انواع کانکس های پیش ساخته

کانکس آماده ویلایی

امروزه سفارش و تولید کانکس آماده به طور قابل توجهی رو به افزایش است. قبلا از کانکس‌ها برای اقامت و اسکان موقت در یک مکان استفاده می‌کردند اما حالا با افزایش تقاضا و علایق مردم، کانتینر و کانکس انواع و استفاده‌های مختلفی در زمینه‌ ساخت و ساز و اقامت موقت دارد. این کانکس‌ها به صورت آماده توسط تولید کنندگان، تولید و عرضه شده و افراد علاقه‌مند می‌توانند با بررسی قیمت کانکس‌ها، به خرید آن اقدام کنند.

یکی از انواع کانکس‌های آماده، کانکس ویلایی می‌باشد که در حال حاضر علاقه‌مندان بی شماری دارد. این کانکس‌ها به صورت آماده خریداری شده و بر روی زمین مورد نظر نصب می‌شود. کانکس‌های ویلایی را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد. دسته اول کانکس ویلایی سایدینگ، و دسته دوم کانکس ویلایی ساندویچ پنل. در ادامه به توضیحات بیشتری در این مورد می‌پردازیم.

کانکس آماده ویلایی

مزایای کانکس آماده ویلایی

سرعت اجرا و نصب بالا

یکی از مشکلات ساخت ویلا، زمان و سرعت اجرای بسیار پایین آن است. به طوری که طول مراحل اجرایی آن را باید حداقل 1 سال، بسته به حجم بنا، در نظر گرفت. اما با سفارش و خرید کانکس‌ آماده ویلایی، می‌توان در چند ماه یک ویلای بزرگ بنا کرد. چرا که ویلا به صورت آماده خریداری شده و تنها نیازمند نصب و تنظیم آن در زمین مورد نظر است. کانکس آماده ویلایی از این حیث بهترین مزیت را داشته و کوتاه‌ترین زمان نصب و بنا را دارد.

مقاوم در برابر عوامل بیرونی

قطعا در مکان‌هایی که توان ساخت ویلا در آن وجود داشته باشد، عوامل طبیعی مخرب زیادی نیز وجود دارد که می‌تواند تخریب‌هایی به وجود آورد. کانکس‌های استاندارد ویلایی با پوشش و لایه‌های مختلفی که دارند، در مقابل سرما و گرما تا حدودی عایق بوده و از نفوذ بیش از حد هرگونه باد و آب جلوگیری می‌کند.

همچنین وقایعی مانند زلزله و طوفان می‌تواند برای ویلا خطر ساز باشد. معمولا کانکس‌های ویلایی طوری طراحی می‌شود که آسیب جبران ناپذیری به ویلا نرسد و فرد داخل کانکس، در امنیت کامل بماند.

قابلیت جا به جایی و تغییر مکان

همانطور که ذکر شد، کانکس‌ها به صورت آماده توسط تولید کنندگان آن عرضه شده و افراد علاقه‌مند می‌توانند با خرید آن نوعی ویلای آماده تحویل بگیرند و آن را در زمین مورد نظر قرار دهند. این عمل باعث شده تا امکان جا به جایی تا حد بسیاری آسان شده و در صورت تمایل فرد می‌تواند کانکس خود را جا به جا کند.

قیمت تمام شده کمتر

معمولا با احتساب تمام هزینه‌‌های ساخت بنا و قیمت کانکس آماده، می‌توان متوجه شد که خرید کانکس آماده بسیار به صرفه‌تر از ساخت بنا به شمار می‌رود. چرا که قیمت کانکس، از هزینه‌های جانبی و تجهیزات ساخت و ساز بنا بسیار کمتر بوده و با محاسبه دقیق‌تر قیمت زمین و هزینه‌ها جانبی هر کدام، تا حدودی خرید کانکس آماده مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید:قیمت کانکس مغازه ای

کانکس آماده ویلایی

انواع کانکس ویلایی آماده

با توجه به تنوع بالای کانکس ها در دنیای امروزی، برخی از افراد به صورت روتین از یک نوع کانکس در ابعاد و اندازه های یکسان، قیمت های نزدیک به هم و با یک مشخصات استفاده می‌کنند. در برخی موارد نیز برعکس این اتفاق می‌افتد و برخی از افراد به دلیل بخصوص بودن شرایط کاری و زندگی خود. قصد خرید کانکس سفارشی را دارند.

انواع کانکس های پیش ساختهدر این بخش از مجموعه مقاله های مامیس کانکس قصد داریم شما را با انواع کانکس های آماده و پیش ساخته آشنا کنیم تا بهتر بتوانید انتخاب کنید و خرید معقولانه ای داشته باشید. هر چند که متخصصین مامیس مشاوره رایگان قبل از خرید را به مشتریان خود میدهند.

کانکس ویلایی سایدینگ

کانکس‌های سایدینگ به شکل ظاهری شبیه کلبه بوده و خط‌های افقی را در دیواره‌های آن می‌توان مشاهده کرد. این خط‌های افقی، به دلیل کنار یک‌دیگرقرار گرفتن ورقه‌ها به وجود آمده و به این نوع ورقه‌ها سایدینگ می‌گویند. همچنین کانکس‌های ویلایی سایدینگ، دارای سقف با نمای سفالی بوده و به علت شباهت زیاد با کانکس‌های کشور کانادا، کانکس کانادایی نیز به آن گفته می‌شود.

کانکس ویلایی ساندویچ پنل

این نوع کانکس، به علت به کار رفتن پنل ساندویچی در آن و استفاده از فوم پلی اورتان در درزگیری و عایق سازی دیواره‌های آن، مقاومت بسیار زیادی در مقابل حرارت و دما دارد. به طوری که قابلیت شبیه به یخچال داشته و از عبور و نفوذ هرگونه دما و حرارت، جلوگیری می‌کند. این کانکس استفاده زیادی در مکان‌های طوفانی دارد و بعضی از آن ها در مدل های کانکس ویلایی دوبلکس نیز موجود هستند.

تجهیزات کانس‌های ویلایی

بر خلاف تصورات برخی، کانکس‌ها می‌توانند از تمام تجهیزات مورد استفاده در خانه‌ها و سازه‌ها برخوردار باشند. البته تا حد زیادی بستگی به نوع و حجم کانکس دارد. در داخل کانکس می‌توان امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، اتاق و دسترسی به اینترنت، برق و گاز داشت. همچنین افراد واجد شرایط و علاقه‌مند می‌توانند سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در آن نصب کرده  و دمای داخل کانکس را طبق دلخواه و شرایط آب و هوایی تغییر دهند.

آیا خرید کانکس آماده ویلایی، بهتر از ساخت ویلای است؟

بهتر و بدتری بین این دو وجود نداشته و کاملا بستگی به علایق و شرایط افراد مختلف دارد. چرا که افراد زیادی، به دنبال مزایا و تفاوت هستند و یا شرایط ساخت بنای ویلایی ندارند. افرادی دیگر نیز بیشتر به دنبال جنبه زیبایی بوده و می‌خواهند ویلای مورد نظر خود را بنا کنند. پس افراد باید با توجه به علایق خود و بررسی شرایط موجود، تصمیم بگیرند.

کانکس ویلایی سایدینگ

نظرات خود را بنویسید


3 پاسخ به “کانکس آماده ویلایی”

  1. آواتار mamisconex mamisconex گفت:

    با سلام
    کانکس پیش ساخته منظور همان سازه هایی هستند که از قبل آماده شده و به محض سفارش شما ارسال میگردد و نیازی به ساخت از صفر نیست و منظور از کانکس های اختصاصی این است که طبق خواسته ها و نیاز شما طراحی و ساخته میشود.

  2. آواتار mamisconex mamisconex گفت:

    با عرض سلام و وقت بخیر
    کانکس های ویلایی آماده مامیس کانکس در چندین ابعاد با مشخصات مختلف تولید شده اند شما برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09128986198 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید

  3. آواتار mamisconex mamisconex گفت:

    سلام مامیس به شما کاربر عزیز کانکس ویلایی آماده همان سازه هایی هستند که از قبل در اندازه های استاندارد توسط این مجموعه تولید شده و آماده فروش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس