دمونتاژ کانکس

دمونتاژ کانکس

از مهمترین سوالاتی که معمولا مالکان کانکس با آن درگیر روبرو می شوند قابلیت دمونتاژ کانکس و دوباره مونتاژ نمودن آن در محلی دیگر است. بیشتر افراد بعد از مدتی استفاده از کانکس ها به عناوین مختلف اقدام به جمع آوری این سازه ها می نمایند. انجام این کار با نکات ریزی همراه است که در این مقاله آن را بررسی می کنیم.

منظور از دمونتاژ کانکس چیست

به دلیل سبکی و هزینه های کم نصب و اجرا افراد زیادی از کانکس برای امور مختلف نظیر اسکان کارگران در پروژه های ساختمانی و یا سکونت استفاده می نمایند. اما بنا به هر دلیل از جمله اتمام پروژه ها نیاز است که بعد از مدتی کانکس ها جمع و یا به محل دیگر منتقل شوند. بیشتر افراد بر این تصور هستند که آیا می توان کانکس ها را از هم باز و در یک محل دیگر دوباره آن را نصب و مورد مصرف قرار داد. و یا این که دمونتاژ کانکس آیا امکان پذیر است؟
همان گونه که بارها عنوان شده است کانکس ها دارای قابلیت استفاده به صورت چند باره را دارند. این بدان معنا است که قطعات کانکس ها را می توان از هم باز و در یک محل دیگر دوباره برپا نمود. و همچنین در بعضی از مواقع می توان قطعات کانکس ها را باز و از آن برای برپایی یک کانکس با کاربری دیگر در محلی دیگر استفاده نمود.

 

دمونتاژ کانکس

چگونگی دمونتاژ کانکس

افراد زیادی تمایل دارند که عمل باز کرده قطعات کانکس ها را خود انجام دهند. اما این کار در بیشتر کانکس ها کمتر ممکن است که اتفاق بیافتد. به علت این که در زمان اجرای کانکس زیرسازی کانکس و اسکلت بندی آن طوری انجام می شود که قطعات به یکدیگر با جوش متصل می شوند. باز کردن قطعات جوش خورده بسیار سخت بوده و توسط افراد بدون تجهیزات لازم امکان پذیر نیست. اما دمونتاژ کانکس در سازه هایی که با پیچ و مهره به هم متصل شده اند به سهولت قابل انجام است.
کانکس هایی هم که به وسیله جوش به هم متصل شده اند باید حتما توسط متخصصین و با دستگاه های مخصوص از محل مشخص جدا و برای استفاده مجدد در محل نصب سازه به هم دوباره جوش داده شوند.

دمونتاژ کانکس

هزینه های دمونتاژ نمودن کانکس

بیشتر کانکس ها در صورتی که با پیچ و مهره به هم متصل شده باشند با هزینه های بسیار کمی از هم جدا و در محل دیگر به هم اتصال پیدا می نمایند. اما توجه نمایید که در صورتی این کار اماکن پذیر است که کانکس از سلامت فیزیکی لازم برخوردار باشد. در صورتی که قطعات کانکس در اثر عوامل محیطی و یا طبیعی دچار آسیب شده باشند دمونتاژ کانکس عملا کار بیهوده ای خواهد بود و باید حتما قطعات آسیب دیده ترمیم و در صورت نیاز تعویض شوند. بعد از آن می توان این قطعات را دوباره مونتاژ و یک سازه تازه برپا نمود.
اما در کانکس هایی که با جوش به یکدیگر متصل شده اند بعد از برش امکان کوچک تر شدن قطعه وجود دارد که باید حتما توسط متخصصین این قطعات بازسازی و تکمیل شوند. در این زمان نیاز به مقداری مصالح اضافی وجود دارد که باعث می شود تا هزینه دمونتاژ کانکس بیشتر شود.

 

دمونتاژ کانکس

نکات مهم در خرید کانکس

در صورتی که اقدام به خرید کانکس برای انجام پروژه ها می نمایید توجه کنید که حتما به چند نکته مهم در زمان خرید توجه نمایید.
نوع کانکس، حتما به نوع کانکس ها توجه نمایید و کانکس متناسب با پروژه را انتخاب نمایید. به عنوان مثال کانکس های معدن باید محکم و مقاوم بوده و در برابر شرایط سخت معدن دارای مقاومت زیادی باشند.
مونتاژ یا دمونتاژ کانکس، به سبب این که پروژه بعد از مدتی به اتمام خواهند رسید باید توجه نمایید که حتما کانکس خریداری شده از قابلیت دمونتاژ برخوردار باشد. تهیه کانکس هایی که با پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند به دلیل سهولت در مونتاژ و دمونتاژ کاری به صرفه و اقتصادی است.
قابلیت ساخت سریع و مونتاژ نمودن کانکس در محل نیز از موارد مهم در زمان تهیه کانکس است.
دور ریز و مصالح مصرفی در زمان دمونتاژ کانکس باید کمترین مقدار ممکن باشد.
حتما به منطقه نصب کانکس توجه نمایید. داشتن عایق مناسب بدنه و سقف متناسب با شرایط محیطی منطقه برای هر کانکس بسیار مهم است.

 

دمونتاژ کانکس

فروش کانکس

از مهم ترین نکاتی که در دمونتاژ کانکس باید حتما مد نظر قرار گیرد انجام کار توسط متخصصین این کار است. انجام این کار توسط افراد ناوارد باعث ایجاد آسیب به قطعات و بدنه کانکس شده و هزینه های گزافی بر دوش مالک خواهد گذاشت. خرید از تولید کنندگان معتبر و استفاده از گروه های متخصص این تولید کنندگان از ایجاد خسارت جلوگیری می نماید.
برای خرید، فروش کانکس و یا دریافت لیست قیمت کانکس در انواع مختلف با بالاترین کیفیت می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس