ساخت کانکس ویلا ارزان

خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب

کانکس های ویلایی دارای طرح های مختلفی هستند و از مزایای زیادی برخوردار می باشند. برای خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب می توان با شرکت های تولید کننده آن تماس گرفته و مشاوره های لازم را کسب کرد. از جمله معتبرترین شرکت های تولیدکننده کانکس می توان به مامیس کانکس اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش کانکس با مشاورین مامیس در ارتباط باشید.

کانکس ویلایی

یکی از انواع کانکس هایی که تولید می شود، کانکس ویلایی است. این نوع کانکس انتخاب بسیار خوبی برای داشتن سوئیت شیک، آشپزخانه با قیمت مناسب امکاناتی مانند اتاق خواب و…‌ می باشد. این سازه یک ساختمان مسکونی است که دارای تمام امکانات مورد نیاز برای سکونت می باشد.

فرقی که این کانکس با خانه های سنتی دارد، در مصالح به کار برده شده و ساخت آنها می باشد. کانکس ویلایی دارای مزایای زیادی نسبت به خانه های سنتی بوده از جمله این مزایا می توان به قابلیت جابجایی، سرعت ساخت و ساز و مقاومت بالا در برابر زلزله اشاره کرد. وجود این مزایا سبب شده تا از خرید کانکس ویلایی استقبال بسیار خوبی صورت گیرد و در برخی از مناطق ییلاقی و باغ های شهری از این سازه ها استفاده می شود.

خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب

ساخت کانکس ویلایی

برای ساخت کانکس ویلایی هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد وجود ندارد و این کانکس در همه ابعاد قابل اجرا می باشد. اما در مورد حمل آن مسئله ای وجود دارد که حمل موجب به وجود آمدن محدودیت ها و رعایت استاندارد ابعاد در کالاهای ترافیکی می شود.

بنابراین برای ساخت کانکس ویلایی در ابعاد بزرگ معمولا آن را در محل می سازند یا از کانکس های چند قلو استفاده می کنند و پس از اینکه آن را در محل درخواستی حمل کردند آنها را به هم متصل می کنند.

پس ساخت سازه های پیش ساخته را می توان در ابعاد بزرگ و پلان های متفاوت انجام داد. برای ساخت کانکس ویلایی نیز مانند هر سازه دیگری به طراحی معماری، بررسی های فنی و محاسبات سازه نیاز می باشد. همه این موارد را می توان پس از بازدید از ملک خریدار و با در نظر گرفتم شرایط و جهت گیری جغرافیایی انجام داد.

خرید کانکس ویلایی

برای خرید کانکس ویلایی بهترین راهی که می توانید انتخاب کنید مراجعه به سایت و برقراری تماس با شرکت های تولید کننده کانکس می باشد. پس از اینکه مشاوره های اولیه را دریافت کردید، با مراجعه حضوری و بازدید از محصولات مختلف طراحی پلان ها و نقشه ها صورت گرفته و متخصص و کارشناسان از ملک شما بازدید کرده و پس از آن ساخت کانکس شروع می شود و حمل آن به محل درخواستی شما صورت گرفته و نصب می شود.

پس از طی مراتب ذکر شده شما می توانید خرید کانکس ویلایی متناسب با ملک خود و با قیمت مناسب را انجام دهید. در صورتی که شما در شهری دورتر از شرکت سازنده باشید، پس از تماس تلفنی و درخواست حضوری کارشناسان برای بازدید از ملک شما کار طراحی و تولید کانکس ویلایی انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما، با مشاورین مامیس در ارتباط باشید.

خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب

قیمت خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب

قبل از خرید و فروش کانکس ویلایی بهتر است در مورد قیمت آن اطلاعاتی به دست بیاوریم. ‌پس از اینکه پلان و نقشه های فنی کانکس ویلایی توسط سازنده آن و امکاناتی که خریدار نیاز دارد، مشخص شد قیمت گذاری کانکس انجام می شود.

متراژ های مختلف، امکاناتی که کانکس ویلایی دارد و محل ساخت و تحویل کانکس از موارد مهمی هستند که روی قیمت کانکس تاثیر گذار می باشد.

برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق کانکس ویلایی می توان به سایت کانکس مامیس مراجعه نمود و پس از اینکه شرایط و متراژ مورد نیاز خود را سفارش دادید، با دریافت مشاوره ها و راهکارهای مورد نیاز برای شما یک پیش فاکتور فرستاده می شود که در آن اطلاعات کلی و جزئی وجود دارد و زمان و شرایط تحویل، و مصالح به کار برده شده و امکانات مورد نیاز در ساخت به همراه قیمت برای شما فرستاده می شود.

امکانات رفاهی در کانکس ویلایی

از مزایای بسیار خوبی که کانکس ویلایی دارد، اجرای امکانات رفاهی مناسب در لین سازه می باشد. تولید و طراحی کلیه کانکس های ویلایی باید با امکانات رفاهی باشد و سازه ویلایی که در آن امکانات رفاهی به کار رفته باشد، بی استفاده خواهد بود. این امکانات رفاهی به منظور فراهم کردن آسایش و آرامش ساکنان آن می باشند.

از مهمترین امکانات رفاهی که می توان در سازه ویلایی اجرا کرد به موارد زیر می توان اشاره کرد:

سیستم گرمایش مورد نیاز، سازه سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و تجهیزات آن، اتاق خواب، آبگرم و آبسرد مصرفی سازه، سیستم سرمایش مورد نیاز، سیستم دفع فاضلاب و… .

خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس