کانکس کیوسک روزنامه

کانکس کیوسک روزنامه

امروزه خرید کانکس کیوسک روزنامه فروشی شرایط پیچیده ای را برای بسیاری از افرادی که قصد خرید این کیوسک ها را دارند فراهم کرده است چرا که یک کیوسک خوب باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا بتواند شرایط مناسبی را برای خریدار فراهم کند.

این موضوع باعث شده است تا ما تصمیم بگیریم در این مطلب درباره ویژگی های مختلف یک کانکس روزنامه فروشی صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با ویژگی های کیوسک های روزنامه فروشی آشنا شوید.

طراحی کانکس کیوسک روزنامه

یکی از نکات بسیار جالبی که درباره کیوسک روزنامه وجود دارد این است که تمامی این کیوسک ها در شکلی خاص طراحی می شوند و حتی در بسیاری از موارد اندازه این کیوسک ها نیز یکسان می باشد. شاید یکی از مهمترین عواملی که باعث این موضوع می شود این است که بسیاری از شرکت های سازنده این محصولات کیوسک ها را به صورت همزمان و در تعداد بالا می سازند و به همین علت نیز ویژگی های ظاهری آنها معمولا یکسان است.

البته فراموش نکنید که در موارد خاص که فضای کمی در دسترس است معمولا سایز و شکل کانکس کیوسک ها قابل تغییر است و شما می توانید در زمان سفارش خرید کانکس اندازه های دلخواه خود را به سازنده ارائه دهید. به صورت کلی این کیوسک ها را در اندازه های 3 در 2.4 و یا 4 در 2.4 می سازند و اکثر سفارشات دریافتی بسیاری از شرکت های سازنده نیز در همین ابعاد است.

کانکس کیوسک روزنامه

چند نکته که درباره کیوسک روزنامه بدانید

در بخش قبلی بیان کردیم که ابعاد کانکس کیوسک ها معمولا یکسان است و اندازه ای بسیار کوچک را شامل می شوند. دلیل این موضوع آن است که امروزه از کیوسک های روزنامه بیشتر در معابر عمومی استفاده می شود و به همین دلیل نیز معمولا افراد فضای بسیار کوچکی را برای فروش روزنامه در اختیار دارند و همین موضوع نیز باعث می شود تا بسیاری از سفارشات در اندازه هایی که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم به ثبت برسند.

نکته دیگری که درباره کانکس مطبوعاتی وجود دارد این است که مالکیت این کیوسک ها معمولا شخصی است و برای داشتن یک کانکس کیوسک شما باید از سازمان های مختلف اقدام به دریافت مجوز کنید. امروزه شما در سراسر معابر شهری می توانید کیوسک های مختلفی را مشاهده کنید که اقدام به فروش روزنامه کرده اند و البته نکته جالب تر این است که بسیاری از این کیوسک ها نیز تنها بخش کوچکی را به فروش روزنامه اختصاص داده اند و به جای آن اقدام به فروش خوراکی های مختلف کرده اند.

مشکلات کیوسک ها و نحوه برخورد با آن

یکی از مهمترین مشکلاتی که کیوسک روزنامه دارد این است که درون آن فضای بسیار کمی وجود دارد و همین موضوع می تواند باعث اذیت شدن فروشنده شود. در چنین شرایطی معمولا می توان با یک قفسه بندی و طبقه بندی مناسب این مشکل رو حل کرد و فضای مناسبی را درون کیوسک روزنامه ایجاد کرد. هم چنین شما می توانید طرح و سایز مورد نظر خود را به صورت سفارشی به تیم مامیس کانکس سپرده و کانکس با اندازه و ابعاد دلخواه و با کارکرد مناسب تحویل بگیرید.

برای دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت کانکس برای خرید و فروش کانکس با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

از دیگر مشکلاتی که کیوسک های روزنامه با آن رو به رو هستند این است که سرویس بهداشتی ندارند و این موضوع نیز می توان باعث اذیت شدن فروشنده شود، به همین علت است که امروزه از دو فروشنده در کیوسک های روزنامه کمک گرفته می شود و معمولا هم کیوسک های روزنامه به صورت 16 ساعته و یا حتی 24 ساعته باز هستند.

پوشاندن کیوسک با پلاستیک در روزهای برف و یا روزهای بارانی نیز آخرین مورد از مشکلات کیوسک است که شما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

کانکس کیوسک روزنامه

جنس کانکس کیوسک روزنامه

در گذشته برای ساخت کیوسک روزنامه معمولا از فایبرگلاس استفاده می شد که این ماده مشکلات بسیار زیادی را برای صاحبان کیوسک ها به وجود می آورد.

یکی از مهمترین این مشکلات این بود که این ماده به هیچ وجه عایق گرما و یا سرما نبود و همین موضوع باعث میشد تا در فصل تابستان و یا زمستان فروشندگانی که درون این کیوسک ها قرار دارند در شرایط بسیار سختی قرار بگیرند.

علاوه بر این فایبر گلاس خیلی سریع می سوخت و در اثر آتش سوزی نیز به صورت کامل از بین می رفت و هزینه بسیار زیادی را برای صاحبان کیوسک به وجود می آورد. امروزه کیوسک روزنامه را معمولا از جنس فلز می سازند که دیگر مشکلات فایبرگلاس را ندارد و شرایط بهتری را برای فروشنده و صاحب کیوسک روزنامه به وجود می آورد.

استفاده از ساندویچ پانل به عنوان کانکس دکه بسیار انتخاب مناسبی می باشد زیرا ساندویچ پانل از مزایایی برخوردار است که می توان از جمله آنها به عایق سرما و گرما، باران و برف و… اشاره داشت. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مامیس از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

چند نکته درباره سقف کیوسک

امروزه از سقف های مختلفی برای کیوسک روزنامه استفاده می شود که شما می توانید متناسب با نیاز خود از هر یک از آنها استفاده کنید. سقف های دو طرف شیب که شکل یک کانکس را به کیوسک شما می دهند، سقف های چهار طرف شیب، سقف های قوس دار و یا هلالی و … از محبوب ترین انواع سقف های کیوسک به شمار می آیند. نکته دیگر نیز این است که شما می توانید برای نمای کیوسک از ورق گالوانیزه و با پوشش رنگ کوره ای استفاده کنید که شکل ظاهری مناسبی را به کیوسک شما می بخشد و باعث زیباتر شدن آن می شود.

کانکس گردشگری

شما می توانید برای خرید کانکس در انواع مختلف و سفارشی سازی کانکس مورد نظر و یا هم چنین فروش کانکس با تیم مامیس ارتباط برقرار کنید.

کانکس کیوسک روزنامه

نظرات خود را بنویسید


اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس