کانکس اتاق انتظار

نکاتی درباره کانکس اتاق انتظار

شاید برای شما پیش آمده باشد به دنبال خرید کانکس اتاق انتظار بوده باشید؛ اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه به مشکل خورده باشید. ما در این مقاله اطلاعاتی را درباره کانکس اتاق انتظار و هم چنین انواع و قیمت این کانکس خدمت شما ارائه کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و نکات کانکس آشنا شوید.

دقیقا منظور از کانکس اتاق انتظار چیست

در مکان هایی که افراد مراجعه کننده مخصوصاً ارباب رجوع برای گرفتن خدماتی می روند و لحظاتی را به اجبار باید منتظر بمانند ، مکانی باید باشد تا مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی در آن بنشیند و اذیت نشوند.

کانکس اتاق انتظار کانکسی است که می ‌توان با استفاده از آن افرادی که به مجموعه یا اداره مورد نظر خود مراجعه کرده اند ، از آن استفاده کنند. برای مثال فرض کنید والدین یکی از بچه های دبستانی ، فرزند خود را به آموزشگاه برده است و می خواهد تا برگشتن فرزندش منتظر او بماند. در این موارد است که استفاده از کانکس اتاق انتظار کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

کانکس اتاق انتظار

انواع کاربرد کانکس انتظار

کانکس های انتظار را می توان از دو نظر به دسته های مختلف دسته بندی کرد. اول از نظر جنس و مواد به کار رفته در آن ، دوم از لحاظ کاربرد.

کانکس اتاق انتظار از نظر کاربرد و مواردی که مورد استفاده قرار می گیرد به دسته های زیر تقسیم می شود.

۱-کانکس اداره ها: کانکس های انتظاری که در پروژه های اغلب ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قسمتی برای آبدارخانه می باشد.

۲-کانکس های درمانی: در بعضی مناطق برای درمان و خدمات پزشکی از این نوع کانکس استفاده می شود که باید به شکلی طراحی شود تا بیماران به راحتی در آن استراحت کنند و به زحمت نیفتند.

۳-کانکس در مکان های آموزشی یا ورزشی: همانطور که می دانید بیشترین استفاده از کانکس های اتاق انتظار برای مدارس ، مهد کودک ها و سالن های ورزشی می باشد. زیرا والدین و کودکان در مدرسه ها و مهد کودک ها و هم چنین ورزشکاران و همراهان آن ها به فضایی راحت برای انتظار نیاز دارند.

کانکس اتاق انتظار

انواع کانکس ها

همانطور که گفتیم کانکس های اتاق انتظار از نظر جنس ساخته شده و نوع طراحی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند ؛ که در ادامه به بررسی سه دسته از مهم ترین آن ها پرداخته ایم.

۱-کانکس معمولی: کانکس های معمولی از قدیمی ترین نوع کانکس ها می باشند که نسبت گونه های تولیدی دیگر مقاومت کمتری دارند زیرا از جنس پلی استایرن در عایق ها می باشد. کانکس های معمولی قیمت کمتری دارند و برای کسانی که می خواهند از کانکس به صرفه ای استفاده کنند کاربرد دارد.

۲-کانکس پانلی: کانکس ساندویچ پانلی که به دلیل وزن پایین و جنس بسیار مقاوم بسیار پرکاربرد است. عایق پلی یورتانی که در آن به کار رفته است سبب شده تا این کانکس در سرما و گرما کاربردی باشد و به همین دلیل برای اتاق های انتظار بسیار مناسب است.

۳-کانکس سایدینگ: کانکس های سایدینگ ظاهر بسیار زیبایی دارند و شبیه به یک کلبه هستند. که می توان از آنها برای کانکس اتاق انتظار استفاده کرد.

کانکس اتاق انتظار

ویژگی ها و نکات مهم در کانکس های انتظار

برای خرید و استفاده از کانکس های انتظار نکاتی وجود دارد که استفاده از آن ها می تواند برای انسان بسیار کارگشا و مفید باشد و باعث شود بهترین استفاده را از کانکس خود کنید و در خرید آن مشکلی نداشته باشید.

مهم ترین نکته ای که در خرید کانکس باید در نظر گرفت جنس عایق های به کار برده شده در آن می باشد. زیرا اگر از یک کانکس با عایق مناسب استفاده کنیم در سرما و گرما  مشکلی به وجود نخواهد آمد و هوای مطلوبی را درون کانکس خواهیم داشت. دومین نکته در خرید کانکس قیمت آن می باشد که پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به فروشگاه ما از بهترین کانکس با کمترین قیمت بهره مند شوید. ویژگی دیگری که در کانکس اتاق انتظار مهم است نورپردازی آن می باشد. یعنی پنجره ها باید به شکلی طراحی شوند تا بهترین استفاده از نور خورشید صورت گیرد.

قیمت کانکس اتاق انتظار

قیمت کانکس به موارد زیادی بستگی دارد. مواردی همچون : متراژ کانکس ، نوع طراحی کانکس،  جنس عایق های کانکس ، نو بودن یا دسته دوم بودن آن و … اما اگر بخواهیم بازه ای حدودی برای کانکس های انتظار در نظر بگیریم ، می توان بازه حدودی ۵ میلیون تومان الی ۵۰ میلیون تومان را در نظر گرفت.

کانکس اتاق انتظار

برای اطلاع از نحوه خرید انواع کانکس نیز می توانید به سایت  فروشگاه ما مراجعه فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. توجه نمایید که قبل از خرید و یا ثبت سفارش حتما از اعتبار تولید کننده و سایت فروشگاهی آن اطمینان کامل کسب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کانکس، فروش کانکس و قیمت کانکس،  کانکس های دست دوم  می توانید از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس