نکات مهم برای خرید کانکس با کیفیت

خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم

کانکس سازه ای است که دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. امکان جا به جایی کانکس ها به راحتی وجود دارد و از آن می توان برای موارد مختلف استفاده کرد. کانکس ساندویچ پانل نوعی از کانکس است که دارای دو لایه در طرفین بوده و در میان این لایه ها از عایق استفاده شده است. در این میان برخی نیز برای کاهش هزینه ها به خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم می پردازند. در ادامه به توشحات بیشتر می پردازیم.

کانکس ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یک نوع سازه مرکب و سبک است که طراحی و تولید آن به صورت دو لایه صورت می گیرد. به طوری که از دو طرف آن را به دو لایه محدود می کنند و در قسمت وسط لایه از یک عایق استفاده می کنند. برای این کار لایه عایق را به گونه ای در نظر می گیرند که بسیار نرم و سبک و با خاصیت فیزیکی مخصوص باشد.‌

به ساندویچ‌ پانل، پنل کامپوزیتی آلومینیوم (Acp) نیز گفته می شود. عایقی که در وسط لایه ها قرار می گیرد، در برابر رطوبت و گرما مقاوم بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. ‌در ساخت ساندویچ پانل ها از موادی مثل پشم شیشه، پلی استایرن، پشم سنگ و پلی اورتان استفاده می شود و دارای کاربرد فراوان می باشد. بزرگترین کاربردی که ساندویچ پانل دارد برای صنعت کانکس سازی است.

بنابراین گروه های صنعتی که طراحی و ساخت کانکس و خانه پیش ساخته را انجام می دهند، از بزرگترین مشتریان ساندویچ پانل به شمار می آیند.‌ در این مقاله به بررسی کانکس ساندویچ پانل و نوع دست دوم آن می پردازیم.‌

خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم

کانکس های ساندویچ پانل دست دوم

در صورتی که کیفیت سازه های کانکس دست دوم بالا باشد، این نوع کانکس می تواند مانند نمونه های نو و استفاده نشده سودمند باشد. ‌کانکس ها دارای مزیت هایی زیادی هستند که یک نوع آن قابلیت جابه جایی است. بنابراین اگر به تغییر محیط و شرایط آب و هوایی نیاز بود، می توان خیلی راحت کانکس را به جایی دیگر انتقال داد.

خرید کانکس دست دوم به شرط با کیفیت بودن سازه می تواند در حد انواع استفاده نشده ی آن مفید باشد. از آن جایی که کانکس ها اتاق هایی پیش ساخته می باشند که دارای قابلیت اسکان موقت هستند، می توان از کانکس دست دوم نیز استفاده کرد.

برای اسکان اداری، انواع سرویس های بهداشتی و … می توان از کانکس دست دوم استفاده کرد. با توجه به نیاز شما کانکس ها دارای کاربرد با قابلیت انعطاف پذیری هستند.

برای مثال برای آشپزخانه، انباری، اتاق خواب، سالن پذیرایی و هر آن چه که به آن نیاز پیدا خواهید کرد، از کانکس ساندویچ پانل دست دوم می توان استفاده کرد.‌ کانکس ها دارای ساخت و اجرای بسیار سریع و آسانی هستند.

ساخت این سازه ها با ساندویچ پانل صورت می گیرد و دارای اجرای آسان بوده و با هزینه مناسب امکان اجرای آن ها وجود دارد. در برخی موارد ممکن است زمان حتی به اندازه ساخت و اجرا وجود نداشته باشد، در این صورت اگر دچار کمبود وقت شده باشید، از کانکس دست دوم می توانید استفاده کنید.‌

قیمت خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم

عوامل مختلفی بر روی قیمت کانکس ساندویچ پانل دست دوم تأثیر گذار هستند.‌ از جمله عواملی که روی قیمت این نوع کانکس ها برای استفاده دوباره مؤثر است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهر و کیفیت کانکس، ابعاد کانکس، سال ساخت کانکس و سازنده کانکس

در این زمینه کاملا مشخص است که در صورت آسیب دیدگی کانکس به میزان زیادی از قیمت آن کم می شود. اگر قصد خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم را داشته باشید، لازم است که ابتدا از آن بازدید کرده و با در نظر گرفتن مشخصات فنی که دارد، روی قیمت آن به توافق برسید.‌ لازم است که در هنگام بازدید از کانکس نهایت دقت صورت گیرد.‌

خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم

مزایای کانکس ساندویچ پانل

  • این نوع مانکس مانند یک دیوار برشی موجب جذب انرژی شده از این رو در مقابل زلزله بسیار مقاوم خواهد بود.
  • این کانکس دارای وزن سبکی است.
  • حمل و نقل آن به آسانی انجام می شود.
  • سهولت در اجرای تاسیسات.
  • دارای عایق های حرارتی و رطوبتی.
  • کانکس ساندویچ پانل دارای انبساط و انقباض بسیار پایین است.
  • نصب سریع.
  • تنوع در رنگ بندی.
  • برای تمام اقلیم های آب و هوایی مناسب می باشد.‌

کاربرد کانکس ساندویچ پانل دست دوم

از کانکس ساندویچ پانل در سردخانه ها، ساختمان های اداری و هتل ها، ساختمان های کارگاهی و نیز خوابگاه های کارگری، دیوار و سقف سالن های تولیدی و در پروژه های بزرگ ساخت و ساز، درمانگاه های صحرایی و کانکس اورژانس، محیط آموزشی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس و کیوسک های نگهبانی، تعمیرگاه های سیار و کترینگ های سیار، کانکس ویژه بحران، ویلای پیش ساخته پانلی، کانکس نماز خانه و ….استفاده می شود.

در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در خصوص خرید و فروش کانکس دارید، و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع کانکس های موجود در شرکت مامیس کانکس با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم

 

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس