معرفی کانکس ترموود

معرفی کانکس ترموود

یکی از کانکس‌های پرکاربرد با نمای جذاب و فوق العاده زیبا، کانکس ترموود محسوب می شود. کانکس ترموود مانند کانکس فروشگاهی و کانکس ویلایی ساختار مشابهی داشته، با این تفاوت که از متریال طرح چوب، چوب روسی و ترمو وود برای ساخت نمای بیرونی آن استفاده می‌شود.

کانکس ترموود به خاطر اینکه از متریال و مواد چوبی ساخته شده با طبیعت کاملاً سازگار و هماهنگ بوده و سازه‌ای بسیار زیبا به شمار می‌رود. قیمت کانکس در مدل ترموود به دلیل استفاده از چوب از سایر کانکس ها بیشتر است. داخل کانکس موردنظر می‌تواند تمام تجهیزات و قابلیت‌های مختلف را برای سکونت افراد طراحی و به کار برد.

مشخصات کانکس ترموود

کانکس ویلایی مدل ترموود بسیار نمایی چشمگیر و خیره کننده دارد. از متریال طبیعی ترموو یا همان چوب های طبیعی یا اشباع شده برای ساخت آن استفاده می‌شود. امروزه با استفاده از مصالح جدید و نوین ترموود به ظاهر بیرونی کانکس، گرمای خاص و زیبایی منحصر به فرد می بخشند.

معرفی کانکس ترموود

معمولا از دو متریال باکیفیت ATL و ترمود فنلاندی برای ساخت کانکس ترموود در ابعاد متنوع استفاده می کنند. کانکس های ساخته شده با متریال ترموو یا چوب ویژگی‌های مختلفی شامل استحکام بسیار زیاد، مقاومت در برابر زلزله، سیستم روشنایی، عایق بودن در برابر گرما و سرما و سیستم حرارتی از کف کانکس را دارا هستند.

علاوه بر آن امروزه در ساخت کانکس‌های ترموود برای ضد حریق شدن و مقاومت بیشتر در آنها، از استراکچر فلزی و چوب‌های ضد حریق استفاده می‌شود. سازه ترموود با محیط طبیعی سازگاری بسیار زیادی داشته و کاملاً هماهنگ می‌باشد و به دلیل زیبایی از این کانکس، استفاده فراوانی می‌شود.

یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین کانکس‌های پیش ساخته، کانکس شیک و چوبی ترموود محسوب می شود. این کانکس در مقایسه با سایر کانکس‌ها از طول عمر بیشتری برخوردار بوده، زیرا به صورت کاملاً تخصصی نمای بیرون و داخل آن از بهترین چوب مستحکم و مقاوم ساخته شده است.

چگونگی ساخت کانکس ترموود

تولیدات کانکس‌های ترموود به روش‌های گوناگون انجام می‌شود. در روشی تولید کننده کانکس، تمام قسمت‌های آن را از چوب طبیعی ساخته و معمولاً برای این کار از چوب‌های روسی یا چوب‌های ترموود استفاده می‌کند. چوب استفاده شده در تولید کانکس ترموود در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و نمای ظاهری دلنشین و زیبایی دارد.

همچنین می‌توان از متریال یا مواد طرح چوب نیز برای تولیدات کانکس ترموود استفاده کرد. معمولاً از متریال طرح چوب متنوعی شامل ساندویچ پانل، فایبرگلاس طرح چوب و ورق سایدینگ طرح چوب برای ساخت کانکس ترموود استفاده می شود.

با استفاده از مصالحی مثل سایدینگ، کامپوزیت و متریال مکمل یا همان چوب ترموود، ساخت کانکس مورد نظر انجام شده که از لحاظ امنیت و استحکام یکی از بهترین‌ها می‌باشد. چوب های ترموود بسیار سبک وزن بوده و ساختار نرمی دارند، به همین خاطر از آنها برای تزیین نمای بیرونی کانکس ترموود استفاده می‌شود.

در قسمت‌های داخلی کانکس نیز به جای استفاده از چوب ترموود، از چوب‌های بسیار مقاوم و مخصوص سازه‌ای استفاده می شود تا کانکس در برابر شرایط جوی نامساعد، طوفان و زلزله ایمن و محکم باشد.

کاربردهای مختلف کانکس ترموود

در مکان‌های گوناگون می‌توان از امکانات و تجهیزات کانکس ترموود استفاده کرد و آنها را به صورت پیش ساخته در محل مورد نظر قرار داد که این مکان‌ها عبارتند از:

  • در طبیعت و منطقه‌های جنگلی برای سکونت بهترین کانکس هستند.
  • برای سکونت گردشگران و مسافران در مناطق تفریحی و توریستی می‌توان از کانکس ترموود استفاده کرد.
  • این کانکس به عنوان کانکس ویلایی یا کلبه چوبی نیز قابل استفاده است.
  • می‌توانید از این کانکس برای فروش گل و گیاهان مختلف به عنوان گلخانه استفاده کنید.
  • می‌توان به عنوان کانکس فروشگاهی، از کانکس های زیبای ترموود با بیشترین امکانات استفاده کرد.

مزیت‌های استفاده از کانکس ترموود

کانکس تولید شده از چوب طبیعی یا ترموود در مقابل حشرات موذی، رشد قارچ و کپک بسیار مقاوم و مستحکم می‌باشد. این کانکس در برابر سر و صدا عایق خوبی بوده و همچنین در سبک‌ترین وزن ممکن ساخته شده است. می‌توان به راحتی دیواره‌ها و کف کانکس ترمود را با محلول آب و صابون شست.

کانکس قابل شستشوی ترموود به خوبی رطوبت محیط را داخل ساختار خود حفظ می کند. این کانکس بهترین قابلیت‌ها و تجهیزات ضروری را برای اقامت توریست‌ها و گردشگران در مناطق جنگلی به همراه داشته و سبب راحتی آنها می‌شود.

امکانات و قابلیت‌های کانکس ترموود

در داخل کانکس‌های ویلایی ترموود امکانات و قابلیت‌های رفاهی زیادی برای ساکنین در نظر گرفته شده است. تمام امکانات و قابلیت‌های یک خانه درون کانکس مورد نظر طراحی و ساخته شده است.

کانکس ترموود به دلیل امکاناتی از جمله فن تهویه هوا، درب و پنجره‌های یو پی وی سی یا دوجداره، سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی، آبگرم و آبسرد مصرفی، سیستم گرمایشی، سیستم دفع فاضلاب و حمام بهترین کانکس ویلایی ساخته شده از چوب می باشد. علاوه بر آن کانکس ترموود دارای فضاهای لوکس، اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه با سینک و اتاق خواب با کمد دیواری می‌باشد.

معرفی کانکس ترموود

قیمت خرید کانکس ترموود

کانکس جذاب و فوق العاده زیبای ترموود در میان تمامی کانکس‌های فروشگاهی و ویلایی جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود. نمای چوبی ساخته شده کانکس مورد نظر بسیار زیبا و چشم نواز می‌باشد، همچنین چوب بسیار باکیفیت و مقاومی نیز برای نمای داخلی و بیرونی آن استفاده شده که دوام آن را افزایش داده است.

کانکس ترموود بسیار پرکاربرد بوده و در برابر نور خورشید در فصل تابستان نیز مقاوم می باشد، این ویژگی ها و قابلیت های کانکس ترموود موجب محبوبیت و فروش بالای آن شده است. نوع کاربری کانکس، متراژ و ابعاد آن و نوع متریال استفاده شده برای ساخت آن بر روی قیمت کانکس ترموود اثرگذار می‌باشد.

بسیاری از افراد با توجه به نمای زیبا و ظاهر دلنشین کانکس ترموود، ترجیح می دهند برای ایجاد فروشگاه یا برای اقامت در ویلا و باغ خود از این کانکس های چوبی ترموود استفاده کنند. این کانکس اگرچه نسبت به سایر کانکس ها گران تر بوده ولی قابلیت های بیشتر و نمای جذاب تری دارد.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس