کانکس های خدماتی و انواع آن

کانکس های خدماتی و انواع آن

تولید و ساخت کانکس های خدماتی در ابعاد و اندازه های گوناگونی صورت می‌گیرد. این کانکس برای سرویس های خدماتی سازمان ها و شرکت ها تولید می شوند و اکثر مدیران به استفاده از این کانکس ها برای فعالیت‌های خود علاقمند هستند.

کانکس های خدماتی

کانکس سازه ای است که دارای استفاده بسیار زیاد می باشد و در موارد مختلفی امکان استفاده از آن وجود دارد. از انواع کانکس ها می‌توان به کانکس های خدماتی، کانکس مدیریتی، کانکس ویلایی، کانکس ورزشی، کانکس سردخانه ای، کانکس کارگاهی و غیره اشاره کرد که دارای بدنه ای مقاوم و از جنس فلز هستند و به علت این که در آنها فوم های عایق نصب شده است، از قابلیت عایق صوت و حرارت برخوردار هستند. در کانکس ها می توان انواع امکانات مانند اینترنت، لوله کشی کابل برق، کابل مخابرات، لوله کشی آب و گاز آشپزخانه سرویس بهداشتی و غیره را نصب کرد.

در برخی مکان‌ها که امکان ساخت و ساز وجود ندارد می‌توان از کانکس ها استفاده کرد. چون نیازی به جابجایی ندارند و مانند ساخت بنا به هزینه های زیادی نیاز ندارند و خیلی سریع و دقیق در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توان آنها را به مکانی برای سکونت و یا فعالیت مربوطه تبدیل کرد.

کانکس های خدماتی از ویژگی هایی برخوردارند که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن ها شده است. این سازه ها دارای قابلیت شستشو و تعویض هستند و در صورتی که با مشکل و یا خرابی مواجه شوند، خیلی سریع و راحت می‌توان تعمیر آنها را انجام داد. برای خرید کانکس های خدماتی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید. در این سایت فروش کانکس در انواع مختلفی صورت می گیرد. همچنین قیمت کانکس در این سایت بسیار مناسب است.

 

کانکس های خدماتی و انواع آن

انواع کانکس های خدماتی

کانکس ها دارای استفاده های زیادی هستند و می‌توان از آنها در برابر آتش سوزی، سرما و گرما، زلزله و غیره استفاده کرد. این سازه دارای مقاومت بسیار خوبی است و وزن آن نسبت به سازه های بتنی خیلی سبک است و امکان استفاده از آن در چندین بار و یا مونتاژ آن وجود دارد. بنابراین این سازه نسبت به سازه های بتنی دارای طول عمر بیشتری می باشد.

کانکس های خدماتی دارای تنوع بسیار زیادی هستند. در ادامه برخی از کانکس های خدماتی را معرفی می کنیم.

  • – کانکس سرویس بهداشتی
  • – کانکس روزنامه فروشی
  • – کانکس سوپرمارکت
  • – کانکس هلال احمر
  • – کانکس نگهبانی
  • – کانکس اداری
  • – کانکس گل فروشی
  • – کانکس نگه داری تجهیزات
  • – کانکس چرخ دار
  • – کانکس آشپزخانه
  • – کانکس دو اتاقه
  • – کانکس آبدارخانه
  • – کانکس انباری
  • – کانکس نمازخانه
  • – کانکس درمانگاه

 

کانکس های خدماتی و انواع آن

کانکس های خدمات شهری

در بین کانکس های خدماتی کانکس خدمات شهری یکی از کانکس های پر کاربرد می باشد که در سطح شهر نمونه های زیادی از آن دیده می شود. این نوع کانکس وظیفه ارائه خدمات را دارند و برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و شهروندان به کار برده می شوند. این نوع سازه ها برای افرادی که در یک مجموعه به انجام کارهای خود می پردازند کاربرد زیادی دارد.

کانکس های خدمات شهری دارای استفاده های زیادی هستند که از جمله کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروشگاه ها، ایستگاه های اتوبوس، مترو، عابر بانک، فست فودهای سیار، کافی شاپ ها

تولید و طراحی این کانکس ها در ابعاد و اندازه های مختلفی صورت می گیرد. همچنین در برخی مواقع ممکن است از مصالح متفاوتی برای ساخت کانکس خدمات شهری استفاده شود. این نوع کانکس ها بیشتر برای فضای عمومی طراحی و تولید می‌ شوند.

 

کانکس های خدماتی و انواع آن

کانکس های کارگاهی

کانکس کارگاهی یکی دیگر از انواع کانکس های خدماتی است که در پروژه های کارگاهی و تولید و یا پروژه های ساختمانی و عمرانی از آنها استفاده می شود. همچنین می توان در کارخانجات نیز از آن استفاده کرد. به گونه ای که کارخانه جات از طرفداران پروپاقرص این کانکس محسوب می شوند. از این کانکس ها برای اقامت دادن کارگران، پرسنل نیروی کار و نیروهای شیفت شب استفاده می شود. همچنین در برخی مواقع برای نگهداری تجهیزات کارگاهی و مصالح ساختمانی این نوع کانکس به کار برده می شود. کانکس های نگهبانی از دیگر انواع کانکس کارگاهی هستند.

 

کانکس های خدماتی و انواع آن

کانکس اداری

از انواع کانکس های خدماتی می توان کانکس اداری را نام برد که دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی می باشد. این نوع کانکس تحت عنوان کانکس آفیس نیز شناخته می شوند. دسته بندی کانکس اداری بر اساس ابعاد، تجهیزات امکانات و تعداد طبقات صورت می گیرد. همان گونه که از نام کانکس اداری مشخص است، دارای امکانات و تجهیزات مختلفی است و به صورت یک تکه و در ابعاد کوچک و یا متوسط تولید و ساخته می شوند. کانکس هایی که برای مراجعه کارگران جهت صحبت با کارفرما هستند، از انواع کانکس اداری محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید کانکس، فروش کانکس و اطلاع از قیمت کانکس می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس