کانکس نانوایی

کانکس نانوایی

نان یکی از پرمصرف ترین نوع مواد غذایی در مناطق مختلف است که افراد تمایل زیادی به تهیه آن به صورت روزانه دارند. به همین دلیل ایجاد فضایی مناسب برای تهیه و عرضه این ماده به صورت تازه باعث مصرف بهینه آن می شود. کانکس نانوایی محلی مناسب برای تهیه و عرضه نان به صورت روزانه است.

کانکس نانوایی و کاربرد های آن در مناطق مختلف

معمولا کانکس ها به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. نصب و راه اندازی سریع و هزینه های کم آن باعث شده است تا افراد زیادی تمایل به استفاده از آن به عنوان محلی مناسب برای کسب در آمد باشند. طراحی و ساخت کانکس ها با متریال های مختلف نیز باعث می شود تا افراد از هر طبقه اجتماعی با هر مقدار بودجه به سادگی بتوانند این سازه ها را تهیه و از آن به عنوان محلی برای کسب در آمد استفاده نمایند.
کانکس نانوایی سازه ای بسیار مناسب برای افرادی است که علاقمند تهیه و توزیع نان در میان گروه های مختلف هستند. هزینه کم تهیه و سرعت در راه اندازی این کانکس ها باعث شده است تا از آن بتوان در بیشتر مناطق حتی مناطق صعب العبور نیز استفاده نمود.

 

کانکس نانوایی

انواع کانکس های نانوایی

به دلیل تنوع پخت نان در مناطق مختلف کانکس های نانوایی با قابلیت های مختلفی تولید می شوند. این قابلیت ها در کانکس ها کمک می کند تا به سادگی بتوان در آن مراحل پخت و یا عرضه نان های مختلف را برای گروه های مختلف افراد انجام داد.

کانکس های عرضه نان

بعضی از کانکس های نانوایی تنها برای عرضه نان طراحی و تولید می شوند. این نوع کانکس ها دارای چندین ویترین و طبقه برای نگهداری نان های مختلف است. در این نوع تنها فضایی برای صندوق در نظر گرفته شده است که افراد با انتخاب نان مورد نظر خود وجه را  به صندوق پرداخت می نمایند.
این گونه کانکس نانوایی فضایی برای ورود افراد به داخل نداشته و تنها فروشندگان در کانکس حق ورود دارند.

 

کانکس نانوایی

 

کانکس نانوایی تهیه و عرضه نان

این نوع کانکس بزرگ تر و وسیع تر از نوع قبلی بوده و فضای بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود. تجهیزات پخت نان در این کانکس نصب و مراحل پخت در داخل آن انجام می شود. تجهیزات نصب شده در این نوع کانکس عبارتند از: خمیر ساز، چانه گیر، تنور یا فر و…. استفاده از این تجهیزات مراحل پخت نان را با سرعت بیشتری همراه می نماید.

 

کانکس نانوایی

کانکس نان فانتزی

علاوه بر دو دسته کانکس نانوایی که با آن آشنا شدید کانکس نانوایی فانتزی نیز توسط تولید کنندگان کانکس تولید می شود. این کانکس ها دارای فضاهایی مشخص برای نگهداری نان ها مختلف هستند.

ویژگی های کانکس های نانوایی

  • ابعاد بزرگ تر از حد معمول از ویژگی های بارز کانکس نانوایی است.
  • دیوارها و سقف کانکس کاملا قابلیت شستشو و نظافت داشته و محلی برای عبور آب در کف کانکس در نظر گرفته می شود.
  • متریال بدنه و سقف در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم بوده و ضد زنگ است.
  • نصب تجهیزاتی مانند خمیر گیر، چانه گیر و تنور در کانکس نانوایی  پخت و عرضه نان.
  • ایجاد بخش هایی مانند دستشویی و حمام.
  • طراحی فضایی برای نگهداری آرد و مواد مورد نیاز برای پخت نان.
  • دارا بودن درب بزرگ برای حمل کیسه های آرد.
  • عایق بودن کانکس در برابر آتش.
  • در نظر گرفتن فضایی برای استراحت کارکنان.

 

کانکس نانوایی

فروش کانکس های نانوایی

در زمان خرید کانکس نانوایی باید به چند نکته مهم توجه نمایید.

– ابعاد کانکس، به دلیل نوع کاربری این کانکس ابعاد آن از کانکس های معمولی بیشتر در نظر گرفته می شود.
– نوع فوم میانی، کانکس های نانوایی به دلیل دارا بودن تنور باید از متریال مقاوم در برابر آتش تولید شده باشند. استفاده از فوم پشم سنگ پانلی کمک می کند تا این کانکس ها در برابر آتش مقاومت زیادی داشته و در صورت وقوع آتش سوزی قابلیت خود خاموش شوندگی داشته باشند.
– نوع متریال بدنه، متریال بدنه در کانکس های نانوایی باید در برابر شستشو و رطوبت کاملا مقاوم بوده و زنگ نزند. همچنین نمای بیرونی کانکس نیز باید از ورق های نسوز با کیفیت بالا تولید شده باشد. این ورق ها علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد حریق دارای عمر طولانی و استحکام بالایی است.

نکات ذکر شده علاوه بر این که در زمان خرید کانکس به شما در خریدی مناسب کمک می کند در قیمت کانکس نیز تغییر ایجاد می نماید. برای همین حتما در زمان تهیه این محصول از تولید کنندگان معتبر در این زمینه اقدام به خرید نمایید.
سایت ما با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شما مصرف کنندگان گرامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در این سایت مشاوره نمایید.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس