خرید کانتینر یخچالی در تهران

خرید کانتینر یخچالی در تهران + مشخصات و مصرف برق کانتینر یخچالی

کانتینر یخچالی یکی از انواع کانتینرهای پرکاربرد در صنعت حمل و نقل مواد غذایی و پروتئینی به شکل هوایی، دریایی و زمینی است. استفاده از این نوع کانتینر در حمل و نقل محصولات وکالاهایی که به دلیل فاسد شدن نیاز به محیط سرد دارند، بهترین انتخاب است.

ساختار کانتینرهای یخچالی

کانتینرهای یخچالی برای حمل و نقل کالا و محصولاتی که فاسد شدنی هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. برای حمل مواد غذایی و لوازم پزشکی و داروهایی که باید در دمای پایین نگهداری شوند، کانتینرهای یخچالی کاربرد زیادی دارد. کانتینرهای یخچالی با توجه به استانداردهای ایزو در ابعاد استاندارد طراحی و ساخته می شود. در کانتینرهای یخچالی از سیستم سرمایشی استفاده می شود. بنابراین فضای داخلی این نوع کانتینرها کوچک تر و وزن بیشتری نسبت به کانتینرهای دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: کانتینر 20 فوت

انواع کانتینر یخچالی

  • کانتینرهای یخچالی 20 فوتی
  • کانتینرهای یخچالی 40 فوتی
  • کانتینر های یخچالی 6 متری
  • کانتینر های یخچالی 12 متری
  • کانتینرهای یخچالی ارتفاع بلند

خرید کانتینر یخچالی در تهران

مصرف برق کانتینر یخچالی

از آنجاییکه در کانتینرهای یخچالی سیستم سرمایشی برای جلوگیری از فاسد شدن کالا و مواد غذایی وجود دارد، باید از منبع تغذیه کشتی استفاده کنند. با توجه به ظرفیت منبع کشتی از کانتینرهای یخچالی در کشتی قرار می گیرد. در صورتیکه تعداد کانتینرهای یخچالی زیاد باشد و منبع تغذیه کشتی برای اتصال انرژی کافی نباشد، از منابع تغذیه ای پاور پک استفاده می شود. پاور پک ها توسط ژنراتورهای بزرگ دیزلی با ابعاد استاندارد مجهز شده است. همچنین هوا باید در فضای داخلی کانتینر یخچالی جریان داشته باشد و هوای گرم داخل کانتینر مکیده و با کم کردن دمای داخلی کانتینر یخچالی هوای سرد مجدد وارد کانتینر شود.

مزایای کانتینر یخچال دار

 حمل و نقل مواد غذایی و داروها و لوازم پزشکی مخصوص به وسیله کانتینرهای یخچالی مزایای زیادی دارد که شامل موارد ذیل است:

حمل مواد غذایی با کانتینر یخچالی

به وسیله کانتینرهای یخچالی به راحتی می توان مواد غذایی که برای نگهداری نیاز به دمای پایین و نقطه انجماد دارند در مسیرهای طولانی جابجا شوند. همچنین هزینه خرید تریلی یخچالدار کمتر از هزینه حمل و نقل در دریا و هوایی است. بنابراین نسبت به روش های دیگر حمل و نقل مواد غذایی و دارویی ارزان تر و مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: کانتینر روباز

امکان تنظیم مدت زمان حمل

با استفاده از کانتینرهای یخچالی می توان زمان و مسیر حرکت را با توجه به نیاز صاحب مواد غذایی و دارویی تنظیم کرد. بنابراین حمل و نقل کالا به وسیله کانتینرهای یخچالی نسبت به حمل و نقل دریایی و هوایی انعطاف پذیر تر و با سرعت بیشتری انجام می شود.

داشتن کشتی های مختص به کانتینر یخچالی

برای حمل کانتینرهای یخچالی کشتی های دریایی ویژه ای ساخته شده است که حمل و نقل کالا را با ظرفیت 2000 الی 3000 کانتینر را دارند. در گذشته برای سرد نگهداشتن محصولات در کانتینر یخچالی از دیزل و قطعات برقی استفاده می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی کشتی هایی طراحی شدند که سرمای مورد نیاز داخل کانتینر یخچالی را فراهم می کنند.

امکان استفاده برای حمل انواع سبزیجات و …

از کانتینرهای یخچالی علاوه بر حمل و نقل مواد غذایی و پروتئینی، انواع میوه و سبزیجات برای حمل و نقل لوازم پزشکی مخصوص و داروهایی که باید در دمای پایین نگهداری شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم در حمل و نقل کالا با کانتینر یخچالی

در هنگام حمل و نقل کالا با کانتینر یخچالی نکاتی باید رعایت شود که شامل موارد ذیل است:

  • برای حمل کالا با این نوع کانتینر باید برنامه خاص مانند تاریخ ارسل، نشانی و مشخصات ارسال کننده کالا، تعداد بسته ها، گیرنده کالا در مقصد، محل وصول کالا و محصولات ، نوع کالا و هزینه کرایه حمل و نقل باید قید شود.
  • از کانتینرهای یخچالی متفاوت در حمل و نقل مواد غذایی و پروتئینی فاسد شونده استفاده می شود که هزینه کرایه حمل و نقل هریک متفاوت است. مثال کانتینرهای یخچالی در انواع ماشین ها مانند نیسان، ایسوزو و کامیون یخچالی متفاوت است. برای تعیین هزینه حمل و نقل باید مسیر و فاصله مبدا تا مقصد، نوع محصول و کالا و زمان تحویل کالا مورد توجه قرار می گیرد.
  • کانتینرهای یخچالی با توجه به نوع مواد غذایی، پروتئینی و داروهایی که حمل می کند درجه سرمای متفاوتی دارند.

خرید کانتینر یخچالی از مامیس

مامیس یکی از شرکت های تولید کننده کانکس و خانه های پیش ساخته است. قبل از هر اقدام برای خرید کانتینر با کارشناسان متخصص شرکت مامیس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن کانتینر مورد نظر شما را به زیباترین شکل طراحی می کنند.

قیمت کانتینر یخچالی در مامیس

قیمت کانتینر یخچالی با توجه به نوع کاربرد و مواد ساخته شده متفاوت است. همچنین عواملی مانند شرکت تولید کننده کانتینر، سال تولید کانتینر و رعایت استانداردهای درج شده روی کانتینر در تعیین قیمت آن موثر است. بهتر است قبل از هر اقدام برای خرید انواع کانتینر با کارشناسان متخصص و مجرب شرکت مامیس تولید کننده انواع کانتینر و کانکس تماس بگیرید تا مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. شرکت مامیس یکی از شرکت های معتبر تولید کننده انواع کانتینر و کانکس است که محصولات خود را با قیمت مناسب، کیفیت بالا بر طبق استانداردهای لازم در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خرید کانتینر یخچالی در تهران

خدمات شرکت مامیس در ساخت کانتینر یخچالی

  • استفاده از مواد درجه یک در ساخت کانکس ها و کانتینرها
    استفاده از مواد و تجهیزات درجه یک و با کیفیت مهمترین مرحله در ساخت کانتینرها و کانکس ها است.
  • طراحی مهندسی و نرم افزاری
    شرکت مامیس به بهره گیری از افراد متخصص و مجرب تمام طرح های تولیدی را به صورت نرم افزاری و مهندسی طراحی و تولید می کند.
  • سرعت عمل در کار تولید
    یکی از مهمترین ویژگی های شرکت مامیس کانکس سرعت عمل در طراحی و تولید انواع کانتینر و کانکس است. نیروهای ماهر و متخصص در شرکت مامیس  فرایند تولید را با سرعت و دقت بالا انجام میدهند.
  • تنوع محصولات مامیس کانکس
    محصولات شرکت مامیس متنوع و در طرح های مختلفی تولید می شوند. این مجموعه از مهندسین متخصص در طراحی و تولید انواع کانتینر و کانکس استفاده می کند.

نظرات خود را بنویسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام مامیس کانکس
واتساپ مامیس کانکس