خرید ماشین کانکس کاروان مسافرتی دست دوم

خرید ماشین کانکس کاروان مسافرتی

برای تعریف کانکس مسافرتی می توان گفت که این مدل از کانکس های تولیدی شرکت مامیس کانکس سازه پیش ساخته است که به دلیل تحرک و قابلیت پیمودن مسافت های طولانی در کنار خدمات و امکانات اضافی می توان از آن در سفرهای گروهی استفاده بهینه کرد.

قابل ذکر است که یکی از بهترین مزیت های کانکس ها نسبت به هر سازه ای دیگری این است که در سریع ترین زمان ممکن ساخته و قابلیت استفاده دارند. کانکس کاروان به دلیل اینکه از نامش هم پیداست برای کاربرد های کاروانی مورد استفاده قرار میگیرد که به آن کانکس مسافرتی نیز میگویند.

از کانکس مسافرتی برای مسافرت و یا استفاده در کمپینگ و طبیعت گردی در جنگل استفاده می شود و این نوع سازه پیش ساخته از نظر طراحی و ظاهر با مدل های دیگر معمولی متفاوت است، به عنوان مثال در این کانکس از چرخ هایی استفاده می شود که این چرخ ها امکان حرکت را برای آن فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین نوع خانه پیش ساخته

ماشین کانکس کاروان مسافرتی دست دوم از جمله سازه های متحرک است که با داشتن ساختار داخلی منحصر به فرد که به صورت فشرده فضایی مناسب را برای استراحت و اقامت کوتاه مدت فراهم می کند، یکی از محبوب ترین وسایل و ماشین آلات نقلیه در سفر است که می تواند به صورت کمپ و یکجا یا به صورت جداگانه توسط ماشین جا به جا شود. در این مقاله به معرفی این نوع از کانکس و راهنمای خرید ماشین کانکس کاروان مسافرتی دست دوم می پردازیم.

ماشین کانکس کاروان

این نوع از ماشین های کانکس کاروان که در انواع مختلفی تولید و طراحی می شوند، سازه هایی از پیش ساخته شده هستند که قابلیت تحرک و جابجایی را داشته و برای مسافت های طولانی نیز می توانند کاربرد داشته باشند.

این سازه که یک سازه فلزی نیز نامیده می شود، با نام های مختلفی مانند Portable Conex یا Caravan Conex یا کانکس مسافرتی نیز شناخته می شود. این سازه کاربردی می تواند در کنار وسایل نقلیه استفاده شده و در ساعات مختلف روز، یک بستر مناسب و فضای امن را در برابر عوامل خارجی، باد و باران و حیوانات فراهم کند.

مراحل ساخت کانکس مسافرتی

از جمله امکانات داخلی این نوع از سازه ها می توان به آشپزخانه های کوچک، سرویس های بهداشتی، فضاهایی برای خواب و استراحت اشاره نمود که در داخل آن تختخواب های تاشو قرار گرفته اند.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که این نوع از کانکس ها می توانند سیار و یا ثابت بوده و همچنین اندازه های آن می تواند بسته به طراحی و سفارش کارفرما تغییر کند و در ابعاد بزرگتر نیز قابل ساخت می باشند. در نتیجه برای خرید کانکس باید توجه داشته باشید که طراحی آن پاسخگوی نیاز شما باشد.

ویژگی ها و کاربرد کانکس کاروان مسافرتی

اغلب کسانی که قصد تولید و خرید این مدل را دارند میخواهند از آن به عنوان کانکس فست فود نیز استفاده کنند یا به عبارت دیگری به عنوان آشپز خانه سیار از آن بهره برداری کنند.

بیشتر بخوانید: خرید کانکس ساندویچ پانل

جابجایی این وسیله و اتاق های سیار بسیار راحت بوده و در صورت داشتن یک ماشین هر وسیله ای بتواند حرکت کند آن ها را از طریق میله و شاشی که در کانکس تعبیه شده به یکدیگر متصل کرد و شروع به حرکت کرد.

در ساخت این گونه کانکس می توانیم با توجه به نوع کاربری خود سفارش دهیم، مثلاً می توانیم انتخاب کنیم که فضای داخل سازه  مسافرتی خالی باشد یا امکاناتی مانند تخت، وسایل آشپزی و … داشته باشد.

در ادامه قصد شما را با برخی از ویژگی های خوب کانکس مسافرتی آشنا کنیم تا متوجه نیازتان به آن شوید و در سریع زمان ممکن اقدام به سفارش همچین سازه ای پرکاربرد و عالی بکنید. از جمله ویژگی های مهم در خرید ماشین کانکس کاروان مسافرتی دست دوم و نو آن می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

امکان اسکان موقت

این نوع از ماشین کاروان مسافرتی دست دوم به علت داشتن جک و فنر می توانند در یک مکان ثابت و ساکن نگه داشته شده و در آنجا استراحت نمایند.

سرعت ساخت بالا

یکی دیگر از ویژگی های ماشین کاروانی مدت زمان ساخت آن است که نسبت به روش های مشابه بسیار کوتاه تر است.

سیار بودن

به دلیل اینکه در زیر این کانکس نسبت به اندازه و مدل آن از چندین چرخ استفاده میشود به عنوان کانکس سیار نیز عمل میکند و به راحتی آن را جابجا کرد.

قیمت مناسب

قیمت کانکس مسافرتی نیز بسیار مناسب می باشد و شما می توانید به جای ساخت ویلا، ویلای خود را به صورت متحرک به همراه داشته باشید.

ماشین کانکس کاروان مسافرتی

خرید کانکس ماشین کاروان دست دوم یکی از راه هایی است که غالبا افراد می خواهند با هزینه کمتری به این نوع از ماشین ها دست یابند. در واقع با توجه به هزینه این نوع از ماشین های مسافرتی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا با خرید یک نمونه دست دوم آن و تعمیر کردن بخش های مختلف آن، هزینه کمتری را به جای پرداخت هزینه یک نمونه نو از آن را بپردازند.

فضای داخلی کانکس مسافرتی

اگر قصد خرید ماشین کانکس کاروان دست دوم کاروان را دارید، لازم است به نکات و موارد زیر اشاره کنید که عبارتند از:

  • این نوع از کانکس مسافرتی به طور کلی به دو نوع تک محور و دو محور تقسیم بندی می شود.
  • لازم است در هنگام خرید به پنجره ها و درب های ماشین کاروان دقت کنید تا عایق بندی شده باشد. همچنین لازم است بدانید که این نوع از سازه ها دارای پنجره های دوجداره می باشند.
  • در هنگام خرید ماشین کاروان مسافرتی دست دوم دقت کنید که پنجره های آن از جنس ضد ضربه و عایق در برابر حرارت و صدا باشد.
  • در ساختار ماشین کاروان مسافرتی دست دوم، فاصله بین محورها و چرخ ها اهمیت خاصی دارد که باید متناسب با عرض خیابان و وسیله نقلیه کشنده آن باشد. به طور کلی عرض ماشین کاروان باید حداقل 2 متر و حداکثر 2.5 متر باشد.

بیشتر بخوانید: کانکس های 12 متری 

خرید ماشین کاروان مسافرتی

اگر شما قصد خرید این نوع از ماشین های مسافربری به نام کاروان را دارید، می توانید به وب سایت مامیس مراجعه کرده و از انواع مختلفی از ماشین های کاروان که با طراحی های مختلف به فروش می رسند، بازدید نمایید.

گروه مامیس ارائه دهنده انواع با کیفیت ترین کانکس ها در ایران می باشد که کانکس های خود را در انواع مختلف و متناسب با کارکرد مشتریان عرضه می دارد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت کانکس، شرایط خرید کانکس و یا فروش آن با کارشناسان مامیس از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس