The Helm by Cargo Home 2 story shipping container homes e1631953423611 - مامیس کانکس

ساخت کانکس فلزی به صورت نو و کانکس فلزی دست دوم

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری در زمینه‌های مختلف به خصوص حوزه ساخت‌وساز از سازه‌هایی با قابلیت نصب و اجرای سریع و امکانات مدرن به نام کانکس استفاده می‌شود. کانکس‌ها در متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند، اما بهترین و مقاوم‌ترین این متریال‌ها فلز نام دارد.

به همین جهت کانکس فلزی (کانکس با اسکلت و بدنه فلزی) بیشتر مورد توجه متقاضیان قرار می‌گیرد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی بخش‌های این نوع کانکس از فلز نبوده و در بخش‌هایی همچون دیواره‌ها و کف از دیوار پوش‌ های عایق‌ استفاده می‌شود.

آشنایی با کانکس فلزی و کاربرد آن

کانکس فلزی چیست و چگونه ساخته می‌شود؟

در ساخت کانکس فلزی از شاسی و اسکلت تمام فلز استفاده می‌شود. به عبارتی در قسمت‌های اصلی این نوع کانکس از متریال فلز باکیفیت و مرغوب جهت مستحکم‌ سازی هرچه بیشتر استفاده می‌شود. اسکلت این نوع کانکس‌ها از پروفیل‌های آهنی با مقاطع 80*80 یا 40*40 ساخته می‌شوند. همچنین در شاسی این کانکس از تیرآهن‌های مستحکم متناسب با سایز و ابعاد اسکلت استفاده می‌شود.

کانکس بحران

علت مقاوم و مستحکم بودن کانکس فلزی این است که تمامی اعضای اسکلت و سایر اعضای کانکس به روش جوش الکتریکی به هم متصل شده و مابقی بخش‌های کانکس به وسیله پیچ و پرچ به هم متصل می‌شوند. همان گونه که از نام این کانکس پیداست، در ساخت بدنه خارجی آن از ورق‌های فلزی ضدزنگ استفاده می‌شود.

البته بعد از قرارگیری این ورق‌ها روی اسکلت تماماً با استفاده از پشم سنگ، پلی‌اورتان یا پلاستوفوم عایق‌بندی شده و سپس دیوارپوش‌های داخلی نصب می‌شوند. بعد از اتمام فرایند عایق‌بندی دیواره‌ها، سایر متعلقات همچون کف‌پوش، برق‌کشی، درب و پنجره نیز انجام می‌شود.

موارد کاربرد کانکس فلزی

کانکس فلزی با توجه به ساختار مستحکم و مقاوم خود برای کاربری‌های مختلفی استفاده می‌شود. برای نمونه با سفارش مشتری بسیاری از کانکس‌های ویلایی، کانکس‌های اداری و… را از بدنه و اسکلت فلزی می‌سازند. این نوع کانکس‌ها نسبت به سایر کانکس‌ها طول عمر بیشتری داشته و همچنین هزینه‌های ساخت و نصب کم‌تری دارند.

در حالت کلی کانکس فلزی در پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز برای تأمین اسکان و رفاه کارکنان و نگهبانان، انبارکردن برخی مصالح ساختمانی گران‌قیمت و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما جالب است بدانید که این نوع کانکس‌ها علاوه بر داشتن استحکام بیشتر نسبت به سایر کانکس‌ها، جنبه زیبایی داشته و در دسته سازه‌های لوکس و مدرن قرار می‌گیرند.

به عبارتی شما می‌توانید به جای صرف هزینه‌های هنگفت برای ساخت یک منزل کوچک مسکونی در باغ و زمین انحصاری خود از کانکس‌های فلزی مانند کانکس 6 متری در طرح‌ و رنگ دلخواه خود استفاده کنید. این نوع سازه‌ها علاوه بر داشتن هزینه کم و اقتصادی فضای کمتری را اشغال کرده و در مدت‌زمان بسیار کمی ساخته می‌شوند.

ویژگی‌های کانکس فلزی

یکی از رایج‌ترین ویژگی‌های کانکس فلزی قابلیت حمل و جابه‌جایی آن است. به همین دلیل از این نوع کانکس‌ها در بسیاری از پروژه‌ها عمرانی و ساختمانی استفاده می‌کنند. در ساخت این نوع کانکس‌ها همواره تمامی اصول مهندسی و ساخت‌وساز رعایت می‌شود.

مقاومت در برابر زلزله

کانکس فلزی و انواع آن در برابر زلزله مانند ساختمان‌های شهری عمل کرده و بسیار مقاوم است. میزان خسارات وارده در این نوع کانکس‌ها به مراتب کم‌تر از ساختمان‌های سنتی است. بر خلاف بسیاری از ساختمان‌ها که نمای داخلی و خارجی آن‌ها بعد از بروز زلزله دچار ترک‌خوردگی و شکستگی می‌شوند، کانکس‌های فلزی هرگز این‌گونه نبوده و می‌توانند از بروز خسارات جانی نیز جلوگیری کنند.

برخورداری از هزینه‌های کمتر

کانکس فلزی ویلایی از هر لحاظ اعم از دکوراسیون داخلی، طرح نمای بیرونی و… نسبت به ساختمان‌های ویلایی هزینه بسیار کمتری را در بر می‌گیرد. به علاوه این نوع کانکس‌ها برای مستقر شدن در باغ‌ها و مناطق گردشگری نیز بسیار مناسب بوده و چون قابلیت جابه‌جایی دارند در هنگام فروش زمین و باغ در صورت عدم نیاز مشتری می‌توان آن‌ها را از محل نصب خود برداشت.

کانکس اجرا در محل

کانکس فلزی ویلایی مامیس

شاخص‌ترین مزایای خرید کانکس فلزی چه مزایایی دارد؟

خرید کانکس فلزی برای تمامی افراد در حوزه‌های مختلف از نظر سادگی و راحتی در تعمیر و نگهداری، قابلیت بازسازی و… مزیت‌های فراوانی دارد. مهم‌تر از همه پروسه نصب و اجرای این نوع کانکس‌ها نسبت به سایر کانکس‌ها سریع‌تر بوده و هزینه‌های کمتری دارند. از دیگر مزایای خرید کانکس فلزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در دسترس بودن مصالح جهت تعمیر
  • قابلیت تعویض قطعات

قیمت انواع کانکس فلزی

قیمت کانکس از این مدل فلزی و انواع آن به مواردی چون ابعاد و ساز، نوع پنجره‌های و شیشه‌های استفاده شده، نوع دیوارپوش و… بستگی دارد. اما پیداکردن شرکتی معتبر و مطمئن به جهت خرید کانکس فلزی باکیفیت در طرح‌های مختلف و با قیمت مناسب کاری بسیار دشوار است. به همین جهت ما به شما شرکت صنعتی مامیس کانکس را پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کانکس.

در این شرکت انواع کانکس فلزی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و بهترین قطعات ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان شرکت مامیس کانکس، کانکس مورد نظر خود را با طرح، رنگ، دکوراسیون و ابعاد دلخواه خود سفارش داده و با صرف کمترین هزینه آن را دریافت کنید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس