کانکس فایبرگلاس

خرید کانکس دست دوم

گروه صنعتی مامیس کانکس این امکان را برای مشتریان کانکس و خانه های پیش ساخته شرکت فراهم کرده است که شرکت ها و یا افرادی که به کانکس و یا کانکس های خود نیازی ندارند و یا قصد فروش کانکس دست دوم خود را دارند، کانکس دست دوم آنها را خریداری نموده و آنها را به مشتریانی که نیاز دارند بفروشد. البته کانکس های ساخت و تولید این شرکت در اولویت خرید می باشند.

معیار کانکس دست دوم

 

نمونه کانکس دست دوم

معیار های زیادی در تعیین قیمت انواع کانکس های دست دوم وجود دارد، که از مهمترین آن ها می توان به طول کانکس، وزن کانکس، متریال و مواد اولیه مورد استفاده در کانکس، نوع و مصرف کانکس ساخته شده و… اشاره کرد. در بیشتر موارد برای تهیه و ساخت کانکس های ارزان قیمت، بازبینی کلی روی کانکس های دست دوم صورت گرفته و پس از نقاشی و انجام تعمیرات لازم، این کانکس ها با قیمت بسیار پایین تر به مشتریان عزیز ارائه می شود.

کانکس های تولید شرکت های دیگر باید حتما بازدید و بررسی گردند تا قیمت گذاری شوند. مامیس کانکس، کانکس های دست دوم شما را به بهترین و بالاترین قیمت خریداری میکند و با کمترین قیمت ممکن به خریداران کانکس های دست دوم ارائه میدهد.
بدیهی است که در صورت نیاز کانکس به تعمیرات و باز سازی کانکس دست دوم تعمیر و باز سازی شده و ضمن برطرف کردن ایرادات و معایب به خریداران کانکس فروخته میشود. شما میتوانید برای خرید و یا فروش کانکس دست دوم با ما تماس بگیرید. 

کانکس دست دوم یکی از بهترین و پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد که با داشتن تنوع بسیار بالای خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. کانکس های دست دوم همان کارایی و کاربرد کانکس های نو را دارد و شما می توانید این سازه بسیار بی نظیر را با قیمت های بسیار ارزان تری از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و سفارش داده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

اطلاعاتی در خصوص کانکس دست دوم

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از کانکس دست دوم هستید؟ آیا می دانید که کانکس های دست دوم چه تفاوت هایی را با کانکس های نو دارند؟ از شما می خواهیم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود، همراهی کرده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید.

کانکس یکی از مهمترین و اصلی ترین سازه های استفاده در بسیاری از صنایع می باشد که امروزه در سطح بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای خریداران این سازه وجود دارد، خرید آن با قیمت بسیار ارزانی می باشد. به طوری که استفاده کنندگان از کانکس ها دوست دارند تا کانکس مورد نظر خود را با قیمت های کمتری تهیه کنند و برای این منظور نیز به دنبال خرید کانکس دست دوم هستند.

اگر شما نیز به دنبال خرید اقتصادی هستید و نو یا دست دوم بودن کانکس نیز در حرفه ی شما چندان اهمیتی را ندارد می توانید یکی از بهترین کانکس های دست دوم را انتخاب کرده و آن را به راحتی از مامیس کانکس تهیه کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین ویژگی ها، خرید و قیمت کانکس دست دوم توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

ویژگی های کانکس دست دوم

کانکس دست دوم به کانکس‌هایی اشاره دارد که قبلاً استفاده شده‌اند و در حال حاضر برای فروش مجدد موجود هستند. ویژگی‌های کانکس دست دوم ممکن است متفاوت باشد و بسته به وضعیت و استفاده قبلی آنها متغیر باشد. اما در کل، برخی از ویژگی‌های معمول کانکس دست دوم عبارتند از:

وضعیت استفاده قبلی: کانکس دست دوم ممکن است در وضعیتی باشد که قبلاً توسط یک یا چند نفر استفاده شده باشد. این وضعیت می‌تواند وابسته به مدت زمان استفاده، نوع استفاده و نگهداری قبلی و شرایط محیطی باشد.

کیفیت ساخت: کیفیت ساخت کانکس دست دوم می‌تواند متفاوت باشد. برخی از کانکس‌های دست دوم ممکن است در حالت خوبی باشند و کارکرد مطلوبی داشته باشند، در حالی که دیگران ممکن است نیاز به تعمیرات و بازسازی داشته باشند.

سایز و طراحی: اغلب کانکس‌های دست دوم سایز و طراحی استانداردی دارند. اما بسته به نیاز شما، ممکن است بتوانید کانکس را تناسب‌بخشی کنید یا برخی از تغییرات در طراحی آن ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که برخی از افراد نگرانی های زیادی را در خرید کانکس دست دوم دارند چرا که فکر می کنند این مدل از کانکس ها کارایی و ویژگی های کانکس نو را ندارد و نمی توانند به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

این امر در حالی است که کانکس های دست دوم نیز دقیقا مانند کانکس های نو بوده با این تفاوت که برخی از قسمت های آن نیاز به تعمیرات بسیار جزئی دارد که البته این تعمیرات جزئی توسط فروشندگان برطرف شده و افراد می توانند بلافاصله بعد از خرید خود، کانکس را مورد استفاده قرار دهند.

ویژگی های کانکس دست دوم نیز مانند کانکس ها نو بوده و شما می توانید با توجه به ابعاد، متریال مورد نظر، کاربری و رنگ یکی از بهترین و مناسب ترین این کانکس ها را برای خرید خود انتخاب نمایید.

انواع کانکس های دست دوم

انواع کانکس های دست دوم

کانکس دست دوم نیز مانند کانکس های دست دوم دارای انواع بسیار متنوعی دارد که افراد می توانند با توجه به نیاز خود، یکی از مناسب ترین آنها را تهیه و سفارش دهند. از مهمترین و اصلی ترین انواع کانکس های دست دوم می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– کانکس گردشگری: امروزه در بسیاری از مناطق گردشگری، شاهد برپایی انواع کانکس های گردشگری برای اسکان ارزان قیمت گردشگران و توریست ها هستیم.

– کانکس خدمات شهری: شما می توانید در خیابان های مختلف شاهد کانکس های خدمات شهر باشید که هر یک به فعالیت های مجزایی مشغول هستند.

– کانکس نگهبانی: کانکس های نگهبانی در پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و برای اقامت موقت نگهبان ها و در برخی موارد اقامت مهندسان به کار می رود.

– کانکس ویلایی: از این مدل کانکس ها برای باغ ها و ویلا باغ ها استفاده می شود که معمولا وسعت بیشتری را داشته و از دیزاین بسیار شیکی نیز برخوردار می باشد.

کانکس دست دوم ارزان قیمت

شما نیز برای خرید کانکس دست دوم این فرصت فوق العاده را از دست نداده و هم اکنون از وب سایت مامیس کانکس، یکی از بهترین و مناسب ترین کانکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

قیمت کانکس دست دوم

از مهمترین سوال هایی که ذهن بسیاری از خریداران را در خرید کانکس دست دوم به سوی خود مشغول کرده است، قیمت این سازه های دست دوم می باشد. برای آگاهی از قیمت کانکس دست دوم می توانید به راحتی از وب سایت مامیس اقدام کنید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس