خرید کانکس آکوستیک آماده

خرید کانکس آکوستیک آماده

کانکس آکوستیک آماده برای مکان هایی به کار می رود که نیاز است جلوی نفوذ امواج صوتی به بیرون یا داخل آن فضا گرفته شود. خرید کانکس آکوستیک آماده برای موارد مختلف انجام می شود و این نوع کانکس دارای کاربردهای گوناگونی خواهد بود. کانکس مامیس یکی از مراکزی است که جهت خرید این نوع کانکس و یا سفارش ساخت آن می توانید به آن مراجعه کنید.

کانکس آکوستیک آماده چیست؟

در مورد کانکس آکوستیک باید گفت که نوعی سازه از پیش ساخته است که در آن جداره هایی عایق شده یه کار رفته تا در مقابل نفوذ امواج صوتی به داخل کانکس یا خارج از کانکس به خوبی عمل کند.

در واقع این کانکس یک عایق بسیار خوب برای ورود و خروج صوت از فضای داخلی به بیرون یا بالعکس می باشد. کانکس آکوستیک را جهت کاربردهای مختلف طراحی و تولید می کنند و با توجه به نوع نیاز و کاربری می توان خرید کانکس آکوستیک آماده را انجام داد.

خرید کانکس آکوستیک آماده

کاربرد کانکس آکوستیک

از آنجایی که فضای شهری همواره با وجود فعالیت های خاص شلوغ و پر سر و صدا است، در برخی مواقع به فضای آرام و ساکت که به دور از هرگونه امواج صوتی باشد، نیاز خواهد بود.

از جمله مواردی که در این زمینه می توان نام برد، استودیوهای ضبط صدا هستند. در این زمینه اتاقی که در آن رکورد گرفته می شود باید از هر نظری آکوستیک باشد و صداهای اضافی در آن ضبط نشود. در محل تمرین سازهایی مثل جاز چون صداهای زیادی تولید می شود، لازم است که آکوستیک باشد.

در برخی مواقع نیز ممکن است که دستگاه یا تجهیزات مولد صدای ناهنجار در یک مجتمع مسکونی یا یک فضای شهری نصب شود، در این صورت برای جلوگیری کردن از مزاحمت برای افراد ساکن در منطقه سازه آکوستیک به کار برده می شود.

محصولاتی مانند کانکس سایلنت که در ژنراتورها یا دیزل کمپرسور استفاده می شوند از نمونه های بارز آن هستند.

مشخصات کانکس آکوستیک

در ساخت کانکس آکوستیک آماده از مصالحی مانند ساندویچ پانل با عایق های پلی اورتان و ضخامت های حداقل 4 و حداکثر 8 سانتیمتر استفاده می شود. در ساخت کانکس آکوستیک پنجره یا جداره شیشه ای تعبیه نمی کنند مگر اینکه در موارد خاص به پنجره یا شیشه نیاز باشد.

در این نوع سازه ها فضای داخلی بیشتر از فضای بیرونی اهمیت دارد. زیرا درون کانکس باید عملیات صداگیری انجام شود.

عملیات صداگیری را با کمک نصب فوم های سینوسی شامل که به آنها فوم های شانه تخم مرغی نیز می گویند، انجام می شود و از نصب پانل های صداگیر سقفی را برای این کار استفاده می کنند. به این نوع پانل ها فوم جذب کننده صوتی می گویند.

با توجه به نوع استفاده ای که کانکس آکوستیک دارد در آن از درجه بندی های مختلفی استفاده می شود. برای این با توجه به موارد مورد نیاز ممکن است فوم های مختلفی که دارای ضخامت های متفاوت هستند به کار برده شوند.

خرید کانکس آکوستیک آماده

خرید کانکس آکوستیک

برای ضبط موسیقی خانگی یا تمرین حرفه ای موزیک باید محیطی فراهم شود که دارای عایق صوتی مناسب باشد، همچنین این فضا باید به گونه ای ساخته شود که ارزان بوده و هزینه زیادی در بر نداشته باشد. از این رو می توان بیان داشت که قیمت کانکس از موارد تاثیرگذار در خرید آن می باشد که همواره مورد توجه مشتریان گرامی می باشد.

خرید و فروش کانکس آکوستیک آماده گزینه خوبی است که می توان به عنوان استودیو خانگی از آن استفاده کرد تا محلی برای تمرین حرفه ای موزیک باشد. اگر قصد خرید کانکس آکوستیک آماده را دارید یکی از مراکزی که می توانید به آن مراجعه کنید، شرکت کانکس مامیس است که طراح و سازنده انواع کانکس با کیفیت می باشد.

این شرکت در صنعت پیش ساخته کشور توانسته است با فراهم کردن امکانات مطلوب گامی موثر در زمینه حمایت از مشتریان بر دارد. علاوه بر خرید کانکس آکوستیک آماده از این شرکت شما می توانید برای سفارشی سازی کانکس آکوستیک نیز به شرکت مامیس کانکس مراجعه کنید.

خرید کانکس آکوستیک آماده برای موارد مختلف

همان گونه که گفته شد خرید کانکس آکوستیک آماده برای موارد مختلفی انجام می شود. این نوع مانکس های برای استفاده های شخصی مانند ساخت اتاق مطالعه در حیاط یا پشت بام منزل و ساختن استودیوی تمرین موسیقی خانگی به کار برده می شوند.

برای این کار روش های ساده و مقرون به صرفه در نظر گرفته می شوند. از دیگر اتاق هایی که می توان خرید کانکس آکوستیک آماده را برای آن انجام داد، اتاق جلسات اداری و سالن همایش را باید نام برد.‌ در این نوع اتاق ها از روش های ساده مانند پانل های دیواری مشبک و سقف های کاذب استفاده می شود تا فضای آکوستیک ایجاد شود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کانکس تولیدی توسط تیم مامیس و همچنین نحوه خرید کانکس و یا فروش آن با مشاوران ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید کانکس آکوستیک آماده

 

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس