کانکس ارزان

6کانکس که می توان با قیمت ارزان خرید

امروزه شاهد استفاده و محبوبیت هرچه بیشتر کانکس‌های پیش ساخته هستیم چرا که هزینه‌ی ساخت و ساز ساختمان‌ها افزایش یافته و به همین علت شاهد استفاده از جایگزین و راه‌حل‌های دیگری برای کاهش هزینه‌ها هستیم.
کانکس‌ در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام با توجه به نیاز متفاوت مشتری و همچنین کاربری متفاوت طراحی و ساخته شده‌اند تا با ارائه‌ی رنج وسیعی از خدمات بتوانند نیاز مشتری و فعالان این زمینه را مرتفع کرد. کانکس‌های مختلف توسط گروه‌های صنعتی حرفه‌‌ای و مجرب توسعه داده می‌شوند و پس از تست و رد شدن از استاندارد‌های کلی شاهد عرضه آن‌ها به صورت عمده خواهیم بود. شما نیز ممکن است به فکر خرید کانکس ارزان قیمت باشید اما ندانید که قیمت کانکس به چه شکل تعیین می‌شود و کدام کانکس قیمت کمتری دارد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به معرفی 6 کانکسی بپردازیم که می‌توان با قیمت ارزان خریداری کرد. کانکس‌های مذکور به صورت کلی برای افرادی مناسب هستند که به دنبال خریدکانکس با قیمتی مناسب و البته امکاناتی حداقلی هستند.

کانکس نگهبانی

اولین نوع از کانکس که در این مطلب به ذکر آن اشاره می‌کنیم، کانکس نگهبانی می‌باشد که با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. این کانکس که از نوع نگهبانی می‌باشد ابعادی 2 در 2 دارد و می‌توان آن را کوچک‌ترین کانکس از بین 6 مدلی دانست که در این مطلب آن‌‎ها را معرفی می‌کنیم. همانطور که از نام این کانکس مشخص است استفاده‌ی اصلی آن برای نگهبانی و حراست می‌باشد و عمر مفید آن نیز بین 3 تا 5 سال می‌باشد.

خرید کانکس

کانکس کارگری

یکی دیگر از انواع کانکس که با قیمتی ارزان عرضه می‌شود را می‌توان کانکس کارگری یا کانکس 6 متری دانست که از آن در گوشه‌ی حیاط یا حتی پشت بام استفاده می‌شود. استفاده‌ی این کانکس علاوه بر مکان‌های قابل حمل در ساختمان‌ها برای خواب و استفاده کارگران می‌باشد.

کانکس سالنی ۱۵ متری

دیگر نوع از کانکس که قیمت آن نیز به صرفه می‌باشد و افراد زیادی می‌توانند آن را تهیه کنند کانکس سالنی است. این کانکس در ابعاد 2.4 در 6 متر وجود دارد که با توجه به سلیقه و نیاز شما قابل تغییر است. استفاده اصلی این نوع کانکس را می‌توان به عنوان کانکس باغی، کانکس دفتر، کانکس فروشگاهی، کانکس مدیریت و … دانست. قابل توجه است که محصول مذکور در کیفیت‌های مختلف ارائه می‌شود که با توجه به قیمت پرداختی شما طول عمر آن متغییر است و از 5 تا 15 سال می‌باشد. پس ممکن است شما با پرداخت قیمت کمی صاحب نوعی از این کانکس بشوید، اما به حتم تمام کیفیت خروجی آن را دریافت نمی‌کنید. همچنین برای خرید کانکس و فروش کانکس می‌توانید با پشتیبانی تلفنی ارتباط برقرار کنید.

کانکس مسکونی

همانطور که از نام این نوع کانکس مشخص است برای سکونت استفاده می‌شود و آن را در مکان‌های مختلفی نظیر باغ قرار می‌دهند. شما در این حالت نیازمند یک اتاق 12 تا 20 متری مجهز به سرویس بهداشتی و یک آبدارخانه هستید تا بتوانید تمام امکانات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید و در هر زمان که مورد نیاز شما بود از آن استفاده کنید.

کانکس

کانکس 15 متری با نمای چوب

استفاده از متریال‌های چوبی برای ساخت مصالح و نما‌های ساختمانی از قدیم کاربرد زیادی داشته و هموارده در رده لوکس ترین و پرطرفدار ترین نوع مصالح در ساخت و ساز قرار گرفته که باعث گرانقیمت بودن آن‌ها نیز شده است. حال با ورود این نوع از متریال به صنعت کانکس‌سازی شاهد تغییر قیمت هستیم به نحوی که شما در رده‌ی بودجه‌ی اقتصادی قادر به تهیه‌ی انواع کانکس چوبی با ظاهری زیبا و دلنشنین خواهید بود.

کانکس فروشگاهی دیگر سازه ارزان قیمت

آخرین دسته از انواع کانکس ارزان قیمت که در این مطلب به ذکر آن‌ها اشاره می‌کنیم، کانکس‌ فروشگاهی هستند. همانطور که از نام این نوع کانکس نیز مشخص است استفاده‌ی اصلی آن برای فروشگاه‌های کوچک می‌باشد که به فکر فروش اجناس خود با کمترین هزینه‌ی ممکن در بستری مناسب هستند. همانطور که می‌دانید زمانی که شما به دنبال خرید کانکس ارزان هستید از قابلیت‌های لاکچری و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده‌ای نخواهید داشت تا بتوان با کمترین هزینه‌ی ممکن کانکسی حرفه‌ای تدارک دید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید از بین 6 کانکس ارزان قیمت گزینه‌ی مورد نظر خود را با توجه به معیار‌هایی مانند قیمت کانکس انتخاب کنید. ما نیز سعی داریم تا با ارائه‌ی خدماتی حرفه‌ای و با کیفیت و همچنین پشتیبانی پاسخگو نیاز‌های اصلی شما را برطرف کنیم. برای استعلام فروش کانکس و خرید کانکس می‌توانید با پشتیبانی تلفنی ما ارتباط برقرار کنید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس