کانکس های فن آوری محور

کانکس های فن آوری محور و امکانات پیشرفته آنها

کانکس های فناوری محور یکی از انواع کانکس های مدرن و روز دنیا می باشند که قابلیت های متنوع و زیادی دارند. این کانکس ها در دو دسته مختلف مسکونی و تجاری تولید و عرضه می شوند. البته بیشترین موارد استفاده از کانکس های فناوری محور یا هوشمند، به صورت کانکس مسکونی و اقامتی خواهد بود و به همین دلیل امکانات متفاوتی برای آن ها طراحی شده است. به طور کلی، کانکس فناوری محور همان کانکس های هوشمند هستند که از سیستم های مختلفی در طراحی آن ها استفاده شده است و به عنوان یک محل سکونت مناسب و ایده آل مطرح شده اند.

این کانکس ها دارای تفاوت هایی با انواع کانکس های معمولی و ساده هستند. مهم ترین تفاوت آن ها نیز برخورداری از فناوری های پیشرفته و روز دنیا برای راحتی و آسایش ساکنان می باشد. این ویژگی ها باعث استقبال قابل توجه خریداران برای خرید این کانکس ها شده است و با پیشرفته تر شدن این کانکس ها، امکانات بیشتری نیز فراهم کرده اند. البته نکته مهمی که در مورد انواع کانکس های فناوری محور و هوشمند، این است که با استفاده ی بیشتر از تکنولوژی روز دنیا، قیمت عرضه و تولید آن ها نیز بیشتر خواهد شد اما این افزایش قیمت در مقایسه با هزینه های خرید و استفاده از مصالح ساختمانی برای ساخت واحد های مسکونی بسیار ناچیز تر خواهد شد.

 167749014413 - مامیس کانکس

تولید کانکس های فناوری محور در ایران

در داخل کشور، همواره استفاده از انواع کانکس مرسوم بوده و کاربرد های مختلفی در تمام نقاط داشته است اما با گسترش تنوع در طراحی و تولید این سازه ها، استفاده های آن ها نیز فراتر از قبل خواهد بود. نکته مهمی که در خصوص انواع کانکس ها وجود دارد، تفاوت های آن ها بر اساس اقلیم و تنوع آب و هوای هر منطقه می باشد.

در داخل کشور، تهران به عنوان تولید کننده اصلی کانکس های مختلف شناخته می شود به گونه ای که تقریبا تمام کانکس های مورد استفاده در نقاط مختلف کشور، در تهران تولید می شوند. این کانکس ها بعد از تولید به تمام نقاط مختلف کشور ارسال شده و هزینه های ارسال آن ها نیز بر هزینه ی تولید افزوده می شود. البته هزینه های تولید و ارسال کانکس های هوشمند در مقایسه با ساخت واحد های مسکونی مبلغی بسیار کمتر خواهد. افزون بر این، مزیت های متعددی در مورد استفاده از کانکس های هوشمند وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

کانکس هایی که تحت عنوان کانکس های فناوری محور در داخل کشور تولید می شوند، علاوه بر تنوع بالایی که دارند، از لحاظ رنگ و همچنین برخورداری از قابلیت های مختلف نیز بسیار متنوع هستند که این عامل باعث زیبایی ظاهری نمای بیرونی و راحتی در استفاده از آن ها شده است. کانکس های هوشمند از لحاظ نحوه ی نصب، دارای نصب بسیار راحتی هستند و جابجایی بی دردسر آن ها باعث استفاده ی متداول در هر منطقه ای شده است زیرا در کمترین زمان ممکن با ابتدایی ترین امکانات می توان آن ها را نصب و مورد استفاده قرار داد.

تعریف کانکس های فناوری محور

کانکس فناوری محور همان طور که از نام آن مشخص می باشد، به کانکس هایی گفته می شود که از فناوری های مختلف در ساخت آن ها استفاده شده است به گونه ای که قابلیت های مورد نیاز برای سکونت ساکنین و فراهم کردن نیاز های روزانه آن ها را دارد. تفاوت مهمی که کانکس های هوشمند یا فناوری محور با کانکس های معمولی دارند در مجهز بودن آن ها به سیستم های هوشمند مختلف است. از مهم ترین سیستم های هوشمند به کار رفته در طراحی کانکس های فناوری محور، مجهز بودن آن ها به سیستم هایی مانند سیستم اثر انگشت در ورودی کانکس ها و همچنین سیستم های کنترل از را دور اشاره کرد که تحولی بزرگ و قابل توجه در ساخت این سازه ها بوده است.

سیستم های کنترل از راه دور که در کانکس های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، شامل کنترل شدت نور و رنگ لامپ ها، سیستم های تهویه ای مناسب در قسمت داخلی مانند فن کوئل های کوچک و همچنین کنترل وضعیت پرده ها می باشد که به راحتی تمام این ها از طریق نصب برنامه های مختلف بر روی گوشی، قابل کنترل است. این قابلیت ها در انواع مختلف کانکس ها متفاوت بوده و می توان بر اساس نیاز، کانکس هایی با امکانات بیشتر و بهتر را خریداری نمود. ایجاد و برقراری ارتباط از طریق اینترنت روی گوشی و همچنین دوربین های مدار بسته کوچکی که در فضای داخلی کانکس نصب شده است، فراهم می باشد.

بیشتر بخوانید: کانکس های هوشمند

امروزه این سیستم های مختلف که برای کانکس های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، در حال پیشرفت است و روز به روز به تنوع آن ها افزوده می شود که باعث بالا رفتن قیمت آن ها می شود اما در عوض امکانات کامل تری را برای ساکنین فراهم می کنند و می توان حتی به عنوان جایگزینی مناسب برای واحد های مسکونی در نظر گرفته شوند.

مزیت کانکس های فناوری محور و استفاده گسترده از آن ها

با توجه به نکاتی که در مورد کانکس های هوشمند ذکر کردیم، بدیهی است که دارای مزیت های زیادی نسبت به کانکس های معمولی هستند. مهم ترین مزیت آن ها نیز مجهز بودن به سیستم های هوشمند و کنترلی است که باعث راحتی بیشتر ساکنان می شود.

مزیت کانکس های فن آوری محور

در حال حاضر تمام کانکس های هوشمند تولید شده با تمرکز بر پیشرفته تر شدن و استفاده ی کامل از تجهیزات روز دنیا طراحی می شوند. از ویژگی های قابل توجه کانکس های هوشمند می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر حوادث و بالایای طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی اشاره کرد. اما این موارد بیشتر به عنوان مزیت های عمومی انواع کانکس ها شناخته می شد و اصلی ترین ویژگی کانکس های فناوری محور طراحی سیستم های هوشمند به صورت ایمن و ضد آب و همچنین ضد حرارت بودن آن ها می باشد که امنیت کامل را برای ساکنین ایجاد کند. شما می توانید برای ثبت سفارش و خرید کانکس های هوشمند به سایت مامیس مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس