قیمت ویلاهای پیش ساخته

قیمت خانه پیش ساخته pvc

اگر قصد خرید کانکس و اطلاع از قیمت کانکس و سازه های پیش ساخته pvc دارید، این متن به شما کمک می کند. در گذشته های نه چندان دور برای ساخت سرپناه و سازه های مختلف از موادی همچون سیمان و آجر و کچ و… استفاده می شد و هنور هم از آن ها استفاده می شود.
یکی از مشکلات ساخت سازه های قدیمی زمان بالای مورد نیاز برای آماده شدن آن هاست. به همین دلیل امروزه از سازه های پیش ساخته یا همان کانکس ها استفاده می شود. مزیت این سازه ها در کنار جنس و مقاومت خوبی که دارند این است که در زمان کوتاهی آماده می شوند و همچنین امکان حمل و نقل و جا به جایی برای آن ها موجود است.

استعلام قیمت

"(اجباری)" indicates required fields

تحویل بصورت

سازه های پیش ساخته ای همچون کانکس ها امروزه بسیار پر کاربرد می باشند و در ساخت آن ها از مصالح مختلفی استفاده می شود. اما  یکی از مصالح به صرفه ماده PVC می‌باشد. اگر بخواهیم یک مثال از این ماده بگوییم، باید گفت در و پنجره های دوجداره از pvc ساخته می‌شوند که از جمله مزیت های فوق العاده آن مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و رطوبت می باشد.

خانه پیش ساخته pvc

خانه پیش ساخته pvc که امروزه در صنعت کاربرد فراوانی پیدا کرده است، در کنار مزایای مقاومتی و مصالحی که دارد، هزینه ارزان تری هم نسبت به  خانه های معمولی و سایر انواع سازه های پیش ساخته دارد. در ساخت این ویلا و خانه ی پیش ساخته از ورق های پی وی سی استفاده می شود که این ورق ها دارای  طراحی و ساخت متفاوتی می باشند. نام دیگر خانه های پیش ساخته کانکس ویلایی است.

خانه پیش ساخته pvc

مزایای خانه پیش ساخته pvc

در بخش های ابتدایی متن درمورد مزایای خانه های پیش ساخته و قیمت کانکس ها توضیحاتی داده شد. یکی از مهم ترین مزیت ها برای ارجحیت خانه پیش ساخته پی وی سی نسبت به سایرین،  هزینه بسیار پایین ساخت و خرید آن است. در کنار این مزیت، مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه بررسی می شود.

  • وزن بسیار سبک که کار حمل و نقل و نصب را بسیار آسان می‌کند.
  • مقاومت بالا  در برابر رطوبت، فشار و ضربه
  • طراحی خاص و ساختاری مدرن در ساخت این پیش ساخته ها
  • اتصالات سبک که وزن نهایی سازه را نیز سبک تر می کند و  باعث افزایش مقاومت در برابر زلزله، طوفان و عوامل طبیعی دیگر می‌گردد.

مزایای خانه پیش ساخته pvc

قیمت خانه پیش ساخته pvc

کسانی که اطلاع دقیق از قیمت ها ندارند، پس از مطالعه ویژگی های بالای این سازه ها انتظار دارند که قیمت بالایی نیز داشته باشد اما اینگونه نیست. خانه های پیش ساخته pvc در بین سایر خانه و ویلا های پیش ساخته، پایین ترین قیمت را دارا هستند. در نتیجه اگر برای استفاده و خریداری این سازه ها نگران قیمت آن هستنید، این نگرانی نیاز نیست. و با مراحعه به صفحه لیست قیمت کانکس تمامی تعرفه های مامیس را مشاهده کنید.

خرید خانه پیش ساخه PVC از بهترین مرکز

قابل ذکر است که یکی از مهم ترین مسائل مربوط به زندگی امروزی، یافتن فروشگاهی معتبر با قیمت هایی متناسب است، در واقع اگر شما کانکس بی کیفیت با قیمت پایین بخرید دچار ضرر شده اید و از طرفی اگر کانکس با کیفیت با قیمت بسیار بالا بخرید دوباره نیز دچار ضرر خواهید شد.
مامیس کانکس یکی از بهترین تولیدی های کانکس در این حوزه است که تمامی محصولاتش را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب را برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌آورد.

جمع بندی

امروزه پی وی سی در همه صنایع کاربرد دارد و در بخش های مختلف شاهد آن خواهیم بود. اما یکی از جالب ترین استفاده های آن در ساخت خانه های پیش ساخته می باشد. خانه‌های پیش ساخته pvc دارای وزن کمی هستند و استحکام و مقاومت بالایی دارند. این خانه ها در کنار عایق بودن در مقابل گرما و رطوبت دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.
به طور کلی قیمت خانه پیش ساخته pvc نسبت به سایر سازه ها بسیار کمتر بوده که همین امر موجب محبوبیت بالا و تقاضای زیاد این سازه ها توسط مردم شده است.

نظرات خود را بنویسید


12 پاسخ به “قیمت خانه پیش ساخته pvc”

  1. آواتار علی شمس علی شمس گفت:

    سلام
    لطفا بهای هر متر مربع خانه پیش ساخته با امکانات کامل را بفرمایید
    ۸۰ متر
    09126449421
    با تشکر

  2. آواتار 09126585620عامری 09126585620عامری گفت:

    سلام وقت بخیر لطف قیمت تمام شده برای ۷۰ متر رو بفرمایید ممنون میشم

  3. آواتار علیرضا علیرضا گفت:

    سلام. این خونه ها در تابستان و زمستان میتونن از نفوذ گرما و سرما جلوگیری کنن یا نه. میگن تابستونا خیلی گرما میکنه خونه رو و زمستونا هم سرد میکنه.

    • آواتار mamisconex mamisconex گفت:

      سلام. این مورد بستگی به خیلی موارد داره ولی به طور کلی اگر جنس خوب بگیرین مسلما عایق خواهد بود و از نفوذ گرما در تابستان و از نفوذ سرما در زمستان جلوگیری میشه، خانه های پیش ساخته عایق گرما و سرمای مامیس بهترین گزینه برای شما است. حتما با کارشناسان ما با شماره تلفن 021-55935891 یا 09128986198 تماس بگیرین تا بیشتر شمارو راهنمایی کنیم.

  4. آواتار جعفری جعفری گفت:

    سلام قیمت تمام شده برای ۱۳۰ متر را میفرمایید برای طبقه ی اول ,همکف شنارژی با سقف سبک است 09138411171 جعفری

    • آواتار mamisconex mamisconex گفت:

      سلام وقت بخیر قیمت خانه پیش ساخته 130 متر با توجه به نوع آن و امکاناتی که داخل آن تعبیه میشود متغییر است. از این جهت کارشناسان مامیس کانکس در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت

  5. آواتار سروش سلطانی رباط سروش سلطانی رباط گفت:

    سلام کانکس چرخ دار مجهز به سرویس حمام و اشپز از چه قیمتی در میاد برایه بیابون سره زمین هایه کشاورزی میخوام

  6. آواتار علی بهادری علی بهادری گفت:

    درود بر شما
    قیمت به متر مربع اعلام بفرمایید
    سپاسگزارم
    09111710021

  7. آواتار رسول مهربانپور رسول مهربانپور گفت:

    با سلام و ادب و احترام ، هر متر مربع از ورقهای pvc چنده قیمتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس