کانکس زلزله زدگان

کانکس زلزله زدگان

کانکس زلزله زدگان یکی از مهمترین عناصری می باشد که در مدیریت بحران پس از زلزله به این سازه نیاز می باشد. این نوع کانکس با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بسیار از محبوب ترین و بهترین سازه ها به شمار می رود کاربران در هنگام خرید کانکس و سفارش آن می توانند نوع و سبک طراحی سازه را به صورت اختصاصی انتخاب کنند.

استفاده از کانکس زلزله زدگان

در حال حاضر کانکس زلزله زدگان از جمله ملزومات بسیار مهم و اساسی در مدیریت بحران پس از وقوع زلزله می باشد. زمین لرزه از جمله رایج ترین پدیده های طبیعی بوده و حدود نیم میلیون زمین لرزه در نقاط مختلف به صورت سالانه به وقوع می پیوندد. که در این میان نیاز به کانکس های زلزله زدگان از مهمترین سازه هایی می باشد که بسیار مورد نیاز واقع بوده و باید در کوتاهترین مدت زمان تهیه و به منطقه وقوع حادثه انتقال یابد.

طراحی و ساخت کانکس اصول خاص خود را می طلبد که با توجه به حرفه و تخصص مهندسین و طراحان قابل ساخت و تولید هستند. استفاده از این سازه ها بهترین راه برای اسکان دادن به زلزله زدگان بوده و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های این نوع کانکس ها می توان اسکان راحتی را برای افراد به وجود آورد. این نوع کانکس ها در انواع طرح ها و سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شود و در شرایط خرابی و بحران بعد از زلزله این سازه ها بهترین اقامتگاه برای خانواده به شمار می رود.

همچنین بخوانید: کانکس دست دوم

کانکس زلزله زدگان

ویژگی های کانکس ویژه بحران

همانطور که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم نوع طراحی و ساخت کانکس زلزله زدگان از دیگر انواع کانکس ها تفاوت های ویژه ای را دارا بوده و و به عنوان ورق عایق حرارت، رطوبت و گرد و خاک دارای مزیت های بسیاری می باشد. کاربران می توانند در هنگام ثبت سفارش خرید و فروش کانکس ابتدا با بررسی ویژگی های این سازه بهترین و مناسب ترین گزینه را در اولویت خرید خود قرار دهند. از جمله دیگر مزیت ها و ویژگی های کانکس های زلزله زدگان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در مقابل زلزله های قوی بسیار مقاوم می باشد.
  • مصالح استفاده شده در طراحی این کانکس ها از وزن بسیار پایین و استحکام بالا می باشند.
  • دارای عمر طولانی بوده و می توان به دفعات مختلف از این سازه بهره مند باشیم.
  • از قابلیت هایی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس روشنایی، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردار می باشد.

همچنین بخوانید: کانکس ویژه بحران، کانکس سفارشی

کانکس زلزله زدگان

انواع کانکس های زلزله زدگان

کانکس زلزله زدگان در انواع سبک های مختلفی با مصالح و متریال های متنوعی تولید و به فروش می رسد هم چنین در دو دسته ثابت و متحرک قابل تولید هستند که هر یک از این دو دسته دارای مزایا و معایبی می باشد که کاربران با در نظر گرفتن شرایط و پسند خود یکی از موارد را در اولویت خرید خود قرار دهند.

کانکس های چرخدار با اتصال به یک وسیله نقلیه قابل جابجایی هستند که معایب این کانکس ها داشتن محدودیت وزن می باشد تا به راحتی قابل حرکت باشند و به این منظور اغلب در ابعاد کوچکتری نسبت به کانکس های ثابت طراحی می شوند. در حالی که کانکس های ثابت در قالبیت های بسیار و ابعاد بزرگ تر نیز قابل طراحی بوده و با استفاده از جرثقیل می توان آنها را حرکت داد.

همچنین بخوانید: کانکس مسکونی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس حمام

کانکس زلزله زدگان

خرید اینترنتی کانکس زلزله زدگان

به منظور خرید کانکس زلزله زدگان  و اطلاع از قیمت کانکس می توانید به صورت آنلاین اقدام نموده و در کوتاهترین مدت زمان این سازه را با بهترین ویژگی ها و قابلیت ها خریداری و مورد استفاده قرار دهید. وب سایت مامیس به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع کانکس های زلزله زدگان توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص بهترین کانکس مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان مامیس از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قیمت کانکس زلزله زدگان

قیمت کانکس زلزله زدگان با توجه به نوع متریال استفاده شده در طراحی آن و ابعاد اجرایی در نرخ های مختلفی محاسبه می شود از این رو مشخص کردن قیمت ثابت برای خرید این نوع کانکس ها امکان پذیر نخواهد بود و با توجه به نوسانات بازار هر روز با نرخ های مختلفی مواجه می باشیم. مخاطبان می توانند از وب سایت مامیس اطلاعاتی در خصوص قیمت به روز کانکس های زلزله زدگان به دست آورند.

مشاهده گالری محصولات

کانکس زلزله زدگان

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس