کانکس فست فود

کانکس فست فود ، خرید کانکس فست فود سیار و ثابت

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با کانکس سیار فست فود بپردازیم در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کانکس فست فود هستید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید، کانکس ها به عنوان سازه های پیش ساخته امروزه جز جدا نشدنی زندگی مدرن هستند و  از ابزارهای خدمات رسانی عمومی محسوب می شوند.

کانکس سیار فست فود

کانکس هایی که برای فست فود مورد استفاده قرار می گیرند، امروزه در دو نوع ثابت و سیار هستند. کانکس های ثابت همانطور که از نام آنها مشخص است در مکانی معین و ثابت قرار داده می شود و برای مشتریان خدمات ارائه می گردد اما کانکس فست فود سیار،  ثابت نیست و یک سازه پیش ساخته است که بر روی بدنه چرخدار نصب شده و از آن برای ارائه غذاهای آماده در مکان ها عمومی و همچنین نمایشگاه های مختلف استفاده می شود.
برای راه اندازی کانکس سیار فست فود پیش از هر کاری نیازمند مجوزهای لازم از اتحادیه مربوطه هستید. برای اطلاع از چگونگی فروش کانکس سیار فست فود همراه با قیمت کانکس مناسب و مصالح درجه یک تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کانکس سیار فست فود

از کانکس فست فود در کجا استفاده میشود

کانکس فست فودی که اکثرا در خیابان های پر شلوغ دیده میشوند جهت ارائه خدمات غذایی به بازدید کنندگان هستند، کسانی که قصد خرید کانکس فست فود سیار یا ثابت را دارند با هدف بیزینسی به این سازه نگاه میکنند و به فکر کسب درآمد از آن هستند، البته قابل ذکر است که برخی ویژگی های کانکس شیشه ای هم در این سازه به چشم میخورد. این سازه اکثرا در مکان های؛

  • درب ورودی دانشگاه ها
  • مراکز آزمونی
  • موسسه های آموزشی و کلاس های آموزش درسی
  • خیابان های شلوغ مانند بازار ها
  • و…

مورد استفاده قرار میگیرند، البته این ها مکان هایی بود که سازه ها در آن جا مستقر میشوند در ادامه قصد داریم موارد مورد استفاده را برایتان شرح دهیم با ما همراه باشید؛

  1. کترینگ
  2. بستنی فروشی
  3. فست فودی
  4. کانکس رستوران
  5. کسانی که فقط لبو، باقلایی و آش میفروشند نیز از این سازه استفاده میکنند
  6. و…

ساخت کانکس فست فود سیار

کانکس سیار فست فود و ساخت آن در کشورهای خارجی نسبت به ایران رایج تر است در واقع ساخت کانکس سیار فست فود در کشورهایی که به دنبال استفاده از ظرفیت های مکان های عمومی در زمینه گردشگری و اشتغال هستند بسیار مورد توجه بوده است در سال های اخیر نیز خدمات رسانی در فضاهای عمومی از طریق این نوع سازه در ایران نیز رشد داشته است و ساخت این نوع کانکس ها روند صعودی دارد.

کانکس فست فود سیار

ساخت و استفاده از کانکس سیار فست فود در مکان های مختلفی مورد توجه است و به دلیل سیار بودن این نوع سازه ها معمولا به صورت فصلی استفاده می شوند البته مدل ثابت نیز وجود که همانند کانکس مدرسه فقط در یک مکان مستقر میشوند. بارها شاید در کنار نمایشگاه های پرتردد این نوع از کانکس ها را مشاهده کرده اید و یا در کنار پارک ها و یا در روزهای خاص به مانند سیزده بدر و یا حضور گردشگران در مکان ها توریستی این کانکس ها قابل مشاهده هستند البته در برخی از موارد از کانکس های سیار به عنوان کانکس ثابت نیز استفاده می شود که به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله چرخدار بودن می تواند برای مشتریان جالب توجه باشد.

مشخصات فنی کانکس سیار فست فود

به دلیل این که این نوع کانکس ها هم سیار هستند و هم برای فست فود به کار گرفته می شوند لذا در مقایسه با کانکس های معمولی از ویژگی های فنی خاصی نیز برخوردار هستند. مصالحی که برای ساخت کانکس سیار فست فود به کار گرفته می شود از جنس ساندویچ پانل چهار سانتی متری است که یک سازه مناسب برای این نوع سازه ها است. ساندویچ  پانل هایی که با روکش استیل هستند برای این نوع کانکس ها بیشتر کاربرد و استفاده را دارند که به دلیل رعایت اصول بهداشتی و اخذ مجوزهای بهداشتی است.

کف

کانکس سیار فست فود از جنس ضد آب است که بر روی تخته لایه ورقی آلومینیوم ضخیم به عنوان روکش استفاده می شود که شست و شو را آسانتر می کند. جنس درب کانکس سیار فست فود نیز از نوع ساندویچ پانل مورد استفاده در بدنه است. این نوع کانکس ها از دو محور فنردار تشکیل شده اند که محور جلو از طریق مالبند به خودرو کشند وصل می شود.

ابعاد کانکس فست فود

مزیت مهم سازه های پیش این است که امکان شخصی سازی را دارند و هر شخصی در ابعاد خواست خود اقدام به خرید میکند ولی به طور کلی سازه های آماده در مامیس از ابعاد 2*3 تا 4*12 موجود هستند.

رنگ کانکس فست فودی

به دلیل استفاده از محصولات اولیه بروز و پیشرفته امکان تعیین رنگ دلخواه در این سازه ها وجود دارد، کارشناسان مامیس کانکس قبل از هر کاری نیاز های مشتریان را یادداشت میکنند تا طبق نظر و سلیقه ای آن ها اقدام به تولید کنند.

تجهیزات داخلی کانکس فست فود

به دلیل کاربری بودن این سازه به عنوان کانکس رستوران و فروش غذا باید یک سری امکانات خاص برای پخت در این سازه قرار بگیرند، که اصولا نسبت به اندازه و ابعاد آن امکانات لازم نیز مشخص و جایگذاری خواهند شد.

کانکس سیار فست فود

انواع کانکس فست فود

اگر بخواهیم تک به تک شروع به شمارش مدل های مختلف این سازه ها کنیم تعدادشان زیاد خواهد شد، چرا که طبق توضیحات بالا تمامی امکانات موجود درون آن ها شخصی بوده و افراد با توجه به نیاز های خود و میزان هزینه ای که میکنند یک سری مزیت ها به سازه خود می افزایند. ولی به طور کلی کانکس فست فود جدید  به دو دسته:

  1. سیار و متحرک
  2. ثابت

تقسیم میشوند که مدل های سیار قابلیت جابجایی را دارند ولی مدل های ثابت در یک مکان مستقر شده و دیگر امکان جابجایی آن وجود ندارد. در ادامه میخواهیم مدل های خاص و پر طرفدار این سازه را شرح دهیم با ما همراه باشید.

کانکس فست فود پیتزا

اگر سری به خیابان 30تیر تهران بزنید خواهید دید که در آن مکان پر است کانکس فست فود در تهران که در حال پخت پیتزا و سایر غذاهای خوشمزه هستند، این کانکس ها در ابعاد مختلف وجود دارند.

کانکس فست فود چوبی

از لحاظ امکانات داخلی باید بگوییم این سازه فرقی با دیگر مدل های ندارد ولی به دلیل چوبی بودن آن بسیار جذاب تر و شیک تر از مابقی مدل ها هستند.

کانکس فست فود حرفه ای

همانطور که از نامشان پیداست امکانات موجود در آن ها بسیار زیاد و بیش از دیگر مدل ها هستند و در ابعاد بزرگتری نیز تولید میشوند تا بتوان به راحتی هرچه تمام تر غذاهای خوشمزه و سریع تری در آن ها پخت.

کانکس فست فود حرفه ای

کانکس فست فود ذغالی

همانطور که گفتیم امکانات مورد استفاده در این سازه ها شخصی بوده، در مدل ذغالی افراد به جای استفاده از گاز برای سرخ کردن قسمتی به عنوان قرار دادن ذغال استفاده میشود که واقعا طعم غذا ها را خوشمزه تر میکند.

کانکس فست فود صفر

شرکت مامیس کانکس به دلیل فروش بالایی که دارد فقط اقدام به تولید و فروش کانکس های نو و صفر میکند، از این رو اگر قصد خرید کانکس فست فود صفری را دارید میتوانید با کارشناسان ما با شماره تلفن 09128986198 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی کانکس فست فود شیک

کانکس فست فود خوب باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد که وقتی که صاحب آن با مشتریان خود خدمات ارائه می دهد و یا مشتریان خدمات دریافت می کنند احساس راحتی داشته باشند و از بودن در محیط آن لذت ببرند و غذاهای سالم و بهداشتی را میل کنند. در وهله اول این نوع از کانکس ها باید به گونه ای ساخته شوند که موارد بهداشتی در آنها به طور کامل رعایت شود و در واقع کانکس ها استاندارد باشد که هم در مورد اتاقک ها و هم محیط آشپزخانه باید موارد بهداشتی مورد توجه باشد.

در وهله دوم باید طراحی آن مورد  توجه باشد، به دلیل این که محیط کانکس کوچک است لذا باید طوری طراحی شود که بیشترین امکانات در کمترین فضا در اختیار باشد که این امر نیازمند طراحان حرفه ای است. در وهله سوم باید نوع ساخت، کیفیت و ماندگاری آن باید مورد توجه قرار گیرد به دلیل این که کانکس ها عموما در فضای باز قرار دارند و در معرض باد، باران و آفتاب هستند لذا باید مصالحی انتخاب شود که کیفیت و ماندگاری آن را در بلند مدت حفظ کند.

بیشتر بخوانید: کانکس PVC

کانکس سیار فست فود

خرید کانکس فست فود سیار

در خرید کانکس فست فود باید نهایت دقت را داشته باشید و به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که این نوع از کانکس ها از لحاظ کاربری و حمل و نقل دارند باید تمام موارد کمی و کیفی در ساخت آن رعایت شود به همین دلیل توصیه می شود که در این زمینه با افراد متخصص مشورت نمایید و کانکس سیار فست فود را از مراکز معتبر خریداری کنید. جهت دریافت پاسخ سوال های خود از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس