کانتینر پرورش قارچ

کانتینر پروش قارچ و کاربرد کانتینر در صنعت پرورش قارچ

کانتینر پرورش قارچ یکی از انواع کانتینر هایی است که در زمینه کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. کانتینرهای پرورش قارچ مانند کانتینرهای به کار رفته در کشاورزی دارای ویژگی ها و امکانات مشابه هستند. در کانتینرهای پرورش قارچ در هر دوره تا حدود یک تن قارچ برداشت می شود.

به دلیل اینکه محیط کانتینر پرورش قارچ محیطی کنترل شده است محصولات با کیفیت بالا تولید می شود. بنابراین کانتینر پرورش قارچ یکی از پرکاربردترین کانتینرها در صنعت کشت محصولات کشاورزی است. ساخت کانتینر پرورش قارچ ساده و هزینه کمی نیاز است.قبل از هر اقدام برای خرید کانتینر پرورش قارچ با کارشناسان متخصص شرکت مامیس تولید کننده انواع کانتینرها تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را به دست آورید و با آگاهی و دانش کافی پرورش قارچ را انجام دهید.

ابعاد کانتینر پرورش قارچ

ابعاد و اندازه های ساخته شده کانتینر پرورش قارچ متفاوت است و محدودیتی در انتخاب ابعاد و اندازه های کانتینر وجود ندارد. بیشتر کانتینرهای پرورش قارچ در اندازه ها با طول 18 ، عرض 7.5 و ارتفاع 3 متر طراحی و ساخته می شوند. همچنین این نوع کانتینر دارای ظرفیت 22 تن کمپوست است.

بنابراین برای تولید قارچ سوددهی و توجیه اقتصادی دارد. پرورش قارچ هزینه زیادی نیاز ندارد  و در شروع کار می توان با خرید کانتینر پرورش قارچ بهترین نتیجه را به دست آورد.

کاربرد کانتینر پرورش قارچ

کانتینر پرورش قارچ با توجه به نوع کاربرد و سفارش مشتری در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود به عنوان مثال کانتینر 20 فوت یکی از پر کاربرد ترین آن ها است. شرکت های معتبر تولید کننده کانتینرها، از کانتینرهای 40 فوت برای ساخت کانتینرهای پرورش قارچ استفاده می کنند. مشخصات کانتینرهای پرورش قارچ به شرح ذیل است:

  • کانتینرهای پرورش قارچ در  ابعاد طول 12 متر، عرض 2.3 و ارتفاع 2.4 ساخته می شود که فضای کافی برای حجم زیادی از قارچ فراهم شود.
  • داخل کانتینر پرورش قارچ شامل سه طبقه در دو طرف بخش طولی کانتینر پرورش قارچ
  • جعبه هایی در قفسه ها از جنس استیل ضدزنگ در ابعاد طول 70, عرض 60 و ارتفاع 25 سانتی متر
  • اولین جعبه از کف کانتینر پرورش قارچ 15 سانتی متر و راهرو با عرض 75 سانتی متر
  • قرار گیری 20 جعبه در هر ردیف از کانتینر پرورش قارچ شامل 180 جعبه استیل
  • استفاده از تجهیزات و دستگاه مدرن برای کنترل دمای محیط ، میزان رطوبت، نور و تهویه هوا برای ایجاد محیط مطلوب برای پرورش قارچ در کانتینر پرورش قارچ

کاربرد کانتینر پرورش قارچ

تفاوت کانتینر پرورش قارچ با سالن و سوله

کانتینر پرورش قارچ با سالن و سوله ها تفاوت خاصی در کاشت قارچ دارد . از مهمترین تفاوت های کانتینر پرورش قارچ با سوله و سالن های کشاورزی ویژگی کنترل دمای محیط در کانتینرهای پرورش قارچ است. کشور ما دارای شرایط آب و هوایی مختلف است. از آنجاییکه قارچ برای رشد نسبت به تغییرات دمای محیط حساسیت دارد و تغییرات در سرعت رشد و باروری قارچ ها  نباید تفاوت دمای محیط پرورش قارچ زیاد باشد. مزایای استفاده از کانتینر پرورش قارچ برای تولید قارچ شامل کاهش خرابی، عمر و دوام زیاد، کنترل دمای محیط، مقاومت در برابر حوادث طبیعی و کم بودن هزینه های نگهداری است.

قیمت کانتینر پرورش قارچ

قیمت کانتینر پرورش قارچ با توجه به نوع کاربرد، مواد ساخته شده و ابعاد و اندازه ها متفاوت است البته این مورد در رابطه با کانکس نیز صدق میکند. همچنین عواملی مانند شرکت تولید کننده کانتینر، سال تولید کانتینر و رعایت استانداردهای درج شده روی کانتینر در تعیین قیمت آن موثر است.

بهتر است قبل از هر اقدام برای خرید کانتینر با کارشناسان متخصص و مجرب شرکت مامیس تولید کننده انواع کانتینر و کانکس تماس بگیرید تا مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. شرکت مامیس یکی از شرکت های معتبر تولید کننده انواع کانتینر و کانکس است که محصولات خود را با قیمت مناسب، کیفیت بالا بر طبق استانداردهای لازم در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خرید کانتینر از مامیس کانکس

مامیس یکی از شرکت های تولید کننده کانکس و خانه های پیش ساخته است. قبل از هر اقدام برای خرید کانتینر با کارشناسان متخصص شرکت مامیس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن کانتینر مورد نظر شما را به زیباترین شکل طراحی می کنند.

خدمات شرکت مامیس در ساخت کانتینر پرورش قارچ

  • استفاده از مواد درجه یک در ساخت کانکس ها و کانتینرها: استفاده از مواد و تجهیزات درجه یک و با کیفیت مهمترین مرحله در ساخت کانتینرها و کانکس ها است.
  • طراحی مهندسی و نرم افزاری: شرکت مامیس به بهره گیری از افراد متخصص و مجرب تمام طرح های تولیدی را به صورت نرم افزاری و مهندسی طراحی و تولید می کند.
  • سرعت عمل در کار تولید: یکی از مهمترین ویژگی های شرکت مامیس کانکس سرعت عمل در طراحی و تولید انواع کانتینر و کانکس است. نیروهای ماهر و متخصص در شرکت مامیس  فرایند تولید را با سرعت و دقت بالا انجام میدهند.
  • تنوع محصولات مامیس کانکس: محصولات شرکت مامیس متنوع و در طرح های مختلفی تولید می شوند. این مجموعه از مهندسین متخصص در طراحی و تولید انواع کانتینر و کانکس استفاده می کند.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس