نصاب کانکس

نصاب کانکس برای نصب و راه اندازی انواع کانکس های مختلف

نصاب کانکس برای نصب و راه اندازی انواع کانکس های مختلف در کاربرد های مختلف : گروه صنعتی مامیس کانکس در کنار راهبرد های رضایت مشتریان ، اقدام به راه اندازی سرویس نصب کانکس در محل مشتری نموده است. تعهدات ما فقط به طراحی و ساخت کانکس خلاصه نشده و تا نصب نهایی کانکس و پشتیبانی و نگهداری بعد از نصب نیز ادامه پیدا می کند.

کار اصلی نصاب کانکس چیست ؟

همانطور که از نام این عنوان شغلی مشخص است ، نصاب کانکس وظیفه نصب انواع کانکس را بر عهده دارد. از آنجایی که صنعت کانکس سازی دارای تنوع محصول بسیار بالایی می باشد ، لذا نصب و ره اندازی انواع کانکس ها باهم متفاوت بوده و برخی از آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد. برای مثال جهت نصب کانکس خودپرداز زیر ساخت های مختلفی از جمله زیر ساخت شبکه ، سیم کشی مناسب برق ، امکان برقراری ارتباط ماهواره ای و… در نظر گرفته شده است ، که نصب این نوع کانکس ها به تخصص بالایی نیاز داشته و بسیار متفاوت تر از نصب سایر انواع کانکس ها می باشد.

نصاب کانکس

علاوه بر تخصص های خاص ، نصاب کانکس معمولا به همراه تیم نصب در محل حاضر شده و فعالیت های لازم برای نصب اصولی کانکس را فراهم می کند. برای مثال ،

  • انتخاب محل مناسب برای نصب
  • فاصله مناسب از سطح زمین
  • تراز کردن زیر کانکس با سکوی سیمانی ، قبل از نصب کانکس
  • اتصال کابل های برق
  • اتصال لوله های آب
  • نصب و راه اندازی بخاری و کولر (در صورت استفاده و سفارش مشتری)
  • راه اندازی خط تلفن
  • نصب موارد مهم بعد از اسکان کانکس
  • و…

نصاب کانکس در چه مواردی کاربرد دارد ؟

1- نصب اولیه کانکس

در برخی از موارد کانکس های آماده برای مشتریان ارسال می گردد که نصب آن ها آسان بوده و به تخصص بالایی نیاز ندارد ، ولی حتی در این موارد نیز توصیه مامیس کانکس استفاده از نصاب کانکس برای نصب اصولی کانکس مورد نظر می باشد. زیاد نصب غیر اصولی کانکس ممکن است عمر آن را کاهش داده و امکان وارد آمدن ضربات جبران ناپذیر به کانکس شود.

2- جابجایی و نصب مجدد

در این حالت مشتریان از قبل کانکس خود را دارند ، و قصد تغییر مکان و جابجایی آن را دارند ، در این مورد نیز نصاب کانکس با رعایت اصول فنی و ایمنی ابتدا تمامی اتصالات را قظع کرده و بعد از آماده سازی محل جدید ، آن را منتقل نصب مجدد می کند.

هزینه نصب کانکس

هزینه نصب کانکس های مخنلف متفاوت بوده و نیاز به بررسی محل قرار گیری ، نوع نصبیات و اندازه کانکس دارد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با کارشناسان فروش ما در مامیس کانکس تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس