آلاچیق فلری

ساخت آلاچیق فلزی با کمترین قیمت

آلاچیق ها یکی از کاربردی ترین وسایل در فضاهای سر باز و تفریحی مانند پارک ها می باشند. علاوه بر این از آلاچیق ها می توان در حیاط های بزرگ منازل و باغ های شخصی نیز استفاده کردکه نمایی بسیتر زیبا و شیک به محیط می دهند. یکی از انواع آلاچیق ها، آلاچیق فلزی می باشد که بسیار مقاوم بوده و در تمام فصول سال قابل استفاده بدون ایجاد خرابی می باشند.هدف از ساخت آلاچیق ها در محیط های سرباز، جلوگیری از بار شدید و باران و برف و آفتاب مستقیم می باشد. درست است که آلاچیق مانند کانکس محافظت 100 درصدی در مقابل عوامل بیرونی ندارد اما به خوبی می تواند این موارد را مهار کند تا ضمن لذت از طبیعت از باد و باران و… اذیت نشوید.

انواع آلاچیق

آلاچیق ها طبق موادی که در ساخت آن ها به کار می رود به دو دسته آلاچیق چوبی و فلزی دسته بندی می شود. آلاچیق ترکیبی نیز داریم که ترکیبی از فلز و چوب می باشد. ممکن است تصور شود که ساخت آلاچیق، کاری بس سخت با هزینه ی بالا است، اما خوب است بدانید که ساخت آلاچیق فلزی با کمترین قیمت امکان پذیر می باشد.

آلاچیق فلزی ساده

آلاچیق های فلزی که از آهن و یا فلزاتی همچون چون، فولاد، آلومینیوم و…ساخته می شوند، جزو محکم ترین و مقاوم ترین مدل های آلاچیق می باشند. استفاده از فلزات به دلیل استحکام و مقاومت بالا، سبب افزایش عمر آلاچیق می شود. علاوه بر این استفاده از فلزاتی که زنگ نمی زنند برای ساخت آلاچیق های فلزی در محیط های مرطوب و دریایی بسیار مناسب است.
به دلیل خاصیت چک خواری و انعطاف پذیری فلزات، آلاچیق های فلزی را می توان در اشکال مختلفی تولید کرد.

کانکس دست دوم ارزان قیمت

آلاچیق فلزی ساده

آلاچیق چوبی

همان طور که گفته شد نوع دیگر آلاچیق، آلاچیق چوبی می باشد. این آلاچیق ها به دلیل محدودیتی که چوب ها نسبت به شکل پذیری و رطوبت دارند برای همه ی مکان ها مناسب نمی باشند. زیرا به مرور زمان فرسوده و خراب می شوند و هزینه زیادی را می طلبند.

استاندارد آلاچیق فلزی

برای ساخت آلاچیق فلزی باید استانداردهای لازم را رعایت کنید. درواقع باید باتوجه به قوانین و نکاتی که برای طراحی و ساخت آلاچیق ها وجود دارد عمل نمائید. در این مسیر کارشناسان و متخصصان میتوانند راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار دهند. درواقع بدون این راهنمایی های این امکان وجود دارد که تمام تلاش تان بی فایده باشد. در این راستا توصیه می شود برای دریافت بهترین نتیجه؛ به کارگاه های ساخت آلاچیق مراجعه کنید.

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

استاندارد آلاچیق فلزی

ساخت آلاچیق فلزی

همان طور که گفته شد ساخت آلاچیق فلزی آسان می باشد و حتی در منزل و حیاط خود می توانید با هزینه کم آلاچیق فلزی را بسازید. اما برای ساحت و داشتن آلاچیق فلزی در حیاط باید نکاتی را توجه کرد. مورد اول اینکه پیش از ساخت آلاچیق از قوانین منطقه خود مطلع باشید و اگر نیاز به مجوز برای ساخت ان می باشد حتما مجوز را تهیه فرمایید.

  • در محل ساخت آلاچیق فلزی نباید لوله های خطوط برق رد شده باید زیرا برای ساخت نیاز به حفر زمین است.
  • برای اتصال فلز ها به زمین و محکم کرن آن نیاز به حفر لوله در قطر های استاندارد هست تا به سازه ما استحکام ببخشد.
  • پس از حفر لوله ها شکل و ابعاد آلاچیق مد نظر را در زمین ایجاد کرده و داخل آن شن و ماسه می ریزیم تا بتوانیم ستون ها را به کار بگذاریم.
  • ستون های آلاچیق را جاگذاری کرده و در جای خود ثابت می کنیم.
  • بعد از این مراحل عملیات بتن ریزی را آغاز می کنیم تا ستون های کاملا محکم شوند.
  • پس از بتن ریزی 24 ساعت زمان برای خشک شدن نیاز، و سپس آلاچیق فلزی ارزان قیمت ما اماده استفاده می باشد.

جمع بندی:
بسیاری از افراد تمایل دارند تا در باغ های خود یه فضای سر پوشیده آماده کنند و نمی خواهند هزینه زیادی برای این امر داشته باشند و یا کانکس خریداری کنند. یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین سازه ها برای مقاومت نسبی در مقابل عوامل محیطی در محیط های باز، آلاچیق ها می باشند که بسته به محیط می توان از نوع فلزی و یا چوبی و یا حتی ترکیب این دو استفاده کرد. مامیس کانکس با بهترین قیمت می تواند به شما بهترنی کانکس را ارائه بدهد. جهت خرید کانکس با شماره 02155935891 تماس حاصل فرمایید کارشناسان مامیس کانکس شما را راهنمایی خواهند کرد.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس