کانتینر روباز

کانتینر رو باز چیست – قیمت کانتینر روباز و مزایا و معایب آن

کانتینر روباز یکی از انواع کانتینرها است که برای حمل و نقل و بارگیری محصولات و کالاهای خشک که نیاز به بسته بندی ندارد مورد استفاده قرار می گیرد. کانتینر روباز برای حمل موادی مانند ماسه، شن، انواع حبوبات، شکر و قند کاربرد زیادی دارد. کانتینرهای روباز همانطور که از نام آن ها مشخص است سقف ندارند و در بعضی موارد سقف آن به وسیله پارچه های برزنتی پوشانده می شود. مواد به کار رفته در ساخت کانتینر روباز چوب  و دیواره استیل است.

کانتینر روباز چست؟

اجازه در ابتدا به شما بگوییم که کانتینر چیست و چه کاربردی دارد. کانتینر نوعی اتاقک فلزی ساخته شده از ورق های گالوانیزه رنگی و کرکره ای است. از کانتینر برای حمل و نقل و بارگیری کالاها و محصولات بین کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. از کانتینر به دلیل حمل کالا با حجم بالا  کاربرد زیادی دارد. همچنین کانتینرها ضد آب هستند و به همین دلیل در حمل و نقل دریایی کالاها مورد توجه قرار گرفته است.

انواع کانتینر روباز

کانتینرها با توجه به ابعاد و اندازه و نوع کاربرد در حمل و نقل و بارگیری کالاها طراحی و ساخته می شوند. کانتینر روباز در دو مدل کانتینر روباز کارخانه ای و کانتینر اپن تاپ دست ساز طراحی و ساخته می شود. برای حمل و نقل کالاهای سنگین از کانتینر روباز استفاده و از طریق سقف آن بارگیری به وسیله جرثقیل انجام می شود.

انواع کانتینر روباز به لحاظ ابعاد

کانتینر روباز با توجه به ابعاد ساخته شده شامل موارد ذیل است:

کانتینر روباز 20 فوت

کانتینر روباز 20 فوت یکی از انواع کانتینر پر کاربرد است  که در ابعاد و اندازه ها با طول ۵.۹۱۹ متر و عرض ۲.۳۴۰ متر و ارتفاع ۲.۳۸۰ متر و مساحت ۳۲.۹۶سانتی متر طراحی و ساخته می شود. از کانتینر 20 فوت برای حمل کالا با وزن 2400 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد. حمل و نقل کالاها به وسیله کانتینر روباز بسیار آسان و راحت است و به همین دلیل یکی از پرکاربردترین نوع کانتینرهای مورد استفاده در حمل و نقل کالاها است. حمل و نقل کالاها به وسیله کانتینر روباز 20 فوتی به وسیله کامیون، قطار و کشتی قابل جابجایی است.

کانتینر روباز 40 فوت

کانتینر روباز 40 فوتی یکی از انواع کانتینر های روباز با ابعاد 2.5 در 12 متر طراحی و ساخته می شود. از این نوع کانتینر روباز برای حمل و نقل کالاها به صورت دریایی و زمینی استفاده می شود. کالای زیادی با این نوع کانتینر روباز می توان بارگیری و جابجا کرد.

مزایای کانتینر روباز

استفاده از کانتینر روباز در حمل و نقل کالاها مزایایی دارد که به شرح ذیل است:

  • ایمین کالاها و محصولات در بارگیری و جابجایی تضمین می شود.
  • خسارت های وارده به کالا ها مانند شکستگی و خط و خش کاهش می یابد.
  • کاهش هزینه بسته بندی و جابجایی کالا و محصولات
  • کاهش مدت زمان بارگیری کالا و محصولات
  • ساخته شده از متریال درجه یک با مقاومت بالا

166376257251 - مامیس کانکس

معایب استفاده از کانتینر روباز

  • استفاده از کانتینر روباز برای حمل و نقل کالا معایبی دارد که به شرح ذیل است:
  • بعد از تخلیه کانتینر و برگشت آن به مبدا باید هزینه اضافی برگشت پرداخت شود.
  • به تجهیزات ویژه برای بارگیری و تخلیه کالا مورد نیاز است.
  • استفاده از کانتینر برای حمل کالاها با وزن کمتر از وزن کانتینر هزینه ها اتلاف می شود.

قیمت کانتینر روباز

قیمت کانتینر در انواع مختلف از جمله مدل روباز با توجه به نوع کاربرد، ابعاد و اندازه ها و جنس متریال ساخته شده با یکدیگر متفاوت است. قبل از هر اقدام برای خرید انواع کانتینرها  با شرکت معتبر مامیس تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند. شرکت مامیس یکی از شرکت های معتبر طراح و تولید کننده انواع کانتینرها و کانکس ها برای حمل و نقل کالاها و محصولات است. این شرکت محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و استاندارد در سراسر کشور به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رساند.

خرید کانتینر روباز از مامیس

مامیس یکی از شرکت های تولید کننده کانکس و خانه های پیش ساخته است. قبل از هر اقدام برای خرید کانتینر با کارشناسان متخصص شرکت مامیس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن کانتینر مورد نظر شما را به زیباترین شکل طراحی می کنند.

خدمات شرکت مامیس در ساخت کانتینر

  1. استفاده از مواد درجه یک در ساخت کانکس ها و کانتینرها: استفاده از مواد و تجهیزات درجه یک و با کیفیت مهمترین مرحله در ساخت کانتینرها و کانکس ها است.
  2. طراحی مهندسی و نرم افزاری: شرکت مامیس به بهره گیری از افراد متخصص و مجرب تمام طرح های تولیدی را به صورت نرم افزاری و مهندسی طراحی و تولید می کند.
  3. سرعت عمل در کار تولید: یکی از مهمترین ویژگی های شرکت مامیس کانکس سرعت عمل در طراحی و تولید انواع کانتینر و کانکس است. نیروهای ماهر و متخصص در شرکت مامیس  فرایند تولید را با سرعت و دقت بالا انجام میدهند.
  4. تنوع محصولات مامیس کانکس: محصولات شرکت مامیس متنوع و در طرح های مختلفی تولید می شوند. این مجموعه از مهندسین متخصص در طراحی و تولید انواع کانتینر و کانکس استفاده می کند.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس