این سازه ها از آهن در ساخت خود بهره برده اند با افزایش قیمت تیر آهن و نوسانات بازار ارز قیمت کانکس نیز افزایش می باید.
برای طراحی، ساخت، فروش کانکس و یا خرید کانکس با ابعاد سفارشی با مناسب ترین قیمت می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

نظرات خود را بنویسید


2 پاسخ به “خرید خانه پیش ساخته در بهترین نوع”

  1. آواتار گروسی گروسی گفت:

    با سلام. ممنون خواهم شد که امکانات موجود در ساختمان های پیش ساخته همراه با نوع مواد استفاده شده در ساختارهای مربوطه را ارسال نمایید. قیمت هر متر مربع ساختمان برای سازه دو طبقه چقدر خواهد بود.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس