ارسال کانکس زلزله به کرمانشاه

ارسال کانکس زلزله به کرمانشاه

ارسال کانکس زلزله به کرمانشاه : زلزله اخیر کرمانشاه باعث شده است که بسیاری از افراد زلزله زده در این فصل سرد سال بدون سرپناه بمانند به همین دلیل شرکت کانکس مامیس به فکر تولید کانکس های بیشتر برای ارسال کانکس به کرمانشاه افتاده است .

ارسال کانکس ها به کرمانشاه نقش مهمی در اسکان موقت زلزله زدگان و ارائه خدمات امدادی و بازسازی داشت. این کانکس ها به خانواده های زلزله زده کمک کردند تا در شرایط سخت پس از زلزله، اسکان مناسبی داشته باشند.

ارسال کانکس زلزله به کرمانشاه

متخصصین و طراحان مامیس کانکس اقدام به طراحی و ساخت کانکس های بیشتر با قابلیت نصب در مکان زلزله زده کرده اند و در تمامی طول شبانه روز به صورت فشرده به اضافه کاری مشغول اند تا بتوانند برای اسکان افراد زلزله زده کرمانشاه کانکس هایی با کیفیت بالا را تولید و عرضه کنند .

علاوه بر کانکس های اسکان این شرکت اقدام به تولید کانکس هایی با قابلیت ها و کارایی های زیاد کرده است از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کانکس های آماده برای ارسال به کرمانشاه

  • کانکس امدادی
  • کانکس بیمارستانی سیار
  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس حمام
  • کانکس روشویی
  • کانکس کارگری
  • کانکس حلال اهمر
  • کانکس مدرسه
  • و …

کانکس های مسکونی برای ارسال به کرمانشاه

کانکس های مسکونی برای ارسال به کرمانشاه

آسیب های جدی زلزله باعث شده است که بسیاری از افراد بدون خانه و سرپناه بمانند بنابراین اولین اولویت در این منطقه داشتن سرپناه است که بتوان از سوز سرما در امان بود . سردی هوا در این فصل از سال باعث شده است که چادر نتواند پاسخگوی نیاز و سرپناه مناسبی برای افراد باشد به همین دلیل علاوه بر اسکان زلزله زده گان , نیروهای کارگری , نیروهای امداد و نجات نیز به داشتن سرپناه نیاز دارند تا بتوانند داخل این نوع از کانکس ها اسکان کنند . شرکت مامیس کانکس اقدام به طراحی کانکس ها در اندازه ها , ابعاد مختلف با توجه به تعداد افراد ساکن در کانکس ها می کند و بر حسب افراد ساکن در آن ( تعداد هر خانواده ) اندازه کانکس ها مشخص می گردد .

کانکس مدرسه و مهد کودک در کرمانشاه

زلزله در کرمانشاه در فصلی از سال به وقوع پیوست که تمامی دانش آموزان به مدرسه می رفتند و با آمدن زلزله بسیاری از مدارس تخریب و از بین رفتند مامیس کانکس با طراحی کانکس مهد کودک و کانکس مدرسه به فکر راه چاره برای دانش آموزان این مرز و بوم در کرمانشاه افتاده و با ارسال کانکس مدرسه و مهد کودک توانسته از باری از مشکلات را از دوش مسئولین , دانش آموزان و معلمان بردارد تا دانش آموزان از تحصل خود عقب نمانند و بتوانند داخل این کانکس ها به تحصیل مشغول شوند .

کانکس حمام و سرویس بهداشتی در کرمانشاه

رعایت بهداشت فردی و جمعی به سلامت افراد جامعه کمک فراوانی می کند . بنابراین ارسال کانکس حمام و سرویس بهداشتی به کرمانشاه برای افراد زلزله زده الزامی است به همین علت شرکت کانکس سازی مامیس کانکس اقدام به طراحی و تولید کانکس حمام و سرویس بهداشتی در طرح ها و اندازه های گوناگون کرده است و در ضمن این نوع کانکس ها باید مطابق با شرایط جوی منطقه ساخته شوند و ضد زلزله نیز باشند تا در صورت بروز هر گونه حوادثی در امان بمانند . وجود کانکس در کرمانشاه امروزه جز نیازهای اصلی افراد آن منطقه محسوب می شود و شرکت مامیس کانکس نیز به نوبه خود اقدام به ارسال کانکس به کرمانشاه می کند تا بتواند خدمات خود را به افراد زلزله زده کرمانشاه ارائه دهد و دردی از دوش افراد زلزله زده بردارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید و ارسال کانکس زلزله به کرمانشاه با کارشناسان فروش و متخصصین شرکت مامیس کانکس تماس بگیرید .

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس