کانکس

آشنایی با کانکس پانلی آزمایشگاهی و کاربرد آن

کانکس پانلی آزمایشگاهی کاربردهای فراوانی در پروژه های مختلف چون پروژه های علمی، شیمی، زمین شناسی ، پزشکی ، فعالیت های آزمایشگاهی،کلینیک و … دارد، از این رو تجهیزاتی که در آن استفاده شده است، تخصصی می باشد. انواع کانکس پانلی آزمایشگاهی برای این منظور طراحی و ارائه شده است که در این مقاله به ارائه توضیحاتی درباره آن ها خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید و انتخاب مناسبی داشته باشید .

کانکس پانلی آزمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد

‌کانکس پانلی آزمایشگاهی زیر مجموعه ای از کانکس های پزشکی است، از این رو باید از متریال هایی استفاده کرد  که مورد تایید وزارت بهداشت و داروسازی باشد . این نوع  کانکس با توجه به نظر مشتری، در ابعاد متفاوتی ساخته خواهد شد. از این کانکس برای برپایی بیمارستان های صحرایی و یا کلینیک هایی که به طور موقت فعالیت می کنند نیز می توان استفاده نمود، از این رو بسیار مقاوم هستند و به گونه ای ساخته می شوند که در برابر مواد آزمایشگاهی مقاوم باشند. از کامپوزیت و یا یو پی وی سی در پوشش بدنه آن استفاده می شود. این نوع کانکس ها برای این که در زمین ثابت شوند، نیازی نیست که زیرسازی شوند و از پایه بتونی استفاده کرد، بلکه تنها باید در مقیاس طبیعی زیرشاسی را انجام داد.

تجهیزات کانکس پانلی آزمایشگاهی

کانکس پانلی آزمایشگاهی دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی و هم چنین اطفا حریق خواهد بود. کف آن باید نفوذ ناپذیر باشد و با دیوار یکپارچه باشد. قفسه سازی این نوع کانکس باید ضد زنگ و از جنس آلومینیوم یا استیل باشد. سالن، اتاق ، سرویس بهداشتی، فیوز مینیاتوری ، نیمکت و تجهیزات آزمایشگاهی ،کابینت، مخزن آب ، سینک و … از جمله تجهیزات کانکس پانلی آزمایشگاهی می باشد. این کانکس باید عایق برق و الکتریسیته و هم چنین صدا و حرارت باشد و در برابر آتش، باد و طوفان مقاومت نشان دهد . مقاومت در برابر رطوبت و داشتن راه پله های متحرک از دیگر ویژگی هایی است که یک کانکس آزمایشگاهی می تواند داشته باشد.

کانکس

ساخت تخصصی کانکس آزمایشگاهی

با توجه به کاربردی که این نوع کانکس ها دارند، برنامه ریزی دقیقی برای ساخت تخصصی انواع آن ها لازم است تا کاری موفق ارائه شود. از آن جا که مواد آزمایشگاهی در این کانکس ها نگهداری می شود، رنگ مورد استفاده در کانکس ها کاملا مخصوص است. برای پوشش داخلی از یو پی وی سی استفاده می شود و برای این که عایق شود از پلی اورتان و ورق گالوانیزه می توان استفاده نمود. شیشه هایی که در این نوع کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند ساده باشند و یا مشجر و رفلکس. تعداد شیشه ها نیز تحت تأثیر ابعاد کانکس آزمایشگاهی می باشد.‌ برای ساخت اسکلت کانکس آزمایشگاهی از تیرآهن و پروفیل سنگین می توان استفاده نمود که درجه یک باشد و پوشش آن نیز ضد زنگ باشد. تیم تخصصی ما قادر به ارائه ی بهترین کانکس های آزمایشگاهی از نوع پانلی خواهد بود.

خرید کانکس

برای خرید کانکس پانلی آزمایشگاهی از طریق وب سایت می توانید اقدام کنید. از هر کجای ایران که باشید کافی است با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را در رابطه با کانکس از طریق ارتباط با کارشناسان ما به دست آورید .  فروش کانکس آزمایشگاهی با قیمتی مناسب و مصالح درجه یک از طریق مجموعه ما صورت خواهد گرفت. هدف این مجموعه جلب رضایت مشتری و ارائه کاری موفق و کاربردی می باشد و تمام تلاش خود را می کند که طرحی مطابق خواسته مشتری ارائه دهد.‌ بعد از این که خریدار درخواست خود را ارائه داد، تیم فنی و تخصصی ما مشخصات طرح را به خریدار ارائه می دهد و در صورتی که توافق صورت پذیرد طرح وارد خط تولید می شود و برای دیوارهای آن از ساندویچ پنل هایی که مخصوص این نوع کانکس ها هستند، استفاده می شود.

کانکس

قیمت کانکس آزمایشگاهی

قیمت کانکس آزمایشگاهی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد . با توجه به طرحی که مشتری پیشنهاد می دهد، ابعاد و مصالح به کار رفته و نوع آن قیمت کانکس متفاوت خواهد بود . این نوع کانکس در طرح هایی چون دوقلو، چرخ دار و یا ثابت و هم چنین اجرا در محل قابل سفارش است. طبیعتا هر چه ابعاد بیشتر باشد و متریال ها با کیفیت تر باشند قیمت بالاتر خواهد رفت. از آن جا که ساخت این نوع کانکس مراحل خاص خود را دارد، بهتر است برای اطلاعات دقیق تر از قیمت آن، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. بهترین قیمت و کیفیت را از ما بخواهید .

کانکس

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس