سیستم گرمایشی در کانکس

سیستم گرمایشی در کانکس

یکی از نکات مهم برای کانکس ها توسط خریداران، تهیه سیستم گرمایشی در کانکس است. کاربرد عمده کانکس ها در واقع مکان و سرپناهی موقت یا دائمی برای اسکان افراد می باشد؛ از همین رو در شرایط مختلف آب و هوایی باید برطرف کننده نیازهای گرمایشی و سرمایشی افراد باشند. سیستم گرمایشی در کانکس از جمله موارد ضروری است که باید به آن توجه اساسی شود. بنابراین ما در این مقاله تلاش داریم تا اطلاعاتی در خصوص این محصول در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم تابتوانید بهترین انتخاب را برای خرید کانکس و یا فروش آن داشته باشید.

همچنین بخوانید: طراحی و ساخت انواع کانکس

سیستم گرمایشی در کانکس

آشنایی با ساختار کانکس ها و سیستم گرمایشی آن ها

طراحی و ساخت کانکس ها عمدتا به صورت سفارشی و برمبنای درخواست مشتری بوده و همچنین به صورت روتین نیز ساخته می شود. ساختار کانکس به این صورت است که پروفیل کشی در قسمت های کف، بدنه و سقف آن با قیر بندی خاصی انجام شده و اسکلت شبکه ای کانکس هایی با عایق متحرک همواره ضد زنگ و زنکرومات می باشد.

امروزه به منظور به روز کردن ساختار و اسکلت بدنه کانکس، قوس هایی را بر روی آن با استاندارد های تعیین شده اجرا می کنند. دیوار پوش های آن نیز در 3 نوع چاپی، معمولی و روکش دار قابل تهیه است.

اجرای سیستم گرمایشی در کانکس

یکی از دغدغه های مهم خریداران به هنگام خرید کانکس یا فروش کانکس، چگونگی سیستم گرمایشی در کانکس به عنوان یکی از مهمترین تاسیسات آن، خصوصا در شرایط آب و هوایی سرد مانند فصل زمستان است.

سیستم گرمایشی در کانکس نیز شامل طیف متنوعی از وسایل های گرمایشی همانند آنچه در یک خانه معمولی مورد استفاده قرار میگیرد، باشد که از جمله آن ها می توان به بخاری و یا سیستم گرمایش از کف برای گرم نگاه داشتن فضای داخل کانکس، بخاری گازی، برقی، سیستم پکیج و یا رادیاتور ها و … اشاره کرد.

هر یک از روش های نامبرده سیستم گرمایشی در کانکس بدون محدودیت بوده و حتی می توان برای تامین نیاز به سیستم گرمایشی در کانکس برای مکان های فاقد لوله کشی گاز از وسایل گرمایشی برقی نظیر بخاری برقی، کولر های با توان گرمادهی و یا کپسول های گاز استفاده کرد.

از دیگر روش ها برای سیستم گرمایشی کانکس می توان به مواردی نظیر سیستم گرمایش آب، سیستم گرمایش از کف، سیستم رادیاتور و هیتر های برقی اشاره کرد. نوع دیگری از آن ها نیز شامل سیستم های گرمایش آبی به منظور گرم نمودن ذخیره ی آبی لازم برای تامین آب حمام، دستشویی و … بوده که با کمک وسایلی نظیر آبگرمکن خورشیدی، آبگرمکن برقی مخزن دار و آبگرمکن های دیواری صورت می گیرد؛ به این ترتیب فضای داخلی کانکس نیز گرم می شود.

همچنین بخوانید: جابه جایی و حمل کانکس با جرثقیل

سیستم گرمایشی در کانکس

عایق کاری کانکس برای سیستم گرمایشی

از دیگر روشهای متفاوت و به صرفه سیستم های گرمایشی کانکس برای حفظ انرژی و گرمای داخل آن، عایق کاری است. در واقع استفاده از عایق های حرارتی مربوط به بخش های ساختاری و طراحی کانکس بوده و به صورت مجزا از سایر سیستم ها بر روی آن به کار گرفته می شود.

عایق به کار رفته بر روی سقف و دیواره های سازه مانعی خوب برای تبادل حرارت و گرما و سرمای فضای داخلی و بیرونی کانکس بوده و به نوعی باعث مقاوم سازی آن نیز می شود. اهمیت عایق بندی سازه کانکس از آن جهت است که انجام غیر اصولی آن در فصل زمستان باعث مشکلاتی نظیر افت دما و در فصل تابستان باعث جذب گرما خواهد شد. به طور کل به 3 طریق زیر می توان عملیات عایق بندی را بر روی کانکس اجرا کرد:

  • روش پلی استایرن
  • ترکیب فوم یا پشم سنگ همراه با پلی استایرن
  • فوم پلی اورتان به روش تزریق

تاثیر سیستم گرمایشی بر روی قیمت نهایی کانکس

یکی از فاکتورهای اساسی و تاثیر گذار در قیمت کانکس، نوع سیستم گرمایشی به کار رفته در آن است. به طور مثال استفاده از سیستم های گرمایشی رادیاتور در کانکس ها در مقایسه با سیستم های گرمایشی برخوردار از هیترهای برقی قیمت بالاتری دارند. در واقع با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه نوع سیستم مورد نیاز برای کانکس نیز متفاوت بوده و با توجه به همین موضوع بر روی قیمت نهایی کانکس تاثیر می گذارد.

در این میان شرکت مامیس کانکس به ارائه با کیفیت ترین انواع کانکس می پردازد که شما می توانید برای دریافت مشاوره و یا اطلاع از انواع کانکس های موجود در سایت مامیس با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سیستم گرمایشی در کانکس

نظرات خود را بنویسید


یک پاسخ به “سیستم گرمایشی در کانکس”

  1. آواتار mamis mamis گفت:

    سلام وقت بخیر، جهت پاسخ به سوال های خود با شماره 021-55935891 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس