تجهیز کارگاه های عمرانی با خرید کانکس

تجهیز کارگاه های عمرانی با خرید کانکس

یکی از اولین کارهایی که در زمان ساخت سازه ها باید حتما انجام شود تجهیز کارگاه های عمرانی است. این کار نیز تنها با خرید کانکس های مخصوص صورت می گیرد. این کانکس از تعداد مشخصی کانکس جهت امور مختلف تشکیل شده است. تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

کانکس های عمرانی چه نوع سازه ای هستند

بیشتر مواقع در زمان ساخت سازه ها نیاز به استقرار نیروی کاری در مکان پروژه است. برای اسکان این نیروها نیز در زمان ساخت پروژه های عمرانی نیاز به محلی برای سکونت و کار این بخش از افراد وجود دارد. معمولا در این زمان است که داشتن سازه هایی که به سرعت نصب و قابل استفاده شوند بسیار با اهمیت جلوه می نماید. تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس آغاز می شود. تعداد کانکس ها بر حسب نیاز پروژه است. به عنوان نمونه برای پروژه های بزرگ که تعداد نیروی فعال در آن زیاد است تعداد کانکس ها نیز بسیار زیاد است. اما برای پروژه های کوچک دو تا سه کانکس کفایت می نماید.

تجهیز کارگاه های عمرانی با خرید کانکس

آشنایی با تجهیزات کارگاه عمرانی با خرید کانکس

فعالان صنعت ساختمان با در خدمت داشتن گروه های کاری اقدام به شروع کار می کنند. این گروه ها شامل، مهندسین، طراحان، کانکس سازان، کارگران ساختمان، مسئولین پروژه و بسیاری از افراد دیگر است. در میان تمام گروه های کاری که برای آغاز به کار پروژه بسیار مهم هستند تولید کنندگان کانکس اولین کسانی هستند که شروع به فعالیت نموده و برای استقرار کارگران و دیگر امور اقدام به ساخت کانکس هایی عمرانی و کارگاهی می نمایند. به همین دلیل تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس آغاز شده و کانکس ها در محل احداث پروژه ساخته و نصب می شوند.

تجهیز کارگاه های عمرانی با خرید کانکس

کانکس های عمرانی شامل چه کانکس هایی است؟

از جمله کانکس هایی که وجود آن ها برای شروع به ساخت سازه لازم و ضروری است می توان به این کانکس ها اشاره نمود.

کانکس های مدیریتی
کانکس های سرویس بهداشتی
کانکس های اداری
کانکس ها سکونت کارگران

به کل این کانکس ها، کانکس های عمرانی گفته می شود. اما تنها نصب و راه اندازی این کانکس ها کافی نیست. برای این که کانکس ها قابل استفاده شوند نیاز است که در آن تجهیزات لازم نصب شود. به همین دلیل تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس آغاز می شود. بعد از تجهیز این سازه های موقت می توان از آن ها برای امور مختلف استفاده نمود.

تجهیز کارگاه های عمرانی با خرید کانکس

انواع تجهیزات مناسب برای تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس

از جمله تجهیزاتی که در کانکس ها نصب می شود می توان به این موارد اشاره نمود.

تجهیز کانکس های خوابگاهی به تخت و وسایل استراحت
تجهیز کانکس های اداری به میز و صندلی و فایل های اداری
تجهیز کانکس های سرویس بهداشتی به دوش و لوله کشی آب سرد و گرم
تجهیز کانکس های آشپزخانه به گاز و ظرف شویی و یخچال و کابینت
تجهیز همه کانکس ها به سیستم سرمایشی و گرمایشی
نصب درب و پنجره بر روی کلیه کانکس ها
تجهیز تمام کانکس ها به کپسول های آتش نشانی

تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس آغاز می شود تا انجام کلیه امور و تجهیز کانکس ها قبل از شروع پروژه به پایان رسیده باشد.

تجهیز کارگاه های عمرانی با خرید کانکس

انواع کانکس های کارگاهی

با توجه به کاربری کانکس ها، کانکس های کارگاهی و عمرانی به انواع مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. همان گونه که گفته شد بسته به نوع پروژه از کانکس های مختلفی در هر پروژه استفاده می شود و برای همین تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس های مختلف شروع می شود. پروژه هایی که انجام آن چند سال به طول می انجام نیاز به کانکس هایی با دوام و استقامت بیشتر داشته و معمولا این کانکس ها از نوع مقاوم و با مصالح و آهن آلات سنگین ساخته می شوند. ظاهر ساده اما مقاوم این نوع کانکس ها از ویژگی های بارز این سازه ها است. قیمت کانکس سنگین به علت نوع مصالح مصرفی بیشتر از کانکس های سبک است.

تجهیز کارگاه های عمرانی با خرید کانکس

کانکس های سبک کارگاهی

در پروژه هایی که ساخت آن ها تنها چند ماه به طول می انجامد نیاز به کانکس های سنگین نیست و کانکس های سبک جوابگوی نیاز مسئولین پروژه خواهد بود. این کانکس ها مقرون به صرفه و مناسب تولید می شوند. حتی در بعضی از موارد سازندگان از تولید کنندگانی که اقدام به فروش کانکس های دست دوم می نمایند برای این منظور استفاده می نمایند و با خرید کانکس های دست دوم در هزینه های پروژه صرفه جویی می نمایند.به همین دلیل تجهیز کارگاه عمرانی با خرید کانکس های مختلف بنا بر نیاز سازندگان و مدت زمان ساخت پروژه متفاوت است.

این کانکس ها نیز با مصالح مقاوم و طرح و رنگ های مختلفی تولید می شود تا علاوه بر کاربری مناسب بر زیبایی محل پروژه نیز اضافه نماید.

برای خرید کانکس ، فروش کانکس و اطلاع از قیمت کانکس در انواع مختلف برای تجهیز کارگاه عمرانی با مشاورین ما در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس