قیمت کلبه چوبی آماده

قیمت کلبه چوبی آماده

کلبه یا همان خانه های کوچک چند نفری که اکثرا در محیط های سرسبز قرار میگیرند مترادف هستند با آرامش، دنج، صدای طبیعت، خوشی و … که در گذشته اکثر خانه همین مدلی بودند که با گذشت زمان و پدید آمدن شهر های بزرگ و ساخته شده آپارتمان های پر هزینه دیگر مردم از این سازه ها دور شدند و لذت های خوب همچون آرامش و شنیدن صدای طبیعت در شهر ها وجود ندارد.
ولی اکنون شرکت مامیس کانکس با به کار گیری مهارت خاص خود این نوید را به شما می دهد که با هزنیه کم برایتان کانکس و کلبه آماده می کند.
بسیاری از افراد که دارای باغ های شخصی و محیط های سرسیز برای خود هستند، و یا افرادی که قصد ایجاد محیطی برای گردشگری در فضای آزاد دارند، به دنبال خرید کلبه چوبی برای باغ هستند و یا از کانکس استفاده می کنند. این سازه های چوبی دارای ویژگی های خوبی هستند که تمایل افراد برای خرید آن ها را افزایش داده است. از جمله این ویژگی ها می توان به:
  • زمان ساخت کوتاه
  • سبک بودن
  • ضد زلزله بودن
  • زیبایی و ظاهری خاص
  • سازگار با محیط زیست
  • و…

اشاره داشت.

در ساخت کلبه چوبی چقدر چوب نیاز است

برای ساخت کلبه های چوبی از درختانی که چوب مقاومی دارند استفاده می شود. درختانی همچون کاج که در بخش های سردسیر می رویند و برگ های سوزنی شکلی دارند. این درختان دارای بهترین و مقاوم ترین نوع چوب می باشد و در طول سالیان سال در زمینه های مختلف از آن استفاده شده است.  چوب مورد نیاز برای ساخت کلبه های چوبی از کشور های همسایه و یا به طور کمتر از درختان داخلی تعمین می شود.

ویژگی های کلبه چوبی

1- یک جنبه علاقه زیاد به کلبه های چوبی و محبوبیت ان ها، زیبایی و ظاهر خاص چوب است که حتی در نما های داخلی ساختمان ها نیز از آن به عنوان یک سبک خانه آرایی استفاده می شود.
2- مورد بعدی سازگاری چوب با محیط زیست.استفاده از سایر سازه ها مانند خرید کانکس به دلیل به کار رفتن مواد شیمیایی و پلاستیکی و تجزیه ناپذیر برای محیط زیست مضر می باشد.
3- مورد سوم زمان کوتاه برای ساخت این سازه ها می باشد. کلبه های چوبی سبک بوده و نسبت به سایز سازه ها به زمانی کوتاه تر برای آماده سازی نیاز دارند. می توان گفت که کلبه چوبی در کمتر از3 ماه به طور کامل ساخته می شود.
4- کیفیت بالا و مقاومت خوب کلبه های چوبی در مقاوم عوامل خارجی مانند باد و باران.
5- همگام با محیط. از انجایی که چوب یک جزئی از طبیعت است به خوبی می تواند خود را با آن سازگار و همگام سازد. هنگامی که هوا سرد باشد و رطوبت زیاد شود چوب رطوبت را در خود نگه می دارد و مانع ورود به داخل می شود. در مقابل زمانی که رطوبت زیاد باشد ان را به محیط داخل منتقل می کند که همین امر سبب تهویه هوای داخل می شود.
همچنین بخوانید: کانکس ویلایی دست دوم
ویژگی های کلبه چوبی

قیمت کلبه چوبی آماده

کلبه های چوبی نیز مانند کانکس ها هم نوع اماده دارند و هم می توان برای تهیه سفارش داد. قیمت کانکس و کلبه چوبی به نوع چوب به کار رفته و سایر متریال مورد استفاده در ساخت بستگی دارد. در نوع آماده که قیمت مشخص می باشد. اما برای انواع سفارشی اینکه چه مواردی اعمال شود و با توجه به خواسته خریدار از چه موادی استفاده گردد قیمت متفاوت می باشد.
 برای اطلاع از قیمت کانکس ها و کلبه های چوبی اماده می توانید از جایی که قصد خریداری دارید قیمت بگیرید و یا از فضای مجازی قیمت آن را بیابید.

جمع بندی

با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله حال به خوبی میدانید؛ کلبه های چوبی آماده، نوعی سازه در جنس چوب هستند که برای فضاهای باز مانند باغ ها و پارک های بزرگ به منظور استفاده شخصی و یا جنبه گردشگری به کار برده می شوند.
چوب به دلیل خاصیت استحکامی و مقاومتی بالا در برابر رطوبت و عوامل بیرونی، یک اتخاب خوب وسازگار با محیط زیست می باشد.
در کلبه های چوبی در کنار چوب درختانی همچون کاج، از آهن و فلزات نیز استفاده می شود. در لایه خارجی صفحات فلزی و آهنی، پانل های چوبی نصب می شود و حتی داخل این کلبه ها را می توان با سیمان و گچ ومواردی مشابه پوشش داد.
همچنین برای کف کلبه های چوبی می توان از سرامیک و پارکت و عوامل مشابه استفاده کرد. به طور کلی، یک کلبه چوبی همچون یک کانکس ویلایی است با این تفاوت که در زمانی بسیار کوتاه تر ساخته می شود و برای محیط زیست نیز ضرر آفرین نیست.
اگر قصد خرید کانکس و کلبه های چوبی آماده را دارید، توصیه می شود به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان ما میتوانند با راهنمایی های خود در ابتدا نیازسنجی دقیقی را انجام دهند و سپس متناسب با نیازتان، محصولی کاملا کاربردی را انتخاب نمایند. به خاطر بسپارید؛ شما برای طراحی و ساخت و حتی فروش کانکس ها و همچنین جابجایی آن به محل مورد نظر حتما به همکاری با شرکتی معتبر و باتجربه احتیاج دارید.
همچنین بخوانید: کانکس تشریفاتی
قیمت کلبه چوبی آماده
برای اطلاع از نحوه خرید انواع کانکس نیز می توانید به سایت  فروشگاه ما مراجعه فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. توجه نمایید که قبل از خرید و یا ثبت سفارش حتما از اعتبار تولید کننده و سایت فروشگاهی آن اطمینان کامل کسب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کانکس، فروش کانکس و قیمت کانکس،  کانکس های دست دوم می توانید از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نظرات خود را بنویسید


4 پاسخ به “قیمت کلبه چوبی آماده”

  1. سلام شماره تماس لطفا بزارید در سایت

  2. آواتار دهقانیزاده دهقانیزاده گفت:

    سلام و عرض ادب ساخت ی کلبه جوبی ۶ در ۴ متراژ ۲۴ متر مربع دارای ی اتاق خواب و اشپزخانه چقد میشه حدودا ممنون

    • آواتار mamisconex mamisconex گفت:

      سلام و عرض ادب لطفا شماره تلفن بدید کارشناسان تماس بگیرند و در مورد قیمت کلبه چوبی شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس