زیباترین کانکس ویلایی

زیباترین کانکس ویلایی

کانکس ویلایی، جدیدترین پدیده مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا است که مسلما با دیدن آن تصوری که راجب کانکس در ذهنتان داشته اید به کلی متحول خواهد شد. تصور کنید !ز زیباترین کانکس ویلایی در قلب یک طبیعت بکر برای تفریحات خانوادگی و دوستانه کنید!

احتمالا در آینده ای نه چندان دور شاهد جایگزینی کانکس های ویلایی و مسکونی به جای بناهای سنتی خواهیم بود. امکانات فراوان و هزینه های پایین این نوع سازه باعث شده طرفداران زیادی در مدت زمان کوتاه پیدا کند و جایگاه خود را به تثبیت برساند.

اما چگونه می توان یک کانکس ویلایی متناسب با نیازمان داشته باشیم؟ قیمت کانکس و زمان اجرای یک کانکس ویلایی چقدر است؟ عمر مفید آن چند سال است؟ هزینه های ساخت یک کانکس ویلایی چگونه محاسبه می گردد؟

همچنین بخوانید: ساخت کانکس ویلا ارزان

زیباترین کانکس ویلایی

کانکس ویلایی؛ تحولی بزرگ در زمینه ساخت و ساز

همان طور که می دانید اگر قصد ساختن یک ساختمان را داشته باشید، باید مجوز های لازم را از مراجع قانونی دریافت کنید که حل همین مساله نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است.

از طرف دیگر به دلیل زمانبر بودن پروژه های ساخت وساز و نوسانات قیمت مصالح ساختمانی و حقوق کارگران، معمولا برآورد هزینه غیرممکن است و احتمال اینکه براورد ما با آنچه که در واقعیت اتفاق افتاده فاصله زیادی داشته باشد وجود دارد. و همان طور که می دانید کشور عزیزمان از مناطق زلزله خیز دنیا به شمار می رود و به نظر می رسد ساخت و ساز ایمن در چنین شرایطی از ضرورت ها به شمار می رود.

مزایای کانکس ویلایی زیبا

  1. عدم نیاز به مجوز ساخت و ساز
  2. مقاومت بالا در زلزله و آتش سوزی
  3. قابلیت جابه جایی
  4. جلوگیری از هدر رفت انرژی های تجدید ناپذیر
  5. هزینه های پایین نسبت به ساختمان های سنتی
  6. دارا بودن همه امکانات یک ساختمان قابل سکونت

زیباترین کانکس ویلایی

کانکس ویلایی و قابلیت جابه جایی

از جمله بهترین مزایای خرید و فروش کانکس، قابلیت جابه جایی این نوع بنا است. اگر شما یک باغ داشته باشید، احتمالا برای استراحت و اقامت باید به فکر ساختن یک بنا هم باشید. در صورتی که یک کانکس ویلایی طراحی و تهیه کنید، مسلما با خرید باغ جدید نیاز به خرید مجدد مصالح و صرف هزینه و وقت برای ساختن یک بنا را نخواهید داشت. به راحتی می توانید کانکس ویلایی خود را به باغ جدید منتقل کنید.

جالب است بدانید اگر روزی احساس کردید به کانکسی که قبلا تهیه کردید احتیاج ندارید، می توانید به عنوان یک کانکس ویلایی دست دوم آن را به فروش بگذارید و تقریبا 70 درصد از پولی که بابت خرید آن صرف کرده بودید را به دست بیاورید.

کانکس ویلایی چگونه از ما در برابر زلزله محافظت می کند؟

همان طور که می دانید، برای ساخت یک ساختمان به روش سنتی نیازمند مصالح هستیم که این مصالح عمدتا حجیم و بسیار سنگین هستند، در هنگام وقوع زلزله متاسفانه همین مصالح دچار ریزش شده و به دنبال آن تخریب ساختمان و گیر کردن افراد بین آوار را در پی دارد.

اجزا و متریال به کار رفته برای ساخت یک کانکس ویلایی وزن بسیار سبکی دارند که اگر هنگام وقوع زلزله دچار خرابی یا ریزش بشوند هیچ صدمه و خسارتی را در پی نخواهند داشت، پس اگر از زلزله وحشت دارید، کانکس ویلایی مناسب ترین گزینه برای شما است.

beautifull villa conex 5 - مامیس کانکس

هزینه ساخت یک کانکس ویلایی

در برآورد هزینه ها عوامل مختلفی تاثیر گذار است. نوع مصالح مصرفی، متراژ، شرایط آب و هوایی برای استفاده از مصالح متناسب با نیاز آن منطقه، جنس متریال ساخت، امکانات و نحوه نصب و اجرا از جمله مواردی است که در قیمت کانکس تاثیرگذار خواهد بود و می توان بیان کرد که متناسب با نیاز مشتریان و منطقه مورد نظر می توان امکانات کانکس را تغییر داد.

اما شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت انواع کانکس همچون کانکس ویلایی مدرن، با کارشناسان مامیس از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

کانکس ویلایی؛ از طراحی تا اجرا

وقتی شما قصد خرید کانکس ویلایی را داشته باشید، اولین قدم بررسی موقعیت جغرافیایی، جنس خاک و شرایط آب و هوایی مکانی است که قرار است کانکس در آن قرار بگیرد. پس از بررسی موارد فوق نوبت به طراحی می رسد که این طراحی بر اساس نحوه قرار گیری درها و پنجره ها، محل قرارگیری آشپزخانه و سرویس بهداشتی و ابعاد مورد نظر شما صورت می گیرد. پس از آن کانکس در کارگاه ساخته شده و توسط تکنسین برای شما نصب و اجرا می گردد. اکنون می توانید از زیباترین کانکس ویلایی لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید.

همچنین بخوانید: قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

زیباترین کانکس ویلایی

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس