قیمت کانکس مغازه ای

قیمت کانکس مغازه ای

قیمت کانکس مغازه ای به عوامل متعددی از جمله نوع مصالح استفاده شده و سایز سازه بستگی دارد که کاربران با برآورد نیازهای خود می توانند بهترین و ارزان ترین گزینه را در اولویت خرید خود قرار دهند. وب سایت مامیس کانکس با فروش انواع مختلف کانکس فروشگاهی در قیمت مناسب معتبرترین فروشگاه اینترنتی می باشد.

بررسی قیمت کانکس مغازه ای

کانکس مغازه ای یا فروشگاهی به عنوان یک کیوسک پر کاربرد شناخته می شود که از دوران گذشته در فضای شهری با کاربری های مختلفی به فعالیت مشغول بوده است. که در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی شاهد ساخت و طراحی انواع کانکس های مغازه ای در اقصی نقاط جهان می باشیم که از مهمترین موضوعاتی که ذهن اغلب کارفرمایان و مشتریان را درگیر خود می کند، قیمت کانکس مغازه ای می باشد که در این خصوص می توان گفت نوع نرخی که برای فروش این نوع کانکس ها مشخص می شود به عوامل بسیاری بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد.

همچنین وجود نوسانات در بازار بر نرخ کانکس های فروشگاهی تاثیر می گذارد از این رو کاربرانی که قصد دارند این کانکس را با قیمت های مناسب و ارزان تهیه کنند می توانند از وب سایت ما اقدام نموده و نمونه ای از طرح های مختلف این سازه را با نرخ های مختلف مشاهده نمایند و در صورت مورد پسند و تایید قیمت محصول، سفارش خرید کانکس خود را به ثبت برسانند.

همچنین بخوانید:نکات مهم در فروش کانکس فروشگاهی

قیمت کانکس مغازه ای

عوامل موثر در قیمت کانکس مغازه ای

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم عوامل متعددی در قیمت کانکس مغازه ای تاثیرگذار می باشد که از جمله این عوامل می توان به نوع کانکس مغازه ای، نوع متریال های استفاده شده در تولید آن، قابلیت ها و ویژگی های محصول و ابعاد سازه اشاره نمود. کاربران و خریداران می توانند به صورت آنلاین انبوهی از نمونه های مختلف این سازه را مورد بررسی و مشاهده قرار داده و با توجه به مقدار بودجه ای که در اختیار دارند مناسب ترین گزینه را در ثبت سفارش خود قرار دهند. کانکس مغازه ای به منظور ارائه خدمات مختلف به مشتریان طراحی می شود و از این سازه ها در نقاط پرتردد شهری بهره مند می شوند که البته در توقف گاه های بین شهری نیز می توان شاهد فعالیت این کانکس های خدماتی باشیم. این سازه با داشتن کاربرد های بسیار از جمله کانکس های فست فود و کانکس های سوپر مارکت و …از پرتقاضاترین و پرسفارش ترین سازه های امروزی به شمار می رود.

مزایای کانکس مغازه ای

مزیت های بسیار کانکس مغازه سبب جذب بسیاری از مشتریان به خرید و تقاضای آن شده و به گونه ای می توان گفت قابلیت ها و مزیت ها از مهمترین عوامل موثر بر قیمت کانکس مغازه ای می باشد که از جمله این ویژگی ها و مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان جابجایی
  • نصب آسان
  • ایجاد دید مناسب از فضای بیرون به داخل سازه
  • امنیت سازه با ایجاد جداره های کرکره برقی
  • روشنایی و نورپردازی در تاریکی هوا
  • تعبیه تمهیداتی به منظور گرم و خنک کردن محیط داخل سازه
  • زیبایی ظاهری و رنگ های بسیار شیک

همچنین بخوانید: سفارش کانکس فروشگاهی

قیمت کانکس مغازه ای

انواع کانکس مغازه ای

نوع کانکس مطلبی بسیار مهم در تعیین قیمت کانکس مغازه ای بوده که با توجه به سلیقه متنوع و کاربرد های مختلف این سازه می توان آن را در انواع طرح ها با قابلیت های مختلفی پیدا کرد که از جمله انواع کانکس های فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کانکس مغازه ای سیار: کسب و کارهایی که هر روز نیاز به جابجایی دارند اغلب از این نوع سازه ها استفاده می کنند.

کانکس مغازه ای مطبوعاتی: وظیفه اصلی این نوع کانکس ها انتشار مجلات و روزنامه بوده و در نقاط مختلف شهری قابل مشاهده است.

کانکس مغازه ای لوکس: طراحی ظاهری این نوع کانکس ها در مقایسه با موارد قبلی بسیار شیک تر بوده و از متریال ها و مصالح ویژه ای برخوردار می باشد. کیوسک های توریستی، ایستگاه های بانک و فست فود از جمله این نوع کانکس ها می باشد.

ابعاد کانکس مغازه ای

در طراحی کانکس های فروشگاهی ابعاد مشخص و ثابتی وجود ندارد چرا که با توجه به نیاز کاربران و فضایی که در اختیار دارند این سازه ها طراحی می شود که به طبع سازه هایی با ابعاد کوچکتر هزینه های کمتری را به دنبال دارند از این رو ابعاد سازه در تعیین قیمت کانکس مغازه ای موثر عمل می کند. البته لازم به ذکر است که همواره ساز های استاندارد مدنظر قرار داده می شود و متناسب با نیاز مشتریان و متراژ مورد نظرشان قابل تغییر خواهد بود.

شا می توانید برای اطلاع از شرایط ثبت سفارش خرید و فروش کانکس و دریافت مشاوره در خصوص بهترین سازه مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان مامیس از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید:فروش کانکس اقساطی

قیمت کانکس مغازه ای

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس