کانکس ویلایی

کانکس ویلایی خارجی و ایرانی، دوبلکس و مدرن + معایب و مزیت

آنچه در این مقاله می خوانید:

در حال حاضر، مصنوعات سازه‌ای به شکل پیش‌ساخته، رونق قابل توجهی پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد در صورت نیاز به سازه، ترجیح می‌دهند از کانکس‌ها به عنوان یک سازه زیبا و مدرن استفاده کنند. کانکس‌های ویلایی به عنوان یکی از نوع‌های مدرن کانکس‌ها، با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تجهیزات رفاهی مدرن، تولید می‌شوند.کانکس ویلایی دوبلکس نیز، که امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده است، نوعی بزرگ‌تر از کانکس‌های ویلایی هستند.این محصول در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف توسط شرکت کانکس‌سازی مامیس تولید و عرضه می‌شود. مامیس با سابقه‌ی برجسته‌ای در این حوزه، علاوه بر کانکس ویلایی، محصولات دیگری مانند کانکس فروشگاهی را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند.

با توجه به تنوع مدل‌ها، اندازه‌های مختلف کانکس و وجود رنگ‌های متنوع، این سازه برای همه افراد کاربردی و مفید است. هر فرد با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود، می‌تواند سفارش ساخت کانکس ویلایی بزرگ یا کوچک، دوبلکس را به شرکت مامیس کانکس بدهد. گروه طراحی مامیس به سرعت طرح اولیه را رسم می‌کند و سپس با قیمت مناسب، محصول را تولید و به شما تحویل می‌دهد.

در این مقاله، قصد داریم شما را با انواع کانکس ویلایی ایرانی و خارجی در مدل‌های مختلف آشنا کنیم، تا بتوانید با دید بهتری در خرید کانکس ویلایی اقدام کنید.

مزایا و امکانات کانکس ویلایی

کانکسهای ویلایی پیش ساخته مانند یک ساختمان مسکونی هستند و تمامی امکانات لازم برای سکونت را دارند، در واقع تفاوت اصلی با خانه های سنتی در نوع مصالح به کار رفته در ساخت آن است. منظور از  کانکس ساندویچ پانل  استفاده از ورق های پانلی در ساخت آن ها است، که مزایای زیادی از جمله قابلیت جابجایی ساختمان را ایجاد می کند. این مزایا باعث استقبال خریداران از آن شده و بیشتر افراد برای استفاده در مناطق ییلاقی و باغ خود  از از کانکس ویلایی استفاده می‌کنند.

کانکس ویلایی

برخی از مهم ترین ویژگی کانکس ویلایی

  1. مهمترین ویژگی کانکس های ویلایی قابلیت جابجایی ان هاست
  2. مقوم در برابر  زلزله به دلیل استفاده از مصالح به روز و سبک
  3. نصب آسان و در کمترین زمان ممکن
  4. بدون پرتی بودن و اشغال فضای داخلی
  5. ارزان تر بودن نسبت به مابقی سازه ها
  6. عایق حرارت و سرما
  7. بازسازی راحت و ارزان
  8. امکان استفاده در مناطق دور و پرت حتی بالای کوه و سنگ
  9. عدم محدودیت فصلی در خرید و ساخت حتی در فصب زمستان
  10. رنگ بندی متنوع و شخصی سازی شده
  11. دارای اندازه مختلف و قابلیت سفارشی سازی کردن سایز به عنوان مثال کانکس ویلایی 20 متری
  12. وجود گارانتی در صورت خرید از مراکز معتبر
  13. امکان خرید کانکس ویلایی دست دوم و مدیریت هزینه ها

انواع کانکس ویلایی زیبا

کانکس های ویلایی که در مدلهای مختلف و با مواد اولیه متنوع ساخته می شود بهترین گزینه برای اسکان موقت یا دائم محسوب می شود. این کانکس ها از انواع امکانات رفاهی برخوردار هستند و در ابعاد مختلف تولید می شوند. در صورت استفاده درست و مراقبت از کانکس های ویلایی این سازه های پیش ساخته از عمر بالایی برخوردار هستند.

کانکس ویلایی دوبلکس

کانکس ویلایی دوبلکس یکی از مدرن ترین سازه ها است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این سازه ها با کیفیت مرغوب و با تجهیزات به روز به صورت سفارشی تولید و به خریداران عرضه می شوند. در این مقاله با ویژگی ها و امکانات این نوع از کانکس بیشتر آشنا خواهید شد.

کانکس ویلایی

در مواردی که فضای کافی برای قرار دادن تمامی قسمت های مختلف طرح مانند اتاق خواب ها در یک طبقه وجود ندارد، یکی از راه حل های جایگزین برای ایجاد فضای اضافی، ساخت کانکس ویلایی دو طبقه است. یکی از ویزگی های خوب این مدل علاوه بر فراهم کردن فضای اضافی، دسترسی به منظره اطراف را فراهم می‌کند و دارای بالکن و تخت فنری برای گذراندن وقت با خانواده است.
که در مدل های:

  1. کانکس ویلایی یک خوابه
  2. کانکس ویلایی دو خوابه

موجود هستند که با توجه به جمعیت افرادخانواده و ساکنین آن می‌توان از آن ها نهایت استفاده را برد.

بیشتر کانکس های مسکونی از انواع تیر آهن با سایزهای متفاوت در ساخت خود بهره می برند. درجه ضخامت این تیر آهن ها بسته به ابعاد کانکس دارد. برای کانکس هایی با ابعاد بزرگتر از ضخامت بیشتر تیر آهن برای استحکام بیشتر این سازه ها استفاده می شود. جنس دیواره ها و سقف نیز در کانکس ویلایی دوبلکس از ساندویچ پانل است.
متریال لایه های داخلی و خارجی ساندویچ پانل ها نیز ورق های فولادی بوده و لایه میانی عایق بسته به نظر مشتری متفاوت است. این سازه ها که به صورت دو طبقه ساخته می شوند می توانند در پروژه های اداری نیز مورد استفاده قرار گیرند.

معمولا دسترسی به طبقه دوم از طریق یک راه پله می تواند در داخل و خارج از فضا باشد. کف طبقه دوم معمولاً مانند سازه های ساختمانی از جنس سرامیک است تا صدای حرکت در آن به پایین منتقل نشود.

اگر به دنبال مدلهای کانکس ویلایی مدرن با طراحی زیبا و منحصر به فرد هستید مدل ویلایی دوبلکس بهترین انتخاب می باشد. با انتخاب این طرح، مشکلاتی از قبیل محدودیت فضا وجود نداشته و به خوبی می شود فضای موجود را جهت سکونت بهتر تفکیک نمود. ارتفاع اتاق های داخل کانکس برای کانکس های ویلایی دوبلکس 3 متر می باشد. همانطور که عرض کردیم پله های ورودی کانکس های ویلایی بسته به نوع کاربرد کانکس در داخل یا بیرون سازه اجرا می شود.

 قیمت کانکس ویلایی دو طبقه چگونه تعیین می شود؟

عوامل مختلفی بر قیمت کانکس ویلایی دوبلکس تاثیر دارد. برای همین هنگام خرید کانکس ویلایی دوبلکس باید به چند نکته دقت نمود.

  1. ابعاد کانکس دوبلکس
  2. نوع اسکلت بندی کانکس
  3. طراحی کانکس دو طبقه
  4. جنس متریال بدنه و سقف
  5. نوع عایق مصرفی
  6. ضخامت ورق های بدنه و ضخامت عایق مصرفی
  7. نوع بتن مصرفی و سبک زیرسازی کانکس
  8. نوع تجهیزات نصب شده بر روی کانکس
  9. نمای بیرونی کانکس
  10. برند تولید کننده کانکس
  11. قیمت آهن در بازار
  12. نوسانات بازار ارز

امکانات و مزایای کانکس دوبلکس ویلایی

از امکانات کانکس های ویلایی دوبلکس می توان به سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی اشاره کرد. به صورت معمول پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی در طبقه همکف و اتاق ها در طبقه بالا اجرا می گردد. این محصول مامیس نیز مانند سایر محصولات مشابه همانند کانکس اداری ضد زلزله طراحی می شود.

معایت کانکس ویلایی دو طبقه

از معایب ویلاهای دوبلکس می توان به عدم تحرک، زمان و هزینه بیشتر نسبت به ساختمان های یک طبقه به دلیل استفاده از سازه های مقاوم تر اشاره کرد. و همچنین اگر از بهترین تولیدی آن را خریداری نکنید ممکن است به دلیل استفاده از مصالح بی کیفیت در فصل های سرد سال سرما به داخل طبقه دوم بیشتر نفوذ کند و امکان استفاده از آن سخت شود پس حتما در خرید خود دقت کنید.

کانکس ویلایی

فروش کانکس ویلایی دو طبقه

شرکت مامیس کانکس با افتخار به مشتریان خود امکان سفارش کانکس ویلایی دو طبقه با هر دیزاین و سایزی را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند با اعتماد به شرکت ما، طرح و نقشه‌ی دلخواه خود را برای کانکس ویلایی دو طبقه ارائه کرده و ما تمام تلاش خود را برای ارائه یک ساختمان با کیفیت، شیک و با دیزاین مطابق با نیازهایشان انجام می‌دهیم. با توجه به تخصص و تجربه ما در زمینه ساخت کانکس ویلایی، مشتریان می‌توانند از گزینه‌های مختلفی از جمله تعداد اتاق‌ها، ابعاد، نورپردازی و امکانات دیگر برای کانکس ویلایی دو طبقه خود استفاده کنند. در نتیجه، شرکت مامیس کانکس به مشتریان خود امکان می‌دهد تا به آرزوی خود برای داشتن یک کانکس ویلایی دو طبقه با طراحی و سایز دلخواهشان برسند.

کانکس ویلایی ساندویچ پنل

از مدل های کاربردی برای خرید کانکس می توان به کانکس های پیش ساخته ساندویچ پنل اشاره نمود. این کانکس های استاندارد شبیه خانه های ویلایی بوده و از مقاومت بالایی در برابر زلزله برخوردار است. همچنین آن ها در مقابل تغییرات جوی از جمله گرما و سرما استقامت بالایی دارد. این کانکس ها از تنوع طراحی داخلی و خارجی برخوردار بوده و همه امکانات رفاهی لازم را دارا می باشد.

کانکس های ویلایی ساندویج پنل به صورت پیش ساخته در کارگاه تولید و جهت نصب به محل مورد نظر انتقال می یابد. با توجه به نیاز مشتری انواع کانکس ویلایی ساندویچ پنل با ابعاد مختلف در مامیس تولید می شود و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

مدل های مختلف کانکس ویلایی ساندویچ پانل

  •  کانکس ویلایی  15 متری مربع
  • کانکس ویلایی  30 متری مربع
  • و همچنین کانکس ویلایی صد متری اشاره کرد که استاندارد تولید تا ابعاد 72 متری است

کانکس ویلایی سایدینگ

از زیبا ترین مدل‌های کانکس ویلایی می توان به کانکس ویلایی سایدینگ اشاره کرد. این محصول از نظر ظاهری به کلبه شباهت دارد و در طراحی سقف آن از سفال بهره گرفته می شود. در تولید بدنه از ورقه سایدینگ استفاده شده و به صورت افقی در کنار هم قرار می گیرد. در ساخت کانکس ویلایی کانادایی می‌توان از طرح ها و دیزاین های متنوع و کارآمد بهره گرفته می‌شود.

کانکس های ویلایی سایندینگ بسته به نوع مصالح بکار رفته در ساخت آن و میزان مقاومت سازه به دو دسته سنگین و سبک تقسیم می شود که مدل آن ها در قیمت کانکس تاثیر گذار است. از ویژگی های مدل سنگین می توان به ضخامت بالای پروفیل مورد استفاده در ساخت اسکلت، استفاده از درب و پنجره های دوجداره و دوام بالا در برابر ساییدگی اشاره کرد. در مقابل ضخامت پروفیل های مورد استفاده در ساخت کانکس ویلایی سایدینگ مدل سبک کمتر بوده و از درب و پنجره های تک جداره استفاده می شود.

کانکس ویلایی دست دوم

این روزها کانکس یک وسیله کاربردی بوده و نه تنها در زمان ساخت و ساز بلکه به عنوان یک مکان مناسب برای زندگی نیز شناخته می شود. از همین رو اگر قصد خرید کانکس ویلایی دست دوم و یا اطلاع از قیمت کانکس ویلایی دست دوم دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
قیمت کانکس ویلایی دست دوم ارتباط مستقیمی با ابعاد، امکانات موجود در کانکس، میزان سلامت از نظر نگهداری، سال تولید و مصالح بکار رفته دارد. پس به این موارد دقت کنید.

خرید کانکس ویلایی دست دوم

معمولا خرید کانکس دست دوم کمی دشوار تر از نوع تازه و کارنکرده آن می باشد. زیرا محصولات نو دارای کاتالوگ و لیست قیمت می باشند و همچنین به دلیل فابریک بودن و عدم استفاده تمامی قطعات و بخش های آن سالم اند. اما نوع دست دوم پیش از خرید و قیمت گذاری حتما باید مورد بررسی قرار گیرد. همچنین قیمت گذاری کانکس دست دوم توسط صاحب آن انجام می شود و یک قیمت همگانی ندارد به همین دلیل ممکن است قیمت ها با هم متفاوت بوده و یا حتی بالاتر از حد انتظار گذاشته شود.
توصیه می شود اگر در زمینه خرید کانکس و سالم بودن اجزای آن اطلاعات زیادی ندارید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کانکس ویلایی

قیمت گزاری کانکس ویلایی دست دوم به چه صورت است؟

یکی از بیشترین سوالاتی که در باره کانکس ویلایی دست دوم مطرح می شود این است که قیمت گزاری یا همان ارزش گزاری برای کانکس ویلایی دست دوم به چه صورت می باشد. برای پاسخ به این سوال باید گفت که در نگاه کلی و در شرایطی که کانکس ویلایی دست دوم سالم باشد و مشکل جدی در اجزا و بخش های آن نباشد، معمولا قیمت دست دوم آن با نو در حدود 25% تا 40%تفاوت خواهد داشت.
پس اگرصاحب کانکس ویلایی هستید و میخواهید آن را بفروشید و یا خریدار هستید در قدم اول باید ازقیمت روز کانکس ویلایی مورد نظر مطلع باشید. البته قیمت انواع کانکس های نو یکسان نیست و به امکانات و مصالح بکار رفته در آن کانکس بستگی دارد.

مطمئن ترین راه خرید کانکس ویلایی دست دوم

برای خرید کانکس ویلایی دست دوم مناسب ترین راه این است که اگر کانکس را می خواهید از شخصی خریداری کنید حتما به صورت حضوری از آن دیدن فرمایید و یا از افراد متخصص بخواهید تا در این زمینه به شما کمک کنند تا کانکس خریداری شده دچار مشکل نباشد.
همچنین می توانید با کارشناسان مامیس کانکس در ارتباط باشید زیرا در موارد بسیاری کانکس های دست دوم برای تعمیر و یا نگهداری دارند.

کانکس ویلایی؛ تحولی بزرگ در زمینه ساخت و ساز

همان طور که می دانید اگر قصد ساختن یک ساختمان را داشته باشید، باید مجوز های لازم را از مراجع قانونی دریافت کنید که حل همین مساله نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است.

از طرف دیگر به دلیل زمانبر بودن پروژه های ساخت وساز و نوسانات قیمت مصالح ساختمانی و حقوق کارگران، معمولا برآورد هزینه غیرممکن است و احتمال اینکه براورد ما با آنچه که در واقعیت اتفاق افتاده فاصله زیادی داشته باشد وجود دارد. و همان طور که می دانید کشور عزیزمان از مناطق زلزله خیز دنیا به شمار می رود و به نظر می رسد ساخت و ساز ایمن در چنین شرایطی از ضرورت ها به شمار می رود.

کانکس ویلایی چگونه از ما در برابر زلزله محافظت می کند؟

همان طور که می دانید، برای ساخت یک ساختمان به روش سنتی نیازمند مصالح هستیم که این مصالح عمدتا حجیم و بسیار سنگین هستند، در هنگام وقوع زلزله متاسفانه همین مصالح دچار ریزش شده و به دنبال آن تخریب ساختمان و گیر کردن افراد بین آوار را در پی دارد.

اجزا و متریال به کار رفته برای ساخت یک کانکس ویلایی وزن بسیار سبکی دارند که اگر هنگام وقوع زلزله دچار خرابی یا ریزش بشوند هیچ صدمه و خسارتی را در پی نخواهند داشت، پس اگر از زلزله وحشت دارید، کانکس ویلایی مناسب ترین گزینه برای شما است.

هزینه ساخت یک کانکس ویلایی

در برآورد هزینه ها عوامل مختلفی تاثیر گذار است. نوع مصالح مصرفی، متراژ، شرایط آب و هوایی برای استفاده از مصالح متناسب با نیاز آن منطقه، جنس متریال ساخت، امکانات و نحوه نصب و اجرا از جمله مواردی است که در قیمت کانکس تاثیرگذار خواهد بود و می توان بیان کرد که متناسب با نیاز مشتریان و منطقه مورد نظر می توان امکانات کانکس را تغییر داد.

اما شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت انواع کانکس همچون کانکس ویلایی مدرن، با کارشناسان مامیس از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

کانکس ویلایی؛ از طراحی تا اجرا

وقتی شما قصد خرید کانکس ویلایی را داشته باشید، اولین قدم بررسی موقعیت جغرافیایی، جنس خاک و شرایط آب و هوایی مکانی است که قرار است کانکس در آن قرار بگیرد. پس از بررسی موارد فوق نوبت به طراحی می رسد که این طراحی بر اساس نحوه قرار گیری درها و پنجره ها، محل قرارگیری آشپزخانه و سرویس بهداشتی و ابعاد مورد نظر شما صورت می گیرد. پس از آن کانکس در کارگاه ساخته شده و توسط تکنسین برای شما نصب و اجرا می گردد. اکنون می توانید از زیباترین کانکس ویلایی لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید.

خرید کانکس ویلایی

شما مشتریان عزیز برای خرید انواع محصولات مختلف شرکت مامیس کانکس می‌توانید با بخش فروشگاهی به شماره تلفن 55935891-021 گرفته و طبق نیاز و خواسته خودتون راهنمایی های لازم را از کارشناسان دریافت کرده و اقدام به خرید کانکس کنید، شرکت مامیس با سال ها تجربه و مشتری مداری به عنوان بهترین تولید کننده انواع کانکس در بین مردم و بازار شناخته می‌شود. در ادامه برخی از مشخصات فنی کانکس های تولیدی این شرکت رو بیان میکنیم.

کانکس ویلایی

مشخصات فنی کانکس ویلایی پیش ساخته

  1. ابعاد کانکس های ویلایی
    ابعاد کانکس با توجه به نیاز هر شخص و میزان فضای موجود می تواند متغیر باشد و به صورت سفارشی و در قالب های استاندارد نیز تهیه و تولید می شود. در واقع بر اساس پلان مورد تایید کارفرما متغییر می باشد.
  2. اسکلت کانکس های ویلایی
    اتصالات اسکلت فلزی ویلای پیش ساخته از نوع جوش ممتد با الکترود پارس همراه با اجرای ضدزنگ به ضخامت 40 میکرون به تمام نقاط که به صورت مدولار صورت می گیرد.
  3. نمای خارجی کانکس های ویلایی
    بر اساس انتخاب کارفرما از فایبر سمنت طرح دار و یا ساده، PVC،سنگ،کامپوزیت و …
  4. بدنه کانکس ویلایی
    از جنس سیمان مسلح می باشد.
  5. سقف کانکس های ویلایی
    ورق با رنگ الکترو استاتیک طرح سفال، ساندویچ پانل، اندولین، اندوویلا
  6. نمای داخلی کانکس های ویلایی
    از تایـل پی وی سـی، ام دی اف، ام دی اف دو جـداره، تایـل گچـی(کناف)، فایبر گلاس، انواع پوششهای سلولزی
  7. کف کانکس های ویلایی
    سوییت مـورد نظر با شبکه فلزی و کف سازی طبق محاسبات و کاربری مورد نیاز و کف نهائی به وسیله کف پوش یا سرامیک نصب می شود.
  8. سیستم روشنایی کانکس های ویلایی
    سیستم های روشنـائی و نور پردازی بر اساس پلان اجرایی، سیستم ایمـنی و سنسور آشکارساز حریق و دود و سیم کشی نمره 4 استاندارد می باشد.
  9. درب و پنجره کانکس های ویلایی
    درب ورودی به ارتفاع 2m از جنس آلومینیوم ، چوب و یا آهن (ضد سرقت) همراه با یراق آلات مرغوب و پنجره به ارتفاع 1.20 از جنس آلومینیوم با پروفیل سنگین، آهن , UPVC به صورت تک جداره و دو جداره.
  10. عایق سقف کانکس های ویلایی
    متناسب با شرایط آب و هوای محل اجرا از چندین لایه عایق استفاده می‌گردد.
  11. سیستم لوله کشی و شیرآلات کانکس های ویلایی
    لوله ی پلی اتیلن استاندارد بصورت توکار و شیرآلات اهرمی استاندارد
  12. آشپزخانه کانکس های ویلایی
    با استفاده از کابینت MDF با طرح موجود در پلان مورد تایید همراه با لوله کشی و شیرآلات و سینک
  13. رنگ آمیزی کانکس های ویلایی
    از نوع رنگ اکرلیک و رنگ الکترو استاتیک

برخی از مهم ترین سوالات در رابطه با کانکس ویلایی دست دوم

کانکس ویلایی دست دوم برای چه کسانی خوب است؟

کانکس ویلایی چه دسته اول و چه دسته دوم برای تمامی کسانی که به یک ویلای آماده نیاز دارند مناسب می باشد. از کانکس ویلایی حتی می توان به عنوان دفتر برای پروژه های مهندسی سر ساختمان ها و… نیز استفاده کرد. استفاده از این کانکس ها مختص به قشر خاصی از مردم نیست وبرای همگان کاربرد دارد.

کانکس ویلایی دست دوم بخریم یا نه؟

خرید کانکس ویلایی دست دوم کاملا به نیاز و شرایط افراد بستگی دارد. خیلی از افراد تمایل دارند تا هزیته ی کمتری برای خرید یک کانکس داشته باشند و دسته دوم بودن کانکس برایشان اهمیت زیادی ندارد. همین قیمت پایین تر باعث شده تا تمایل افراد به سمت خرید کانکس ویلایی دست دوم بیشتر شود.
البته کانکس های دست دوم محدودیت هایی نیز ممکن است داشته باشد. شاید افراد طراحی خاصی برای کانکس خود در نطر گرفته باشند که این طراحی برای کانکس های دست دوم قابل پیاده سازی نیست. البته در کانکس های دست دوم تغییرات جزئی می توان اعمال کرد و گونه ای نیست که هرگز قابل تغییر نباشد اما این تغییرات هم دارای هزینه است که بسته به میزان تغییر و سختی و آسانی آن هزینه اش متفاوت است.

نظرات خود را بنویسید


20 پاسخ به “کانکس ویلایی خارجی و ایرانی، دوبلکس و مدرن + معایب و مزیت”

  1. آواتار کریم گرشاسبی 09122006013 کریم گرشاسبی 09122006013 گفت:

    با سلام واحترام لطفا برای احداث یک کانکس ویلائی در روستای لهران طالقان اعلام نظر فرمائید متراژ مورد نیاز80متر مربع قیمت وهزینه زیر سازی؟! لطفا

  2. آواتار سعید شهریاری سعید شهریاری گفت:

    سلام . نیازمند ارسال کاتالوگ کانکس های شما از ابعاد ۴۰ تا ۵۰ متری شرکت شما می باشم

  3. آواتار مریم محمدی مریم محمدی گفت:

    کانکس ویلایی دو خوابه که تولید میکنید از نظر ابعاد دقیقا چقدر میشه چون ما جامون یکم تنگه میخوام ببینم پیش ساخته میتونم بگیرم یا باید سفارش بدم بسازید

  4. آواتار امیر قربانی امیر قربانی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید شما کانکس ویلایی دست دوم هم میفروشید؟

  5. آواتار مرضیه عباسی مرضیه عباسی گفت:

    سلام و وقت بخیر کانکس ویلایی دوبلکس شما در چند مدل تولید میشه؟ میشه یه راهنمایی کنید ممنون

  6. آواتار الناز الناز گفت:

    ببخشید کانکس ویلایی خارجی شما چه تفاوتی با مدل ایرانیش داره؟ اخه بعضیا میگن خارجیا بهتره و کیفیتش بالاتره

  7. آواتار مهدی قاسمی مهدی قاسمی گفت:

    سلام خدمت شما خسته نباشید شما کانکس ویلایی آماده دارید فقط یا سفارشات اختصاصی رو هم قبول میکنید؟؟

    • آواتار mamisconex mamisconex گفت:

      سلام وقت بخیر
      کانکس ویلایی آماده هم به صورت اماده موجود می باشد و هم تمامی سفارشات اختصاصی نیز پذیرفته میشود جهت اطلاعات بیشتر در واتساپ با شماره تلفن 09122509755 ارتباط بگیرید یا با 09128986198 تماس بگیرید

  8. آواتار محمدرضا کیان محمدرضا کیان گفت:

    ببخشید کانکس ویلایی بزرگ شما ابعادش دقیقا چقدر میشه منظورم کانکس های اماده هستش از قبل تولید کردین و الان موجوده

  9. آواتار میثم مولایی میثم مولایی گفت:

    سلام خسته نباشید با عرض پوزش میخواستم ببینم کانکس ویلایی قابل حمل مامیس کانکس جنسش ورقه های بیرونیش از چیه؟

    • آواتار mamisconex mamisconex گفت:

      سلام دوست عزیز
      جنس ورق های استفاده شده در نمای بیرونی کانکس ویلایی با درخواست مشتری میتواند:

          ورق گالوانیزه
          ورق سایدینگ
          ساندویچ پانل
          سمنت برد

      باشد که هر کدام دارای یک سری ویژگی و مزایای مختلفی هستند

  10. آواتار قربان قلامی قربان قلامی گفت:

    سلام خسته نباشید شرمنده کانکس ویلایی بتنی وزنش چقدر میشه تقریبا؟

    • آواتار mamisconex mamisconex گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت وزن دقیق سازه ویلایی بتنی باید متراژ و ابعاد خودتون رو اعلام کنید تا با محاسبه مواد و تجهیزات استفاده شده وزن سازه را برایتان مشخص کنیم

  11. آواتار ARPAD ARPAD گفت:

    وقت بخیر
    باید حضوری بیایم شرکت وانتخاب کنیم و اینکه حمل نقل کانکس بسوی مقصد با خود شرکت هست یا خودمون ؟
    واینکه کف زیرساختی از قبل توسط خودتون طراحی نقشه یا خودمون زیرساخت که کانکس روش قرار میگیرد رو باید بسازیم ؟
    مهم ،،ممنون میشوم پاسخگوباشید

  12. آواتار محسن محسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    در مورد مباحث اداری اگر زمین خارج از بافت روستایی یا شهری باشد بلامانع هست؟ یا بستگی به نو کانکس بتنی یا ساندویچ پانلی دارد؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس