کانتینر اپن ساید

کانتینر اپن ساید چیست؟

مدت‌های زیادی است که استفاده از کانتینر رواج زیادی پیدا کرده و هر روزه شاهد تولید و توزیع انواع مختلفی از آن‌ها هستیم. یکی از جدیدترین مدل‌های این نوع از کانتینر‌ها اپن ساید و اپن تاپ می‌باشند، که در این مطلب به معرفی کانتینر اپن ساید یا بقل بازشو می‌پردازیم. کانینتر اپن ساید چیست؟ چه انواعی دارد؟ کاربرد کانتینتر اپن ساید یا بقل بازشو برای چه کاری است؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با زبانی ساده و به صورت مختصر به معرفی این کانتینر و انواع آن بپردازیم، اگر که به خرید انواع کانکس علاقه‌مند هستید می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌‌توانید با برقرار ارتباط با پشتیبانی ما از انواع کانکس، نحوه خرید کانکس، فروش کانکس و از همه مهمتری قیمت کانکس مطلع شوید.

کانتینر بغل بازشو یا اپن ساید چیست؟

کانتینر‌های اپن ساید، در اصل همان کانتینرهای معمولی ۶ متری و ۱۲ متری هستند؛ اما با این تفاوت که یک درب در قسمت طولی کانتینر تعبیه شده که قابلیت باز و بسته شدن را دارند. وجود این چنین ویژگی در کانتینر باعث می‌شود تا بتوان در مکان‌های مختلفی از آن استفاده کرد و کاربری گسترده‌تری خواهد داشت. همچنین کانیتنر‌های اپن ساید به علت خاص بودن و البته طراحی جالب و کاربردی، دارای استفاده‌های بسیار زیادی هستند. استفاده از این کانتینر‌ها بیشتر در مکان‌هایی است که کانتینر در محلی ثابت قرار می‌گیرد. این کانتینر باعث می‌شود که بتوان یک مکان ثابت را فراهم کرد.

ساخت آلاچیق فلزی با کمترین قیمت

کانتینر اپن ساید

کاربرد های کانتینر اپن ساید

همانطور که گفتیم به علت طراحی خاص این دسته از کانتینر‌ها شاهد کاربرد‌های بخصوصی برای آن‌ها هستیم. حتی با توجه با این که کانتینرهای اپن ساید از نظر طراحی و ساخت با نمونه‌های کلاسیک تفاوت‌هایی دارند، اما این تفاوت دلیلی بر کاربرد نداشتن یا بی استفاده بودن آن‌ها نیست. امروز شاهد این هستیم که از کانتینرهای بغل بازشو با کاربری فروشگاهی، مراکز امدادی، فضای رستورانی و … استفاده می‌شود. اما به صورت کلی این کاربری‌ها را می‌توان سه دسته کلی تقسیم بندی نمود:

تبدیل: کانتینرهای اپن ساید کاربرد‌های متفاوتی دارند. همانطور که گفتیم مواردی وجود دارند که کانتینرهای اپن ساید دیواره‌های طولی ندارند، در این مورد می‌توان جای خالی این دیواره‌ها را با شیشه یا مواد دیگر مانند کرکره پرکرد و از کانتینر به عنوان اتاقک، کافه، کیوسک و از این دست موارد استفاده کرد.

حمل و نقل اجناس: همانطور که در بخش‌های بالایی متن گفتیم سرعت بارگیری، تخلیه و نقل انتقال کالا به صورت کلی با این نوع از کانتینر به نسبت به نوع کلاسیک آن بسیار بیشتر است. یکی از دلایلی که شاهد استفاده‌ی گسترده این نوع کانیتینر برای حمل و نقل‌های دریایی از آن هستیم همین نکته می‌باشد.

استفاده به عنوان انبار: استفاده از درب‌های بخصوص برای دیوار‌های طولی، توانسته است تأثیر زیادی روی سرعت بارگذاری یا تخلیه اجناس بگذارد که یک نکته‌ی مثبت به حساب می‌آید. نکته‌ی دیگری که قابل توجه است، در در طراحی درب‌های کانتینر بغل بازشو می‌باشد، در این طراحی از بهترین و امن‌ترین قفل‌های ممکن استفاده شده تا خیال شما در رابطه با امنیت و استحکام وسایل خود راحت باشد. وجود اینگونه موارد و همچنین رعایت استاندارد‌های بین‌المللی باعث شده است که این کانتینتر فضایی عالی برای استفاده به عنوان انباری تبدیل شود.
اگر که شما نیز به خرید انواع کانکس علاقه‌مند هستید می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌‌توانید با برقرار ارتباط با پشتیبانی ما از انواع کانکس، نحوه خرید کانکس، فروش کانکس و از همه مهمتری قیمت کانکس مطلع شوید.

قیمت کانکس 12 متری مسکونی

کانتینر اپن ساید

فواید و ویژگی‌های اصلی کانتینرهای اپن ساید یا بغل بازشو

کانتینرهای اپن ساید نیز به مانند هر کانتینر دیگر دارای انواع خصوصیات منحصر به فردی هستند که در این بخش به صورت مختصر به ذکر آن‌‌ها می‌پردازیم:

  • درب‌ها دارای قفل جعبه‌ای هستند
  • انجام سریع بارگیری و بارشماری در کانتینر اپن ساید
  • کف‌پوش کانتینر بغل بازشو نیز از جنس تخته‌سه‌لایی است
  • از طریق جک‌های چنگالی و لیفتراک می‌توان به‌راحتی برای تخلیه بار استفاده کرد.
  • به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آب به داخل آن‌ها نفوذ نکند، حتی با وجود اینکه دیواره‌های کانتینر به صورت درب هستند.

انواع کانتینر اپن ساید

کانتینر اپن ساید در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای کاربری متفاوت هستند، در بخش زیر می‌توانید سه دسته اصلی این نوع کانتینر را مشاهده کنید.

  • کانتینر بغل بازشو با دو درب
  • کانتینر بغل بازشو با چهار درب
  • کانتینر بغل بازشو چادری

کانس هوشمند

کانتینر اپن ساید

از اینکه تا پایان مطلب همراه ما بودید، متشکریم و امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و به اطلاعات شما افزوده باشیم. همچنین اگر که به خرید انواع کانکس علاقه‌مند هستید می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌‌توانید با برقرار ارتباط با پشتیبانی ما از انواع کانکس، نحوه خرید کانکس، فروش کانکس و از همه مهمتری قیمت کانکس مطلع شوید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس