کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس فروشگاهی دست دوم

یکی از مزایای کانکس  خرید این محصولات به صورت دست دوم است. خرید اینگونه سازه ها به صورت دست دوم قیمت کمتری داشته و می توان به سرعت آن را در محل مورد نظر نصب و راه اندازی نمود. کانکس فروشگاهی دست دوم و نکات مورد توجه در هنگام خرید این سازه ها را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

کانکس فروشگاهی

معمولا به علت سرعت ساخت بالا و قابلیت حمل و نقل ساده از کانکس جهت راه اندازی کسب و کار بسیار استفاده می شود. افراد زیادی به دلیل کم بودن قیمت این نوع سازه ها در مقایسه با سازه های سنتی تمایل به استفاده از آن جهت فروشگاه دارند. به همین دلیل کانکس های فروشگاهی با تنوع فراوان جهت استفاده در امور مختلف تولید می شود.

در صورتی که از این سازه ها به خوبی استفاده شود و عوامل محیطی نیز تاثیرات زیادی بر آن نگذارد کانکس ها چیزی بیش از بیست سال عمر مفید دارند. اما بعد از سپری شدن این دوران نیاز به تعویض و تغییر در قسمت های فرسوده وجود دارد. بعضی از افراد بعد از طی این مدت کانکس فروشگاهی خود را با کانکس های نو تعویض می نمایند. اما تعدادی از افراد به دلایل مختلفی از قبیل کم کردن هزینه اولیه راه اندازی کسب و کار اقدام به خرید کانکس دست دوم می کنند. اما در هنگام خرید این نوع سازه ها باید حتما به چند مورد مهم توجه نمود.

کانکس فروشگاهی دست دوم

کانس ویلایی خارجی

 

نکات مهم در هنگام خرید کانکس فروشگاهی دست دوم

بیشتر افرادی که اقدام به خرید کانکس فروشگاهی دست دوم می کنند به علت عدم آگاهی از چگونگی خرید این سازه ها ممکن است دچار ضرر شوند. برای همین دقت به چند نکته مهم به این افراد کمک زیادی می کند تا از ضرر مالی به خود جلوگیری نمایند.

  • توجه به سیستم های نصب شده بر روی کانکس مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم برق کشی و سیستم لوله کشی .
  • توجه به متریال بدنه و پوسیدگی در این قسمت از سازه
  • توجه به عایق بدنه و سقف و تعویض این قسمت
  • توجه به شاسی کانکس، معمولا کانکس های دست دوم به سرعت در این قسمت دچار فرسودگی می شوند.

کانکس فروشگاهی دست دوم

مزایای استفاده از کانکس فروشگاهی دست دوم

از مهمترین مزیت هایی که باعث می شود تا افراد تمایل به خرید کانکس فروشگاهی دست دوم داشته باشند می توان به این موارد اشاره نمود.

قیمت کانکس دست دوم. معمولا این نوع کانکس ها قیمت بسیار کمتری نسبت به کانکس های نو داشته و بسیار مقرون به صرفه هستند.
آماده بودن کانکس فروشگاهی دست دوم باعث سرعت در راه اندازی کسب و کار می شود.

کانکس ویلایی خارجی

کانکس ها خانه های پیش ساخته ای هستند که به جای خانه های سنتی استفاده می شوند، گاهی اوقات فرد توانای ساخت یک خانه را ندارد یا نمی تواند هزینه کند در این موقعیت ها استفاده از کانکس ها ایده بسیار خوب و به صرفه ای می باشد. این نوع کانکس ها را می توان جا به جا کرد و دیگر مشکل جابه جایی و یا ساخت خانه دیگر را نخواهید داشت.

کانکس فروشگاهی دست دوم

نکات مورد توجه بعد از خرید کانکس فروشگاهی دست دوم

بعد از خرید این کانکس ها نیز باید خریدار به چند نکته مهم توجه نماید. این نکات باعث می شود تا کانکس دست دوم به سرعت آماده کاربری شود.

  • جوشکاری در قسمت های مختلف جهت استحکام بیشتر بدنه
  • تعویض عایق بدنه و سقف با عایق های نو
  • استحکام بخشیدن به قسمت شاسی
  • تعویض سیم کشی و لوله کشی در قسمت های آسیب دیده
  • رنگ آمیزی بدنه و سقف
  • عایق کاری بام کانکس

کانکس فروشگاهی دست دوم

معایب کانکس های فروشگاهی دست دوم

در بعضی از موارد با این که کانکس فروشگاهی دست دوم دارای قیمت بسیار مناسبی است اما در زمان خرید متوجه وجود بعضی از مشکلات در آن نشده و امکان ایجاد ضرر مالی بسیار زیاد است. نداشتن تخصص در هنگام خرید این سازه ها نیز باعث می شود در بعضی از مواقع صرف هزینه های تعمیرات بیشتر از خرید کانکس نو شود و مجبور به فروش کانکس شوید. برای همین نیاز است که هنگام خرید این سازه ها حتما از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید. خرید از فروشندگان معتبر نیز کمک می کند تا دچار خسارت نشوید.

کانکس فروشگاهی دست دوم

قیمت کانکس دست دوم فروشگاهی

معمولا کانکس فروشگاهی دست دوم با قیمت های مختلفی به خریداران عرضه می شود. عوامل مختلفی بر این تعیین قیمت تاثیرگذار است. از جمله این عوامل می توان به این موارد اشاره نمود.

  • فرسودگی کانکس در قسمت های مختلف، هر چه مقدار پوسیدگی و آسیب در قسمت هایی نظیر بدنه سقف و تجهیزات کانکس بیشتر باشد قیمت آن نیز به طبع کاهش می یابد.
  • ابعاد کانکس
  • نوع کاربری قبلی کانکس، در بعضی از مواقع کانکس هایی با کاربری فروشگاهی را بعد از خرید به عنوان کانکس نگهبانی استفاده می نمایند.
  • تجهیزات داخلی کانکس
  • متریال بدنه و سقف و همچنین نوع عایق بندی کانکس

در صورتی که کانکس فروشگاهی دست دوم از سلامت برخوردار باشند قیمتی در حدود 40 در صد کمتر از کانکس نو قیمت گذاری می شود. برای خرید کانکس دست دوم با قیمت بسیار مناسب و تست شده توسط کارشناسان می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس