فروش کانکس فروشگاهی

سفارش کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی با قابلیت جابجایی خود کاربری بسیار مفیدی برای عرضه محصولات و خدمات مختلف دارد. با سفارش خرید کانکس فروشگاهی که قابل نصب در سطح شهر هستند ضمن استفاده به عنوان یک فروشگاه، محصولاتی چون فست فود را می توانید ارائه دهید و یا به منظور کافی شاپ از آن استفاده کنید.

در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره سفارش کانکس فروشگاهی و کاربردهای آن خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید.

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی که به آن کانکس مغازه ای نیز می گویند با امکانات مختلفی قابل ساختن خواهد بود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. تنوع سفارش کانکس فروشگاهی بالا است و آن را به گونه ای طراحی می کنند که برای استفاده از یک شهر به شهر دیگر قابل جابه جایی باشد.

این امکان که کانکس فروشگاهی را با ابعادی بزرگ تر دمونتاژ کرد و در محلی دیگر مونتاژ نمود، وجود دارد. ابعاد کانکس های فروشگاهی می تواند همانند باجه های بلیط فروشی الکترونیکی کوچک باشد و یا برای استفاده به عنوان هایپر مارکت بزرگ باشد.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سبب ایجاد تحولی بزرگ در ساخت این کانکس ها شده است. بیش ترین نوع کانکس فروشگاهی مربوط به سوپرمارکت ها است که در مکان های مختلفی دیده می شود و دارای بیشترین رشد نیز هستند.

از جمله کاربری های این کانکس ها میوه و تره بار، کانکس نمایشگاهی، ویترین، بوفه و … می باشد. این کانکس ها می توانند از سیستم قفسه و کابینت، سینک ظرفشویی، تهویه مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، انواع تجهیزات فروشگاهی، یخچال های فروشگاهی و صنعتی، حفاظ آکاردئونی و … برخوردار باشند که در قیمت آن تاثیرگذار هستند.

سفارش کانکس فروشگاهی

سفارش کانکس های فروشگاهی

مجموعه مامیس کانکس برای انواع کانکس های فروشگاهی طرح هایی اختصاصی ارائه می دهد که هر یک دارای خصوصیاتی منحصر به فرد و کارآمد هستند. برای سفارش کانکس فروشگاهی با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. با توجه به ابعاد و دیگر خصوصیات کانکس های فروشگاهی قیمت آن نیز مشخص خواهد شد.

اگر به دنبال کانکسی برای عرضه محصولات فروشگاهی هستید به وب سایت مامیس کانکس مراجعه کنید و انواع مدل ها را مشاهده نمایید. سفارش خرید و فروش کانکس در ابعاد و کاربری های مختلفی از جانب خریدار صورت می گیرد. مامیس کانکس با بالا بردن کیفیت و استفاده از مهندسینی مجرب خدمات رسانی این کانکس ها را به حداکثر رسانده است.

کاربرد کانکس های فروشگاهی

کانکس های فروشگاهی برای هر کاربری که در ارتباط با فروش و یا ارائه خدمات است استفاده خواهد شد و در صورتی که در ابعاد و ساختار آن تغییر داده شود به عنوان کانکس رستورانی و یا غرفه ای نیز قابل استفاده می شود. از آن جا که این کانکس ها قابل حمل به نقاط مختلف هستند از مصالحی برای ساخت آن ها استفاده می شود که با اقلیم های متفاوت سازگار باشند و در شرایط آب و هوایی مختلف بتوان از آن ها استفاده نمود.

سفارش کانکس فروشگاهی

طراحی کانکس های فروشگاهی

در طراحی کانکس فروشگاهی ضمن زیبایی باید به دوام و کارآمدی آن توجه داشت و آن را به گونه ای ساخت تا نیاز اصلی خریدار را برطرف نماید. با قراردادن کرکره های برقی امنیت در شب را برای کانکس ها می توان فراهم کرد.برای نشان دادن هر چه بهتر محصولات فروشگاهی باید دید مناسبی به داخل برای آن ایجاد نمود.

مشخصات فنی کانکس فروشگاهی

ابعاد کانکس های فروشگاهی به صورت پیش فرض در اندازه مشخصی ساخته می شود اما به سفارش مشتری ممکن است آن را کوچک تر یا بزرگتر نیز تولید نمود. برای اسکلت و شاسی آن از تیرآهن های سنگین و پروفیل های آهنی استفاده می شود تا سازه پایداری خوبی داشته باشد.

جوش الکتریکی سبب اتصال اجزای اسکلت به یکدیگر می شود و برای این که در محیط های مرطوب دچار فرسایش نشود از پوشش ضد زنگ برای آن استفاده می شود. از سرامیک برای کف کانکس می توان استفاده نمود و از پلی استایرن نسوز برای عایق بندی جداره های سقف و دیوار استفاده می شود.

دیوارپوش های آن قابل شستشو و ضد ضربه خواهند بود و از ورق های کامپوزیت آلومینیومی و چوب های ترمو برای نمای بیرونی می توان استفاده کرد. برای سطوح شیشه ای از جام های شیشه سکوریت استفاده می شود و برای نورپردازی بیرونی می توان از چراغ های کم مصرف آفتابی استفاده نمود.

برای این که بتوان در پایان استفاده از کانکس پس از یک روز کاری سطوح بازشو آن را جوشاند از کرکره برقی ریموت دار استفاده می شود که در درب اصلی و قسمت های شیشه ای گذاشته می شود بدین ترتیب امنیت آن تامین می گردد.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت کانکس با مشاورین مامیس کانکس از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سفارش کانکس فروشگاهی

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس