ساخت کانکس در حیاط

ساخت و اجرای انواع کانکس در حیاط

این روزها ساخت کانکس در حیاط یکی از مسائل مهمی‌ست که به جهت بهره گیری عمومی برای اهالی یک مجتمع و یا حتی استفاده های خصوصی برای ساکنین آن، ذهن ها را به خود مشغول کرده است. چه بسا که نمونه های مختلفی از کانکس ها را در مدارس دیده ایم. اینکه کدام یک از شرکت ها توانایی ساخت کانکسی مطابق با نیاز شما را دارند، دقیقا به خواسته‌ها و البته بودجه تان برمیگردد. اما خالی از لطف نیست بدانیم؛ چرا باید در حیاط خود کانکس داشته باشیم. در ادامه قصد داریم در این خصوص توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

ساخت کانکس در حیاط با بهترین کیفیت

برای اینکه ساخت کانکس در حیاط را توجیه کنیم، این روزها دلایل بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد. به عنوان مثال؛ عمده موضوعی که باعث می شود ساختمان های مسکونی و اداری به سراغ این وسیله دوست داشتنی و پرکاربرد بروند، ایجاد فضایی برای استقرار نگهبان یا سرایدار است. در ساختمان های عمومی نظیر مراکز درمان و حتی مدارس نیز از کانکسها به عنوان بوفه استفاده می شود.

حال دانستید چرا ساخت کانکس در حیاط تا این اندازه اهمیت دارد؟ آیا فکر میکنید این محصول میتواند نیاز شما را برآورده سازد؟

درواقع با این روش شما کاملا با بهره گیری از مصالح پیش ساخته میتوانید یک مکان جهت برطرف کردن نیازتان داشته باشید. چه بسا که امکان جابجایی آن در مکانی دیگر نیز وجود دارد. و این مسئله در کاهش هزینه ها نیز تاثیر دارد. علاوه بر تمامی این موارد؛ ساخت و ساز به روش سنتی به دلیل زمان بالا و جزئیات بیشتر ممکن است اختلالاتی در عملکرد کل ساختمان بوجود آورد که با ساخت کانکس در حیاط این مسئله به راحتی برطرف خواهند شد.

ساخت کانکس در حیاط

نکاتی برای ساخت کانکس

نکات بسیار زیادی برای ساخت کانکس وجود دارد که باید به آن توجه شود. اما از جمله مهم ترین آنها به قبل از احداث برمیگردد. درواقع شما قبل از اینکه ساخت این محصول را آغاز کنید، محل قرارگیری کانکس را مشخص نمائید. از طرفی قبل از هر اقدامی اگر این سازه برای یکی از اهالی ساختمان است، حتما موفق به جلب رضایت سایر اهالی ساختمان شده باشید. چرا که اگر قرار باشد سازه در حیاط ساخته شود و از آنجایی که حیاط فضایی عمومی یا مشا برای اهالی محسوب می گردد می بایست رضایت آنها در این مورد جلب گردد.

چطور کانکسی کاربردی داشته باشیم؟

حال میدانید برای ساخت انواع کانکس در حیاط باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. البته موضوع به همینجا ختم نمی شود، یکی از موارد حائز اهمیت؛ تجهیزات و امکانات نصب شده در کانکس می باشد. خب هر کانکس با توجه به سلیقه و نیازهای مشتری از امکاناتی متفاوت برخوردار است. اینجاست که اهمیت نیازسنجی و ارائه مشاوره قبل از ساخت کانکس در حیاط نمود پیدا می کند. از همین رو توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام نسبت به نکات زیر اگاهی پیدا کنید.

ساخت کانکس در حیاط

*کف کانکس

باید مشخص کنید کف کانکس شما از چه چیزی (سرامیک، سیمان، پارکت، فرش .و…) ساخته شده باشد. در این مسیر کارشناسان میتوانند راهنمایی های کاملی را در اختیار شما قرار دهند. البته نباید از سلیقه مشتری و همچنین نیاز او از ساخت کانکس غافل شوید.

*نمای داخلی

در ساخت کانکس، طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. این طراحی باید براساس نوع کانکس و کاربری آن صورت گیرد. بدین ترتیب یک نمای کاملا بهینه در اختیار خواهید داشت. از طرفی زیبایی و دوام بخش نمای داخلی از مباحثی‌ست که به طور حتم مورد توجه کارشناسان ما در کانکس مامیس قرار میگیرد.

*سیستم روشنایی

کانکس ها برای فراهم آوردن سیستم روشنایی به سیم کشی احتیاج دارند. از طرفی نصب کلید و پریزهای درجه یک ، تلفن، چراغ تونلی و.. با توجه به استانداردهای موجود، باید انجام گیرد.

*رنگ آمیزی

وقتی صحبت از ساخت کانکس در حیاط می شود، یکی از موضوعات مهم آن، رنگ آمیز این محصول است! زیرا اگر نتواند ارتباط رنگی مناسبی را با ساختمان اصلی به وجود آورد، عملا یک وسیله اضافه در حیاط شمرده می شود.

ساخت کانکس در حیاط

کلام آخر

حال به خوبی میدانید چگونه باید در ساخت و اجرای انواع کانکس در حیاط موفق عمل کنید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد که اهمیت دادن به آنها الزامی‌ست. مسائلی که صحبت از آنها در این مقاله میسر نمی باشد. اما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس باما سری بزنید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی های کاملی را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهند داد و با تجاربی که طی سال ها فعالیت در این عرصه بدست آورده اند، مسیر درست رسیدن به خواسته تان را پیش روی شما قرار می دهد.

برای اطلاع از نحوه خرید انواع کانکس نیز می توانید به سایت  فروشگاه ما مراجعه فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. توجه نمایید که قبل از خرید و یا ثبت سفارش حتما از اعتبار تولید کننده و سایت فروشگاهی آن اطمینان کامل کسب نمایید.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس